Recenze Hell Let Loose - bitva tvrdá

Recenze Hell Let Loose - bitva zocelená

Každý zápas v Hell Let Loose generuje nespočet individuálních příběhů válečného dramatu, hrdinství a absurdity. Ty mohou nastat kdekoli, od jakéhokoli normanského živého plotu až po bombardování bytové věže ve Stalingradu. Jedná se o hru z XNUMX. světové války, která dokáže ilustrovat něco důležitého o tom, jak se války vedou, nikoli simulací historie, jak se to stalo, ale tím, že od svých hráčů vyžaduje skutečnou týmovou práci a skutečné vedení.

Na povrchu je Hell Let Loose plnohodnotnou týmovou střílečkou pro více hráčů zasazenou do pestrého výběru bojišť druhé světové války. K úspěchu je však zapotřebí více než škubnutí reflexů a dobrého cíle. V mnoha zápasech, které jsem hrál v Carentanu, Utah Beach a (s vydáním Update 10) nyní také v Kursku a Stalingradu, není rozhodující, zda naše armáda zvítězila, naše zpráva. Kolektivní K / D je přítomnost nebo nepřítomnost efektivních vůdců a velitelů čet.

Kromě toho, že jde o střílečku z pohledu první osoby, která je z velké části o zachycení a udržení zajímavostí na mapě, je Hell Let Loose taktická strategická hra, kterou hrají dva hráči, kteří se ujmou role velitele svého příslušného týmu. Jejich úkolem je koordinovat pohyb jednotek, tok zásob a využívání off-mapových podpůrných zdrojů, jako je dělostřelectvo a letecké bombardování.

V první linii jsou to právě manažeři týmů, kteří nejčastěji diktují typ zkušeností, které v daném zápase zažijete. Dobří vedoucí nejen komunikují se svými členy týmu, ale také podporují lepší komunikaci v týmu. Dobře vedený útok na nepřátelské místo zahrnuje zakrytí přístupu kouřovou clonou, salvou ručních granátů a vojáky vyzbrojenou kulomety, která si vybere správný čas na vloupání. Účast na takovém útoku je jedinečný a vzrušující zážitek, na rozdíl od všeho, co jsem zažil ve hře střílečky.

Klíčem k tomu jsou Hell Let Loose hráčsky definované body spawn. Velitelé čet mohou umístit značky posádek tam, kde mohou jejich spoluhráči začít z pozice vpředu, ale musíte mít v oblasti dostatek zásob, abyste je mohli postavit. Rozhodnutí, kdy a kde postavit garries, je jedním z nejdůležitějších a diskutovaných témat v metahře Hell Let Loose a dobří vůdci týmů je mohou využít k získání oporu na nepřátelském území a zajištění vítězství.

Zvuk, který vám klepe do uší, je tak všudypřítomný, že přestává být smysluplným varováním

Odvrácenou stránkou toho všeho samozřejmě je, že Hell Let Loose může být frustrující a dokonce nudná zkušenost, aniž by někdo proaktivně přebíral vůdcovské povinnosti a dobře se v roli zhostil. Bez dobrého vůdce, nebo pokud se komunikace v týmu porouchá, se Hell Let Loose může zhroutit do vzteklé smyčky tření, plazící se půl míle, aby se připojil k dalšímu členovi týmu a nechal se střelit do hlavy neviditelným sniperem, jako jste vy. příchod.

Vypadá to jako dobrá příležitost promluvit si o tom, kolik času zabít v Hell Let Loose - přesněji řečeno o tom, jak není. Smrt v této hře přichází rychle a zpočátku se často cítí nefér. Zvuk kulí, které se vám třesou v uších, je tak všudypřítomný, když jste blízko akce, že to přestává být smysluplným varováním, a po jednom nebo dvou výstřelech budete okamžitě zastřeleni nebo zabiti. Kulometné stíhačky, dělostřelecké údery nebo bombardování zničí celé čety najednou a není téměř nic, na co byste mohli reagovat, kromě modlitby, aby blízký zdravotník přežil palbu.

V tomto ohledu je na bojišti široká škála rolí. Kromě očekávané kombinace kulometčíků, granátníků, zdravotníků a pušek si můžete vybrat, zda budete součástí průzkumného týmu jako odstřelovač nebo pozorovatel. Existují tanky, které mají řídit velitelé a posádka. Inženýři jsou nezbytní pro stavbu opevnění a zásobovacích bodů, což umožňuje tok matériel na předních liniích.

V závislosti na mapě a režimu, ve kterém hrajete, projdou tyto řádky řadou tvrdých míst, podobně jako režimy Frontlines a Conquest fungují v sérii Battlefield. Tyto body bývají klíčovými strategickými lokacemi, jako jsou opevněné farmy, vrcholy kopců a křižovatky a většina bojů v Hell Let Loose se odehrává v jejich okolí. Díky dynamice spawnovacích bodů nastavených hráčem a měřítku mapy je však způsob, jakým se tyto bitvy odehrávají, pokaždé jiný. Vojáci zaujmou nové obranné pozice a donutí útočníky přizpůsobit se své taktice.

Uvolněné peklo Uvolněné peklo Fanatik $29.99 $ 25,38 Acheter údržba Síť N získává provizi z přidružené společnosti za kvalifikované prodeje.

Další zajímavou vráskou je způsob, jakým načasované respawny samy fungují. Spíše než chvíli čekat po zabití, seřadíte se a znovu se objevíte ve vlně posil, podobně jako Star Wars: Battlefront, v jakékoli posádce nebo velitelství. To znamená, že místo neustálého pramene vojáků obvykle uvidíte, že se objeví jeden nebo dva hasiči najednou, což podtrhuje, jak zásadní je týmová práce při každé bojové akci na poli. Bitvě.

A jaká jsou bojiště. Hell Let Loose od svého spuštění v raném přístupu neustále rozšiřuje svůj mapový fond a nyní zahrnuje malebné městečko Carentan v Normandii, belgické zimní lesy kolem Foy a planoucí skořápku Stalingradu po trvalém bombardování Luftwaffe. I při jejich devastaci jsou mapy ohromující jak svou pozorností k detailům, tak svým měřítkem. Že byly použity dobové letecké snímky, aby byly co nejblíže realitě, je jasné na každém akru - vypadají jako skutečná místa, i když byly provedeny některé drobné úpravy kvůli hraní.

Od počátečního přistání na pláži Utah jsme cestovali do vnitrozemí téměř míli a půl a je jasné, že se jedná o odvážný a neočekávaný denní nájezd. Slunná pšeničná pole a kuriózní kamenné domy vypadají téměř překvapeně, že jsme tam. V lese Hürtgen, na hranici mezi Belgií a Německem, je podzim a temná a hrozivá obloha, holé stromy naznačují svěžest ve vzduchu, který je v mé kanceláři téměř hmatatelný. V zimě zasněžené zemědělské půdě mimo Foy se s mým týmem řítíme na úkryt, ale zastavíme se, když les vybuchne z dělostřelecké palby a vyvrhne gejzíry kouře a ornice stovky stop do vzduchu.

Hell Let Loose není dokonalá hra. Na některých kartách jsou místa, která stále vyžadují grafickou optimalizaci, a to, jak zvládá LOD, je stále příliš zřejmé. Je to také hra, která bude pro bezstarostné fanoušky FPS těžko rozluštit. Jedna věc, které si noví hráči hned všimnou, je absence výukového procesu, který by je postupně integroval do složitějších mechanik a systémů. Místo toho jste přímo v mixu a téměř všechno (kromě některých třídních odemykání zařízení a vůdčích rolí) je k dispozici ke hraní hned.

Toto je problém, o kterém mi vývojář Black Matter říká, že na něj neustále myslí, takže možná studio někdy projde procesem nástupu. Nicméně, i když nechci brát nedostatek tutoriálu jako argument ve prospěch Hell Let Loose, řeknu, že to funguje dobře se svým tématem a celkovým mechanickým záměrem: musíte být "FNG" pro jednoho . malý okamžik. a zjistěte, co máte dělat, sledováním a posloucháním veterinářů s kamennou tváří.

I při jejich devastaci jsou mapy ohromující jak svou pozorností k detailům, tak svým měřítkem.

V Hell Let Loose se učíte postupně tím, že děláte. Pokud se hýbete, nestřílíte dobře, tak se při střelbě přestaňte hýbat - zkuste to odnaučit jako hráč Call of Duty. Postupem času se naučíte, kdy požádat svého velitele čety o rozmístění stráže, co dělat, když uslyšíte tank, nebo jak nejlépe označit polohu nepřátel spatřených podél hřebenové linie. Black Matter mi řekl, že dlouholetí hráči Early Access si stěžovali, že efekt rozostření obrazovky, který se spustí, když jste odstraněni, byl v nedávné aktualizaci nerfován. Ve skutečnosti to vývojáři vůbec nezměnili. Nakonec si toho hráči přestali všímat. Měli pohled tisíců yardů.

Sledování práce zkušených vůdců a velitelů družstev vám ukazuje, jak jednoho dne tyto role splnit sami, a je těžké si představit tutoriál, který vás provede sérií kroků, které poskytují tento druh porozumění. To znamená, že Hell Let Loose v současné době vyžaduje použití mikrofonu a hlasového chatu - to se nedá obejít, zvláště pokud chcete vést. Některé základní příkazy - namapované například na radiální nabídku - by mohly pomoci zvýšit jeho přístupnost pro hráče, kteří mikrofon nemohou nebo raději nechytnou.

Historici kritizovali sérii HBO Band of Brothers za nepřesnosti v jejím zobrazení invaze v Normandii, a možná oprávněně, ale to trochu postrádá to, o co se show pokoušela. Band of Brothers není historickým popisem významných událostí, ke kterým došlo během této doby války, ale je příběhem o vztahu mezi poručíkem Dickem Wintersem a vojáky 1. čety Easy Company.

Stejně tak Hell Let Loose selže, pokud je vnímán jako historická válečná hra nebo silová fantazie založená na střelci. Není to ani; spíše je to cvičení ve spolupráci a vedení. V tomto ohledu je to hit, který stojí za to hrát - ale pouze pokud jste ochotni na chvíli vstoupit do zákopů.