Recenze lodi Super Raft - GamersHeroes

Vydavatel Shattered Journal Games ve svém novém titulu Super Raft Boat kombinuje crafting a tryskání. Dělat dvě věci současně se zdá jako ošemetný návrh, ale uspěje tento titul?

Recenze lodi Super Raft

Moře Super Raft Boat se hemží nebezpečím a četnými vlnami akce. Rackové, skály, žraloci a dokonce i mnohoruký kraken stojí mezi vámi a záchranou na konečném ostrově. Snažit se zůstat naživu, když je svět proti vám, je náročný úkol, ale je tu jedna věc, která vám na cestě může pomoci: jeho rafting.

Kromě palby ze zbraní, jako jsou kulomety, brokovnice a dokonce i 360stupňové laserové pušky, mohou hráči také svůj svět trochu zvětšit přidáním dalších segmentů do svého raftu. Zatímco jsou hráči obklopeni vodou, přidávání těchto destiček dává hráčům více prostoru pro pohyb a (což je důležitější) lepší výhledové body k likvidaci hrozeb. Na konci každého světa je bariéra, ale kdo umí multitasking, může si vytvořit základnu operací, která mapu trochu rozšíří. Jen si uvědomte, že někteří nepřátelé mohou také zničit všechnu vaši tvrdou práci na jeden zátah.

Funguje tato závodní a stavební kombinace dobře? Poněkud. S cooldownem pro každého může být obtížné pokusit se přes to všechno přejít do útoku. Perfektní hra trvá něco málo přes pět minut, ale začínající hráči budou mít šanci vydržet déle než minutu. Často se může zdát nespravedlivé, když nepřátelé napadnou hráče s malým oddechem, ale existuje způsob, jak šílenství. Jen si uvědomte, že celkové rozvržení hry může samo o sobě ztížit situaci, kdy se při každém zásahu třese obrazovka.

Navzdory tomu všemu nabízí Super Raft Boat hráčům záchranné lano prostřednictvím systému Trinket. Občas se na vašem voru objeví zpráva v láhvi. Odtud si hráči mohou vybrat jednu ze tří různých výhod. Musíte chytit plastové tesáky, abyste ukradli život nebo mrtvou rybu, abyste byli déle ve vzduchu? Tyto různé výhody mohou být ve velkém schématu věcí skromné, ale vždy jsou vítanými doplňky, které dodávají každému tahu nějakou rozmanitost.

Aby hráči postoupili, budou si moci odemknout dvě další postavy, sekundární zbraň a druhý kostým. Tyto další postavy mění hru, mění vzorec a nutí hráče přehodnotit své celkové strategie přežití, pokud jde o zbraně, cestování a dokonce i dýchání. Existují také denní výzvy, které zvýrazňují nejlepší skóre pro každý závod. Nic převratného, ​​ale přesto vítané přírůstky.

Akční hybrid Super Raft Boat je trochu neohrabaný, ale přesto jedinečný. Ti, kteří mohou čelit trochu frustraci, budou ošetřeni jedinečným pojetím střeleckého vzorce.

Tato recenze Super Raft Boat byla vytvořena na PC. Hra byla stažena zdarma.