Crisis Core: Final Fantasy 7 Reunion Review – Zack Fair Enough

Crisis Core: Final Fantasy 7 Reunion – 13 detailů, které potřebujete vědět

FFinal Fantasy 7 horečka opět dosáhla svého vrcholu. Od té doby, co milované RPG vzalo průmysl útokem, když bylo v roce 1 uvedeno na PS1997, Square Enix pokračovalo v hledání způsobů, jak udržet tento svět a příběh naživu. Samozřejmě, nic, co se na této frontě udělalo, se nikdy nepřiblížilo velikosti toho, co vidíme nyní – v roce 2020 byl spuštěn Remake Final Fantasy 7, první díl trilogie, která společně objeví klasické RPG, zatímco příští zima přinese jeho pokračování, Znovuzrození Final Fantasy 7.

A aby bylo čekání na uvedení na trh o něco jednodušší, Square Enix oživil, oživil a znovu vydal další hru, která možná není tak skvělá jako její předchůdci, ale je milována sama o sobě. Crisis Core: Final Fantasy 7 je důležitou součástí tohoto samostatného vesmíru, který slouží jako prequel k Final Fantasy 7 a vyprávět příběh, který poslouží jako zásadní příběh pro probíhající Square Enix FF7 Remake trilogie. Od svého uvedení na trh před dekádou a půl však uvízl na PlayStation Portable, systému, pro který byl původně spuštěn – až dosud.

"Crisis Core: Final Fantasy 7 Reunion překračuje hranici mezi remasterem a remakem se spoustou sebevědomí, přináší významná vylepšení a vylepšení v řadě klíčových oblastí a zároveň zajišťuje, že co se týče skutečného obsahu – jak hratelnosti, tak přední části příběhu – je prakticky nezměněn. “

Crisis Core: Final Fantasy 7 Reunion přináší přenosné akční RPG na moderní platformy a zároveň je vylepšuje několika způsoby, a Square Enix to udělal téměř dokonale. S velkou sebejistotou překračuje hranici mezi remasterem a remakem, přináší významná vylepšení a vylepšení v řadě klíčových oblastí a zároveň zajišťuje, že co se týče skutečného obsahu – jak hratelnosti, tak hran příběhu – se prakticky nemění. Square Enix tomu říká „více než remaster“ a rozhodně tomu účtování odpovídá. I když je to stále krizové jádro ve svém jádru je to víc než jen upres.

Největší zlepšení, kterého si hráči všimnou hned na začátku, je nepřekvapivě ve vizuálu. originál krizové jádro uveden na trh pro neuvěřitelně slabý hardware (zejména na dnešní poměry) před patnácti lety, takže není překvapením, že pokud jde o grafiku, nestárne nijak zvlášť dobře. S ohledem na to se technický skok projevil Shledání je těžké nenechat se ohromit.

Square Enix portoval hru na Unreal Engine 4 pro účely tohoto remasteru a vše od modelů postav a prostředí bylo kompletně přepracováno a nabízí mnohem vyšší úroveň detailů. I když na něco takového to evidentně není Final Fantasy 7 předělat (což by nebylo fér očekávat od toho, co je nakonec stejně remaster) stále vypadá ostře a podrobně. Animace jsou stále trochu strnulé a vypadají přímo ze hry z roku 2007 (což jsou), ale remaster odvádí obdivuhodnou práci při celkovém přepracování vizuálů. Je to stále deset a půl let staré, ale než aby to vypadalo, jak to tehdy doopravdy bylo, vypadá to, jak si pamatuji krizové jádro vypadalo to, jako když jsem to ten den poprvé hrál.

Shledání také vylepšuje produkční hodnoty originálu jinými způsoby, od vylepšení hudby (která už byla skvělá) po přehrání vokálních linek. Navzdory tomu druhému zůstává vyprávění příběhu tak praštěné a na hranici smíchu, jako kdy v této hře bylo. Nečisté, hloupé psaní a skřípavý hlas často vytvářejí rozhovory mezi postavami, které nedávají absolutně žádný smysl, zatímco protagonista Zack má hlasitou osobnost. to může být občas trochu moc hlasité (ačkoli má tendenci růst s vámi). Samozřejmě, několik hlavních dějových vývojů může být také příliš vykonstruovaných - i když to je pro a Final Fantasy 7 žít.

"Square Enix portoval hru na Unreal Engine 4 pro účely tohoto remasteru a vše od modelů postav a prostředí bylo kompletně přepracováno a má mnohem vyšší úroveň detailů."

Samozřejmě, krizové jádro příběh a melodramatický způsob, jakým to často vypráví, je přesně to, co si hru oblíbilo mnoho lidí, když byla poprvé uvedena na PSP, a pokud jste byli jedním z této skupiny, je pravděpodobné, že zde najdete spoustu dalších, které si užijete – já určitě ano. Nakonec je těžké nenechat se investovat do příběhu Zacka Faira a jeho tragického konce, protože způsob, jakým se to všechno spojuje v kontextu Final Fantasy 7 příběh tomu dodává ještě větší hodnotu, zejména s Předělat trilogie je momentálně v plném proudu. Jen vědět, jak jít krizové jádro příběh byl převzat tak, jak je v tomto remasteru, a je to jeden z aspektů hry, který nejméně zestárnul.

A naopak doména kde Shledání je naprostá pecka, téměř bez výhrad, je boj- což samozřejmě platilo pro originál krizové jádro také. Boj funguje jako akční titul s vyhrazeným tlačítkem pro vaše pravidelné útoky a po jednom pro blokování a uhýbání, přičemž obě fungují s uspokojivou plynulostí. Skutečnost, že hra běží v ostrých 60 FPS, samozřejmě pomáhá a i v jádru je okamžitá akce stále příjemná.

Věci jsou samozřejmě okořeněny zavedením dalších předmětů do mixu, jako je vybavení koulí Materia, které zase poskytují přístup k různým magickým schopnostem a dovednostem, které můžete kdykoli použít. pokud máte MP nebo AP. pro to. Další zásadní mechanikou je Digital Mind Wave neboli DMW, což je v podstatě automat, který se v boji vždy kutálí v levém horním rohu obrazovky a uděluje různé náhodné buffy a bonusy, včetně neomezeného počtu MP nebo AP ve zkratce. okna, mít na krátkou dobu vyšší statistiky nebo dokonce být schopen vyvolávat přivolání (všechny mají zcela nové, skvěle výbušné animace, které můžete obdivovat). Zcela náhodná povaha DMW může některé hráče odradit, ale osobně se mi líbí, jak dynamické a nepředvídatelné může být a jak moc pomáhá vyhnout se opakování.

krize jádro finální fantasy 7 shledání

„Oblast, kde Shledání je absolutní výbuch, téměř bez výhrad, je to boj.“

Nepleťte se, krizové jádro je stále velmi jednoduchá hra – stále je to PSP titul a je to vidět na jeho designu. Boj je mnohem jednodušší než to, co dostáváme v moderních akčních RPG, a zejména design úrovní je přinejlepším zbaven, s malým nebo žádným prostorem pro průzkum a úrovně jsou většinou tvořeny sbírkami chodeb. nicméně Shledání zaslouží velkou pochvalu za to, jak drasticky se zlepšuje krizové jádro vizuálů a mnoha vylepšení kvality života, které přináší, je také jasné, že vzhledem k designu nevkládá mnoho úsilí do modernizace dalších aspektů zážitku. Tato otevřená, oldschoolová povaha má samozřejmě své nepopiratelné kouzlo, a i kdyby Shledání nedýchej život krizové jádro cesta Final Fantasy 7 předělat provedeno v originále FF7, stále dělá mnohem víc, než byste od remasteru obvykle očekávali.

Dokud si nakalibrujete svá očekávání, pravděpodobně se u toho budete bavit. Crisis Core: Final Fantasy 7 Reunion. Vypadá to ostře, souboje jsou hodně zábavné a příběh má přes všechny problémy svá pozitiva, zvláště pokud investujete do Final Fantasy 7 vesmír. Jasně, zásadní aspekty zážitku zjevně příliš nezestárly, ale stále je toho zde více než dost, aby nalákalo nejen ty, kteří hráli originál. krizové jádroale také nové fanoušky, kteří se chtějí ponořit hlouběji do většího FF7 příběh. Bezpochyby je to nejlepší způsob, jak znovu objevit tuto nedoceněnou klasiku PSP.