AEW: Fight Forever Review – All Inclusive

MStejně jako ve skutečném světě, i profesionální wrestling ve videohrách víceméně ovládla jedinečná společnost WWE. Jak se dalo očekávat, postupem času to vedlo k obecnému nedostatku výběru, pokud jde o skvělé 3D wrestlingové hry. Kromě několika menších titulů, jako je Fire Pro Wrestling World a MDickie tituly jako Wrestling Empire, měli profesionální wrestlingoví fanoušci jen několik možností mimo výroční vydání WWE. Samozřejmě, poslední dva zápasy...WWE 2K22 et WWE 2K23– obecně měly vyšší kvalitu než většina her WWE, které jsme měli za poslední desetiletí, vždy byly spíše nudné ve srovnání s ještě staršími tituly WWE, jako je WWE: Tady přichází bolest na PS2 nebo WWF: Bez slitování na Nintendu 64.

Konkurenční povýšenec All Elite Wrestling se objevil v roce 2019, aby zajistil určitou konkurenci pro WWE v profesionální wrestlingové aréně, a zdá se, že společnost chce udělat totéž v prostoru videoher. Poté, co strávil asi čtyři roky ve vývoji, AEW: Fight Forever je konečně tady a stejně jako show AEW, hra také doufá, že nabídne skutečnou alternativu k hrám WWE. Tam, kde mají mnohem větší hry WWE tendenci vyznačovat se věrnější grafikou a hratelností, která se někdy blíží realističnosti, AEW: Fight Forever místo toho se rozhodl pro stylizovaný vizuální styl a rychlou arkádovou hru. Do jaké míry se toto riziko vyplatilo?

Pojďme odstranit to nejviditelnější. AEW: Fight Forever není to nejvěrnější wrestlingová hra. I když to porovnáte s některými hrami WWE z poloviny roku 2010, vydání AEW se cítí spíše jako novější verze PS2 nebo rané PS3. To je z velké části způsobeno tím, že se vývojář Yuke vzdal fotorealistických modelů pro seznam hry a místo toho zvolil přehnanější vzhled pro všechny zápasníky ve hře. tempem arkádové hry AEW: Fight Forever.

"Umělecký styl, který se studio rozhodlo přijmout, trochu přispívá k rychlé a arkádové hře AEW: Fight Forever."

Nicméně hratelnost AEW: Fight Forever může být jen jednou z nejlepších profesionálních wrestlingových her od dob starých her WWE Smackdown: Tady přichází bolest zpět na PS2. Hra má neuvěřitelně jednoduché schéma ovládání, které nezabere více než pět minut, než zjistíte, ale možnosti, které nabízí v kombech úderů, drapácích a zvratech, značně zvyšují hloubku šílenství. . zápasy. Každé s více než jedním tlačítkem pro údery, kopání, uchopování, běhání a couvání, AEW: Fight Forever je schopen prezentovat neuvěřitelně snadno pochopitelné ovládací schéma, které se pomalu otevírá, když začnete experimentovat s mačkáním různých tlačítek v různých situacích.

To samozřejmě znamená, že sestavený seznam hry také umožňuje trochu jedinečnosti v každé sadě pohybů. Proměnit jednoduchý uchopovací hák na komplikované držení při předvádění jako Bryan Danielson nebo strčit ruce do kapes jako Orange Cassidy, abyste rozpoutali jeho líný pohybový set, patří k povaze každého z těchto zápasníků a jednoduché schéma ovládání umožňuje emulace skutečných zápasů z velkých show AEW je docela intuitivní. Různí členové herního rozpisu mají ve své pohybové sadě také jedinečné zvláštnosti, které jim umožňují dále ztělesňovat jejich ekvivalent v reálném světě. Například zlotřilý MJF může předstírat, že se plazí po zemi, aby čelil útoku, a rychle šťouchl svého protivníka do očí, když polevil ve střehu.

Pokud jde o shodu typů, AEW: Fight Forever nabízí docela slušnou sestavu, ať už jde o běžné singly nebo zápasy s tagy, nebo o složitější typy zápasů jako Exploding Barbed Wire Death nebo Battle Royale. Každý typ zápasu ve hře má jedinečnou mechaniku, se kterou můžete hrát, od použitelných zbraní v zápasech No-DQ až po bičování vašich protivníků do výbušného ostnatého drátu ve výše zmíněných typech zápasů. Další mechanika funguje dobře s pohybovou sadou každého zápasníka a dokonce i některé zbraně mají speciální mechaniku. Například nalezení skateboardu pod kruhem znamená, že můžete provádět špatné skoky a flipy. Nalezení hasicího přístroje vám umožní stříkat do obličeje vašich protivníků. Seznam se stále více prodlužuje.

Ach bojuj navždy

"Další mechanika funguje dobře s pohybovou sadou každého zápasníka a dokonce i některé zbraně mají speciální mechaniku."

Navzdory střední vizuální věrnosti hry, AEW: Fight Forever je až po okraj nabitý drobnými detaily, které dokážou vykouzlit úsměv na tváři každého profesionálního fanouška wrestlingu. Například píchnutí do oka a ovládání pohybu se pokazí, protože váš zápasník několik sekund nevidí. Několik zápasníků může provádět překvapivé pohyby z podlahy, jako je rychlé navíjení kuželek nebo překvapivý silový pohyb na začátku comebacku. V obchodě ve hře je také ukryto několik vychytávek, které lze odemknout pouze vyděláváním peněz ve hře hraním zápasů nebo procházením režimu kariéry.

Když už mluvíme o režimu kariéry, AEW: Fight Forever napodobuje klasický WWF No Mercy. Vyberete si zápasníka, buď ze základního seznamu ve hře, nebo vlastního, a soutěžíte v různých akcích po celý kalendářní rok AEW. Cestou se ocitnete v různých sporech, někdy kvůli šampionátům, a výhry a prohry vás zavedou na zcela oddělené rozvětvené cesty. Jak postupujete velkými událostmi v režimu kariéry, nahlédnete také do skutečné historie AEW se skutečnými záběry ukazujícími některé z největších momentů a zápasů z prvních let společnosti.

Wrestlingové zápasy a účast v minihrách vám také vydělávají dovednostní body a peníze. Stříbro může být použito k nákupu okamžitých rychlých buffů, zatímco Skill Points, použitelné pouze na zakázkové wrestlery, lze utratit za vylepšení statistik a schopností vašeho wrestlera. Ve skutečnosti je procházení kariérním režimem jediný způsob, jak zlepšit schopnosti vlastního zápasníka, a pokud chcete doufat, že porazíte Jona Moxleyho ve dvouhře se svým vlastním zápasníkem na obtížnost Elite, budete chtít získat nějaké body z kompetence. První. Celý režim kariéry také přináší nové položky do herního obchodu, které lze odemknout, jako jsou typy zápasů a minihry.

"Účast v minihrách vám také vydělá body dovedností a peníze."

Bohužel, všude není slunce a duha AEW: Fight Forevera hra má určitě více než pár problémů, z nichž velká část pramení ze skutečnosti, že se o tento typ hry pokoušela už dlouhou dobu. Největší stížnost, kterou jsem osobně měl, je nedostatek výtvorů online komunity pro vlastní výtvory. Moderní hry WWE vám umožňují sdílet nebo stahovat zápasníky, mistrovské pásy a arény prostřednictvím svých online funkcí; možnost, která AEW: Fight Forever strašně chybí. Chybí také pořádné týmy tagů, velká jména jako FTR chybí, dokud se do hry nedostane první vlna DLC. Někomu by také mohla nepřítomnost úplných vstupních animací vadit, ale jako někdo, kdo je nakonec přeskočí po prvním stejně dvě hry, nikdy jsem to neviděl jako problém.

AEW: Fight Forever vypadá to na návrat do formy pro profesionální wrestlingové hry. Dlouho utápěný v hlubinách pokusů o simulaci v zájmu „realismu“ si žánr většinou monopolizovala jedinečná otevřenost. S vydáním AEW: Fight Forevernicméně konečně tu máme slušnou alternativu pro ty z nás, kteří se více zajímají o rychlou, téměř bojovou hratelnost WWE her minulosti.