Recenze: Warhammer 40,000: Mechanicus (Nintendo Switch)

Warhammer 40,000 40: Mechanicus je tahová strategická hra založená na stolních hrách Warhammer 2018K. Zatímco hra původně vyšla v roce XNUMX pro PC, nedávno vyšla na Nintendo Switch. Jako fanoušek tahových strategických her jsem o sérii Warhammer vždy slyšel dobré věci a vždy jsem na ni byl zvědavý. Problém vždy byl, že za ta léta se na konzole Nintendo dostalo jen velmi málo her Warhammer a ještě méně z nich byly tahové strategické hry. Podívejme se a uvidíme, jak to porovnává.

Warhammer 40,000: Mechanicus

Hráči přebírají kontrolu nad členem Tech-Priest Cult Mechanicus, vedený Margosem Dominusem. Vy a váš tým prozkoumáte planetu Silva Tenebris, která je hrobem starověké robotické rasy zvané Necrons. Jak váš tým zkoumá, Necronové se začínají probouzet.

Souboj je zcela založen na poznávacích bodech (CP). To je nezbytné pro každý útok ve hře. Lze jej získat porážkou nepřátel, v úrovních skenováním prostředí a různými dalšími způsoby. Před většinou bitev se ocitnete v průzkumu různých místností, které vedou k bitvě. Analýza těchto částí vede k malému scénáři, kdy stojíte před řadou úkolů. Podle toho, jak reagujete, se dějí různé věci. Příkladem je při přechodu z místnosti do místnosti najděte starou technologii Necron. Rozhodnete se ho zničit, ignorovat nebo opravit? V závislosti na vašem výběru může být výsledek pozitivní nebo negativní. Pozitivním výsledkem je získat více CP, získat zdroje nebo obnovit zdraví. Negativním výsledkem by byla ztráta zdraví, CP nebo jiných zdrojů. Warhammer je velmi zajímavý v tom, že každé rozhodnutí má svůj dopad. Prohraná bitva nemusí nutně znamenat, že vaše hra skončila, protože existuje mnoho cest, ze kterých si můžete vybrat. Dává hře chladný pocit, když hrajete.

Jakmile bitvu vyhrajete, získáte Blackstone, který slouží k upgradu vašeho Tech-Priest. Další nesmírně důležitou součástí vítězných bitev je upgrade vašeho Tech-Priest. Procházení stromem dovedností je nutností a poskytuje velmi užitečné dovednosti. Ty se pohybují od útočných po obranné a dokonce strategické, jako je opětovné získání CP za kolo.

Warhammer 40,000: Mechanicus

Dříve bylo řečeno, prohrou bitvy hra nekončí; ani nemusíte tuto bitvu znovu hrát, dokud nevyhrajete. Jednoduše pokračujte a zkuste se ze zkušeností poučit. Úplné přečtení příběhu může trvat až dvacet hodin. Hráči, kteří se rozhodnou využít všech vedlejších misí, by celkově zabrali podstatně déle.

Warhammer 40,000: Mechanicus

Pokud vás zajímá představa budoucnosti o střetu kyborgů a robotů a nevadí vám ani trochu křivka učení, pak je Warhammer 40,000 XNUMX: Mechanicus pravděpodobně pro vás. Byly doby, kdy se bitvy zdály dlouhé a dlouhé a dokonce trochu pomalé. Při několika příležitostech byly bitvy extrémně obtížné. Fanoušci série Warhammer mohou mít lepší pochopení a zážitek ze hry. Celkově to byla zábavná část a rozhodně by měla být zvážena pro vaši další strategickou hru.