Recenze Eiyuden Chronicle Rising poctivá hra

75%

Eiyuden Chronicle: Rising je grindový fest, který si užije jen pár vyvolených. Kdo to přehlíží, ocení jeho dobře napsané postavy; pro všechny ostatní je to snadný průchod.

Uživatelské hodnocení:

Buďte první!

Po loňském oznámení Eiyuden Chronicle: Rising from Natsume Atari a 505 Games je konečně tady. Stojí za to tento duchovní nástupce vyzkoušet, nebo byste se měli po své opravě JRPG poohlédnout jinde?

Eiyuden Chronicle: Rising Review

V tomto titulu hráči převezmou kontrolu nad lovcem pokladů CJ, který se snaží najít runové čočky ve městě zvaném New Nevaeh. Oblast nedávno zasáhlo velké zemětřesení, které poškodilo část města a uzavřelo nory s čočkou. Přijedete a je vám řečeno, že musíte zaplatit obrovské poplatky, abyste zde mohli lovit poklad. Místo toho se hráči rozhodnou dělat mise pro obyvatele města, aby vyplnili kartičku s razítkem.

Ano, na pár hodin si zahrajete za oslaveného kurýra.

Naštěstí vás tyto úkoly vedou k přestavbě města a odemknutí nových obchodů a budov. Zatímco stále sbírají a zabíjejí questy, máte pocit, že se město vyvíjí dobře. Nakonec toho uděláte dost a můžete se podívat na kariéru. Zde najdete prastaré ruiny, které vedou k Rune Lenses, a můžete začít být skutečným lovcem pokladů. Obyvatelé města však očekávají, že splníte něco jako 100 úkolů. Vážně, hra má spoustu vedlejších úkolů.

Zatímco začnete s CJ, získáte také dva další spojence. Tito dva hrají hlavní roli v boji Eiyuden Chronicle: Rising. Všimněte si, že tento titul má systém jednoho tlačítka. To znamená, že CJ je čtvercové tlačítko a stisknutím tlačítka Triangle se hráči mohou přepnout na Garoo. Pokud znovu narazím na Square, vrátím se k CJ. Tímto způsobem má každý tlačítko k útoku; a je to. Pokud je však správně načasováno, mohou hráči rozpoutat řetězový útok, který způsobí bonusové poškození a kritické zásahy. Zatímco základní boj je nudný, komba a řetězový útok ho alespoň na chvíli udrží svěží. Hra je až příliš snadná a boj není její silnou stránkou.

Eiyuden Chronicle: Rising je také jednou z těch her, která hráče mrazí v každé fázi. Hlavní úkoly vás někdy přinutí vrátit se, jindy vám cestu zablokují velké barevné balvany. Tyto kameny můžete rozbít, když získáte své Rune Lenses, ale chvíli to trvá. Mám velký problém, že neustále procházíte stejnými věcmi. Prošel jsem Velkým lesem nejméně 40krát a brzy jsem se začal nudit. Do určitých oblastí jsou rychlé cesty, ale nepomáhá ani to, že je ve hře jen pár průzkumných oblastí. Pokud jste těžký hráč, nevadí, ale pro každého to bude nuda.

Kronika Eiyuden Rising h

Samotné město je předem dané, takže nebudete umisťovat žádné budovy; místo toho si přinesete pouze materiály na jejich opravu. Musíte udržovat město aktuální, abyste mohli upgradovat své zbraně a brnění. Zbraně způsobují větší poškození, ale brnění vám nakonec umožní dvojitý skok nebo skok nabití. Pak započítáte nástroje a příslušenství a bude to ještě komplikovanější. Pak přijdete k Runic Lentils a potřebujete ještě namlít.

Runová čočka vám umožní sladit magii s vašimi zbraněmi a brněním. Myslím, že to bylo navrženo tak, aby byly dungeony obtížnější, ale jak již bylo zmíněno, hra je hračka. Rune Lenses jsou ve skutečnosti blokádou na cestě pro hráče, aby se vrátil do města a dělal další questy. V některých z těchto ruin musíte také složit hádanky, abyste odemkli další oblast. Na žádné těžké hádanky jsem nenarazil, ale nutí k zamyšlení.

Recenze hry Eiyuden Chronicle Rising

Kde Eiyuden Chronicle: Rising exceluje ve vyprávění postav. Užíval jsem si interakci mezi CJ a Garoo. Garoo je klokaní žoldák s kouzelnou kapsou. Rád přemýšlí a neztrácí čas. Na druhou stranu CJ se v podstatě snaží každému pomoci a vrhne se do bitvy. Později získáte dalšího spojence, ale to nechci kazit. Nejde jen o hlavní postavy; Obyvatelé města mají své vlastní osobnosti a zvláštnosti. Skutečným důvodem, proč jsem tyto questy dřel, bylo promluvit si s těmi, kdo questy dávají, ale boj mě bavil.

Neměl jsem žádné chyby ani pády. Uvízl jsem ve skále, ale právě jsem ho zlomil.

Tato recenze Eiyuden Chronicle Rising byla vytvořena na PlayStation 5. Vydavatel poskytl digitální kód.