Recenze: Dodo Peak (Nintendo Switch)

Dodo Peak je „návratem ke klasickým arkádovým platformovým hrám minulosti“, ale jde o závislost.

Na první pohled hra připomíná Q * Bert. Ale poté, co jsem začal hrát, mi to hodně připomínalo Chrastítko Snake 'n' Roll. Gratulujeme, pokud si pamatujete tento skrytý klenot NES od Rare. Dodo Peak však tyto klasiky nedokáže napodobit, a to ani při moderních úpravách, jako jsou online žebříčky.

Když se vydáte zachránit vajíčka, objevíte důraz na rychlost. Kromě žebříčků mají úrovně často také cíle, jako je dokončení za méně než určitý počet sekund. Jako první příklad budete také potřebovat rychlost při lovu opic. Předměty, jako je tento, oslabují „řemeslné úrovně“ Dodo Peak, protože běžíte málo času, abyste je opravdu ocenili. Protože nestačí, že jste mimo nebezpečí, protože se musíte postarat o to, aby se i vaše ležící miminka bezpečně dostala k východu.

Myslím, že tyto úrovně měly předpoklady pro průzkum. Některé cíle to skutečně podporují, například sbírání rubínu. Záleží ale na vaší touze si je znovu přehrát a zvládnout. Nebyl jsem motivován to udělat, za prvních pár úrovní, kde jsem poznal některá jména žebříčku. Vzory Dodo Peak nejsou upřímně dost zajímavé, protože nedosáhly svého plného potenciálu.

Takže zanedlouho jsem už jen sbíral vajíčka, abych šel dál, přičemž jsem ignoroval volitelné cíle. Dodo Peak brzy získává zvýšenou obtížnost, ale výzva přichází spíše od agresivních nepřátel než od inteligentního budování úrovně. Cítil jsem, že umístění nepřítele bylo náhodné, a když jsem znovu hrál úrovně, uvědomil jsem si, že to bylo náhodné. Ukázalo se, že je levnější a zdrcující hrát znovu, abyste získali úroveň mistrovství. Vede také k občasnému zpomalení. Snadno vidím, jak jsou děti frustrovány z hraní na stejné úrovni znovu a znovu a nakonec se vzdávají monotónnosti.

V Dodo Peak je více než 50 úrovní, ale asi po XNUMX jsem toho měl dost. Přehrál jsem některé předchozí, abych zlepšil své časy a také sbíral mince potřebné k odemčení nových ptáků za dodo. Chvályhodné jsou neblokovatelné položky, stejně jako (i když velmi konzervativní) měření nelinearity. Týdenní výzvy jsou další posilou, díky které se možná budu vracet. Hra má také celkově propracovaný vzhled, na výběr jsou dva úhly kamery; jeden lépe zdůrazňuje vzhled, druhý je praktičtější pro hraní.

Navzdory spoustě pozitiv, které musí Dodo Peak uspokojit, musím přiznat, že mě hraní opravdu moc nebavilo. Je to výzva, ale ne způsobem, který by mě zaujal na více než několik minut v kuse. Známé tříhvězdičkové nastavení je navíc oslabeno důrazem na rychlost a náhodné umístění nepřátel. Tento Dodo nesmí vzlétnout na Nintendo Switch.

Toto je první hra od Moving Pieces Interactive, takže mě snad více spojí jejich další hra Switch.