Granblue Fantasy: Versus recenze - GamersHeroes

Skyfareři po celém světě nyní mohou urovnat své neshody vydáním her CyGames, XSEED Games a individuální stíhačky Arc System Works Granblue Fantasy: Versus. Máme věřit ve vítězství, nebo by tento titul měl trochu vychladnout?

Granblue Fantasy: Versus recenze

Ať už jste v žánru bojových her nováčkem nebo vlastníte několik bojových hůlek, Granblue Fantasy: Versus je pro všechny ze všech oblastí života. Ovládání se skládá z lehkých, středních a těžkých útoků spolu s jedinou akcí, která se liší podle postavy, podobně jako herní série BlazBlue.

Ti, kteří právě začínají, se však nemusí obávat, protože speciální pohyby lze zefektivnit pomocí tlačítka Dovednosti. Když vezmete stránku ze série Super Smash Bros od Nintenda, hráči potřebují pouze stisknout tlačítko dovedností a směr, aby provedli manévry, které by obvykle vyžadovaly čtvrtkruhový pohyb. Ti, kteří jsou známí čištěním tlačítek, si také vystačí se systémem Auto Combo.

Samozřejmě, že ti, kteří znají rozsáhlou knihovnu Arc System Works, mohou věci urychlit s určitou hloubkou, kterou poskytuje jeho engine. Dodge, Cross Overs, Clashes a Recovery Moves pomáhají Granblue Fantasy: Versus držet krok s legendami FGC a správa žetonů pomocí Skybound Arts a Super Skybound Arts přidává úroveň blesku a pizazzu a zároveň mění průběh bitvy. . Nejde o nejkomplexnější titul na dnešním trhu, ale to, co je zde přítomno, prověří odvahu i toho nejostřílenějšího fanatika EVO.

Granblue Fantasy: Versus se odlišuje použitím svého chladicího systému. Ti, kteří chtějí spamovat těžké střely Reginleiv, čekají hrubé probuzení – každý speciální pohyb vyžaduje trochu chlazení, než jej lze znovu použít, přičemž úroveň výkonu pohybu určuje, jak dlouho bude chlazení trvat. Někteří mohou tuto mechaniku odsuzovat, ale je to vítaný doplněk, který hráče nutí zamíchat svou strategii, když jde do tuhého.

Samozřejmě, že bojová hra je jen tak dobrá, jak dobrá je její soupiska, a lidé z Granblue Fantasy: Versus's soup jsou živá parta. Dokonce i nováčci v prohlížeči a mobilní hře si najdou někoho, koho si zamilují – svalnatí zápasníci, minirytíři a ušaté dívky s domácími mazlíčky jsou jen některé z postav, od kterých se mohou hráči učit. Výběr postav a scén je při spuštění docela lehký a zahrnutí DLC XNUMX. dne je nešťastné, ale v jeho aktuálním výběru je dostatek rozmanitosti, aby hráče udržela v záběru.

Většina možností v Granblue Fantasy: Versus je srovnatelná s kurzem. Režim Arcade se sedmi bitvami, režim Versus, režim bezplatného tréninku a režim tréninku mise jsou vítanými doplňky a nabízejí velké množství přizpůsobení. I když by bylo oceněno přidání dalších režimů (včetně režimu přežití), to, co je zde, lze opravit. Hráči si také mohou po cestě propojit přívěsky slávy, které mohou odemknout avatary v lobby, umělecká díla a další – což je fajn.

Součástí je také online režim s lobby, hodnocenou hrou a halovými zápasy. Kroky, které byly učiněny k zajištění hladkého zážitku hráčů, jsou obdivuhodné – hráči se mohou ponořit do úvodních hodnocených zápasů, než nastoupí, a ti, kteří se připravují na další bitvu, mohou zdokonalit své dovednosti pomocí bezplatného tréninku a tréninku na misi. Po připojení je síťový kód docela stabilní, i když je hrajete přes půl světa.

Snad největším lákadlem pro dlouholeté fanoušky je RPG režim. Vyprávěno směsí cutscén a mluvících hlav, věci začínají podivnými událostmi s Katalinou a vedou k něčemu mnohem většímu. Existuje značné množství vedlejších postav a žargonu, o které se nováčci pravděpodobně ztratí, ale svět je plný fantasy prvků a tradic.

Bohužel hratelnost v tomto režimu je absolutní pecka. Hráči, kteří jsou rozděleni do řady různých questů, stráví většinu svého času hackováním goblinů, imperiálních vojáků, robotů a dalších hrozeb. Zatímco hráči mohou získávat EXP, sbírat rupie a učit se novým podpůrným dovednostem, postupy postrádají hloubku – důsledně jsme vytvořili hodnosti S bez velkého úsilí. Existuje značné množství přizpůsobení pro narkomany ze statistik, ale našli jsme základní vybavení, které funguje mimo souboje s bossy.

Jen si uvědomte, že prezentace zde není vždy plynulá. Přestože jsme hráli na PlayStation 4 Pro, při několika příležitostech jsme se setkali s nízkou snímkovou frekvencí a trhaným zvukem. Tyto prvky mají daleko k revoluci ve hře, ale vzaly zbytek funkčnosti hry z polštiny.

Navzdory své lehké kompozici a výběru scén má Granblue Fantasy: Versus kouzlo a dostupnost, která osloví veterány i nováčky.

Tato recenze Granblue Fantasy: Versus byla vytvořena pro PlayStation 4. Vydavatel poskytl digitální kód.

Skyfarers po celém světě nyní mohou urovnat své neshody vydáním her CyGames, XSEED Games a individuální stíhačky Arc System Works Granblue Fantasy: Versus. Pokud věříte ve vítězství, popř

Ctihodná klasika Ski Free, která je základem počítačů s Windows 3.1 po celém světě, je aktualizována na novou generaci s Endless Ski od So-So-Games. Toto je titul, který rozhodně nebylo třeba aktualizovat.

Další rok s sebou přináší další Musou pro fanoušky, aby se probojovali a probojovali. Stojí Warriors Orochi 4 Ultimate za nesmyslnou porážku, nebo byste si měli vzít něco jiného? Objevte naše

Hyo Software přináší vzorec Outrun nové generaci s vydáním Ocean Drive Challenge Remastered. Jednoduchý pohled na stránku Steam ukazuje některé nápadné podobnosti s klasikou SEGA