Recenze trilogie Apollo Justice: Ace Attorney – The Dark Ages of Law

Wzatímco celý Ace právník Pokud je série oceňována, je nepopiratelné, že některé hry jsou ceněny více než jiné. Původní trilogie, která věci odstartovala, je široce uznávaná. THE Avokádo velkého esa Hry, které umisťují ozdoby série do viktoriánského britského prostředí při zachování stejného stylu psaní a hraní, jsou často považovány za nejlepší dílo série. Zbývají tedy zbývající tři hry – druhá sada tří z původních šesti Phoenix Wright hry, které se snažily pokračovat v sérii poté, co byl oblouk považován za dokončený v původních hrách.

Ačkoli počáteční přijetí těchto her bylo více smíšené než to kteréhokoli jiného souboru v sérii, v průběhu času náklonnost k těmto hrám rostla také. Tyto hry rozhodně ano odlišný od zbytku série téměř nehmotným způsobem – odvážná (i když kontroverzní) příběhová rozhodnutí, která Apollo spravedlnosti (první z této trilogie) dává v pozdějších hrách vzniknout stále vykonstruovanějším zápletkám, které nepůsobí tak koherentně nebo tak pevně napsané jako originál. Ace právník trilogie, popř Velké eso žalobce.

„Ačkoli počáteční přijetí těchto her bylo smíšenější než u jakéhokoli jiného souboru v sérii, postupem času náklonnost k těmto hrám také rostla. “

To nemusí být nutně špatné – na jedné straně to znamená, že pokud se vám nelíbí jeden z nich, je pravděpodobnější, že se vám budou líbit ostatní, což nemusí být nutně špatné. o dalších dvou herních sériích. To také znamená, že každá z her je odlišná: postavy, jejich motivace a jejich stavy se mění ze hry na hru, nastavení se mění ze hry na hru, a ve skutečnosti, protože původní hry pokrývaly dvě generace hardwaru, jsme dokonce získat velkolepou prezentaci. v posledních dvou hrách, s přechodem k překvapivě dobře realizovaným 3D modelům, dramatičtějším úhlům kamery a plným anime cutscénám. Pozdější hry přinášejí své vlastní herní triky, z nichž nejvýznamnější je Duch spravedlnosti Věštění.

K osobitému stylu těchto her je co říci – zatímco mnoho fanoušků bylo původně mimochodem pobouřeno Apollo spravedlnosti zvládá některé postavy, například působí osvěživě odvážně a oproštěně od rámce předchozích her s mnoha rozhodnutími o vyprávění a postavách. Dvojí osudy představuje fascinující novou postavu v Athéně (pravděpodobně jednu z nejlepších postav v sérii, ve skutečnosti) a přináší ostrý, poutavý příběh, který by mohl mít některé z nejlepších přínosů série. Duch spravedlnosti Příběhově se zdá být nejzbytečnější a nejvykonstruovanější, ale je to prý nejlepší na hraní a mechanika Seance činí každý případ mimořádně zajímavým. Nedostatek soudržnosti je Nechápejte mě špatně – ale také přichází s vlastními jedinečnými přednostmi, které těmto hrám propůjčují chuť, kterou zbytek série ještě nemá.

„Jedinečný a odlišný charakter těchto her, jak narativně, tak mechanicky, stojí za to, i přes jejich slabiny. “

Tyto tři hry stály za to hrát s jejich původními verzemi a koncovými případy pozdějších her (zejména Dvojí osudy) patří k nejlepším v sérii. Což znamená, že tato verze Apollo Justice: Ace Attorney Trilogy Stojí za to hrát, zvláště pokud jste nový fanoušek, který tuto sérii objevil později a nikdy předtím tyto hry nehrál. Jedinečný a odlišný charakter těchto her, jak narativních, tak mechanických, stojí za námahu, a to i přes jejich slabiny.

Pokud jste fanouškem původních verzí na DS a 3DS, toto jsou velmi doporučená znovuvydání. Grafika vypadá skvěle upscalovaná na Full HD, bonusové funkce jako umělecká galerie, hudební galerie a filmová galerie jsou pro fanoušky perfektní. Existuje také spousta dalších vylepšení kvality života: nový režim příběhu vám umožní jednoduše procházet příběh, pokud se nechcete zabývat hádankami a herními segmenty, například a spousta vylepšení uživatelského rozhraní pozdějších her. přeneseno do Apollo spravedlnosti Taky. Hry jsou dokonce nastaveny tak, aby vám umožnily od začátku skočit rovnou na požadovanou kapitolu nebo případ, pokud si chcete jen zopakovat největší hity – nemusíte procházet celou hru, abyste se dostali k požadovaným částem.

„Pokud jste fanouškem původních verzí na DS a 3DS, tato nová vydání jsou velmi podporována. Grafika vypadá skvěle upscalovaná na Full HD, bonusové funkce jako umělecká galerie, hudební galerie a filmová galerie jsou skvělé pro fanoušky, aby se do nich mohli ponořit. “

Aby se tyto hry dostaly na moderní hardware, bylo třeba udělat určité kompromisy. Původní tituly, včetně záznamů 3DS Dvojí osudy et Nezapomínejme spravedlnosti, skvěle využilo jedinečné povahy hardwaru se dvěma obrazovkami, který zjevně nebylo možné přeložit tak, jak je, na PC, Xbox, PlayStation nebo Switch. A tak se tyto herní segmenty trochu liší, protože žádný z těchto systémů nemá dvě obrazovky. Funkčně je to v podstatě to samé – stále musíte sledovat obrázky a důkazy na dvou nezávislých, ale korelovaných obrazovkách – ale pro puristy, kterým záleží na autenticitě původního zážitku, je to vždy něco, co je třeba vzít v úvahu. .

Pomineme-li tyto kompromisy, hry jsou prezentovány v podstatě tak, jak jsou. Jedná se o mimořádně věrné reprodukce titulů, které se s věkem a s určitým odstupem od okolností jejich původního vydání teprve zdokonalovaly. Pokud se vám líbily tehdy, budou se vám líbit i nyní. Pokud se vám tehdy nelíbily, možná budete tentokrát vnímavější. A pokud je objevujete poprvé, pak jste připraveni se svézt v obou směrech.

s Apollo Justice: Ace Attorney Trilogyvývojář konečně dokončil přenos celého Ace právník série na moderních platformách, ve více jazycích a lokalizacích. Tyto kdysi specializované, ale nyní ikonické hry jsou konečně přístupné každému, kdo by mohl mít zájem, se všemi druhy výhod QoL a bonusovým obsahem oslavujícím tyto hry. Sledování této série znovu na moderních systémech bylo skvělé a sloužilo pouze jako připomínka lesku vesele vyšinutého animovaného dramatického seriálu ze soudní síně. To vše, abych řekl, že upřímně doufám, že a Eso právník 7 je za rohem. Jsem rád, že jsme si mohli znovu zahrát tyto skvělé hry v jejich dosud nejlepší formě – ale místo toho, aby mi zvýšili chuť k jídlu, udělali to ještě žravější. Doufejme, že další velký vstup do této franšízy dorazí brzy – ale do té doby Apollo Justice: Ace Attorney Trilogy je skvělé vydání pro nové i staré fanoušky franšízy.

Tato hra byla testována na Nintendo Switch.