Střední recenze - Xbox Series X, Series S, PC, Game Pass

Nejnovější zprávy od Bloober Team se dostávají pod drobnohled v naší recenzi The Medium.

Cesta není to opravdu hra, kterou jsem si myslel, že bude. Možná jsem měl věnovat více pozornosti Xbox Series X | S od Bloober Team a PC exkluzivně, ale je to hororová hra ze staré školy optikou síly a možností nové generace. Není to hra typu triple-A, je občas trochu ošidná, přetěžuje příběh nad akcí a někomu se může zdát mechanicky archaická, ale z mnoha důvodů mě The Medium zaujalo. Nejedná se o exkluzivitu pro Xbox, na kterou budou fanoušci křičet na sociálních sítích, ale je to příběh, který správné publikum najde jako někdy krásný a vzbuzující úctu.

Návrat k původní Alone in the Dark, Ecstatica a dokonce i Resident Evil netrval dlouho. Neočekávané pravděpodobně začíná u kamery, která je pevná, záběr se posouvá na užitečnější pro atmosférické a herní účely. Medium je také téměř zcela bez boje. Hrozba, která existuje, je nepatrná, hádanky jsou skvělé, ne-li skvělé, a někdy nešikovně jdete špatným směrem, protože se záběr kamery změnil. Ale užil jsem si téměř každý okamžik - stejně jako si můžete užívat hraní na nejtemnější tajemství a jejich bolestné odhalování.

Marianne je zmatená. Nejen, že její adoptivní otec Jack nedávno zemřel, ale má hlavu plnou vizí. Ukázalo se, že tyto noční můry jsou víc než jen projevy její mysli, Marianne je schopna vidět paralelní duchovní svět. To je velký háček The Medium, protože ve velkých částech hry můžete vidět dva světy vedle sebe, Marianne se každým z nich pohybuje na rozdělené obrazovce a interaguje s objekty, jak se v každém světě objevují. Není to ani zdaleka trik, s klíčovými postavami žijícími v duchovním světě a hádankami souvisejícími s tím, jak hrát oba současně. Vypadá to opravdu skvěle.

Snímek obrazovky průměrného Xbox Series X

Střední recenze: Někdy je to úžasná hra.

Abychom vám pomohli orientovat se v hádankách, máte přístup k řadě dovedností, kterých jsou schopni pouze lidé se schopnostmi Marianne. Kromě schopnosti vyvolat energetický štít (užitečný pro pohyb hejny můr) a energetické výboje (šok v zemi duchů pohání zařízení v normálním světě), může Marianne používat vylepšený režim vidění pro pozorování skrytých předměty v našem světě.

Zatímco většina her Spirit World vám umožňuje ovládat Marianne v obou světech, což nikdy nezestárne, můžete aktivovat mimotělní zkušenost a ovládat ji pouze v Spirit World. Tento režim je časově omezený, takže se nemůžete pohybovat donekonečna, ale je to další chytrý způsob, jak zpestřit hádanky. Kromě chvilky na začátku a několika škrábanců z pozdní hry (které potřebovaly jen trochu více přemýšlet) zde není výzva vysoká, ale stačí. The Medium není hra, která by se opravdu trápila. Jste na cestě zjistit pravdu, spíše než zda jste zkušený hráč. Měl jsem z toho radost.

The Medium Review: The Two Worlds Split Screen vypadá skvěle a není to jen trik.

Příběh je klíčovou součástí The Medium, takže zde nenajdete žádné spoilery. Můžete říci, že Bloober odvedl skvělou práci a vytvořil multigenerační vlákno s mnoha realitami, které dokonale ladí, když se klíčové body zápletky začnou spojovat. Samotné vyprávění příběhu je ve studiu zatím nejlepší a může se pochlubit vynikajícími vokálními výkony od Mary Elizabeth McGlynn, Troy Baker a dalších.

Jako exkluzivní konzole Xbox nové generace bude grafice The Medium věnována velká pozornost. I když Bloober Team není studio typu triple-A (a nestydí se říci totéž), srovnání s jinými exkluzivkami na nových konzolích bude hojné a pravděpodobně bouřlivé. I když je nepochybně nespravedlivé stavět toto malé úsilí proti megarozpočtovým titulům, občas si The Medium dokáže poradit sám se sebou extrémně dobře. Nabízejí se skvěle osvětlená pódia a zalesněné okolí (zvláště když vedle vidíte i svět Hell Spirit) je často krásné. Ale ne všechno je v souladu s tímto standardem.

Střední magazín: zalesněné oblasti jsou úchvatné.

Hrál jsem na Xbox Series X a snímková frekvence se mi nezdála plynulá. Je tu také docela dost detailů a textur – něco, v co jsem doufal, že SSD v těchto nových konzolích odstraní – a různorodá kombinace umění. Části této hry jsou skvělé na sledování a dávají mi důvěru, že Bloober bude jednoho dne soupeřit s některými velkými hitery v oboru, ale jiní se cítí nevýrazní a bez inspirace. Dochází také k poměrně běžnému mírnému rozpojení s postavou hráče a samotným světem, i když to občas umocňuje aspekt prostředí.

Tyto nedokonalosti by vás neměly odradit od technicky stále mimořádně působivé hry. Způsob, jakým jsou dva světy zobrazeny vedle sebe, Marianne se v každém pohybuje identicky, je úžasný. Totéž platí o tom, jak můžete někdy spustit úplné přepnutí mezi světy. Neliší se to od toho, jak můžete procházet starou a moderní vizuály v remasterech Halo, ale zde je to působivější, protože oba světy jsou úžasné.

Střední recenze: Duální světy mě nikdy neomrzely.

Pokud toužíte po akci a totálním hororu, The Medium vás pravděpodobně nechá za sebou, a to do značné míry bude. Spíše jde o pomalé vypalování, kdy se pokroucený děj odvíjí během šesti až osmi hodin. Našel jsem perfektní tempo, přičemž hra vnesla do mixu jen tolik momentů s vysokou intenzitou, aby věci zůstaly zajímavé. Je toho hodně, ale nečekejte tradiční souboje s bossy, jejichž střetnutí mají být spíše zastrašující a děsivá než obtížná. Bloober zjevně chtěl, aby každý mohl tento příběh vidět až do konce.

Nedostatek exkluzivních titulů pro Xbox Series X | S kladl důraz na The Medium příliš tvrdě a doufám, že to nepovede k nespravedlivé kritice. Ne, toto není inscenace, která odpovídá tomu, co byste očekávali od Naughty Dog nebo The Coalition. Jedná se o nezávislou hru, která se odehrává na největší scéně a z velké části předvádí docela show.

3 hvězd

Testovaná verze: Xbox Series X. Kopii hry poskytl vydavatel pro tuto recenzi The Medium. Podpora je k dispozici pro Xbox Series X, Xbox Series S a PC (přes Steam a Epic Games Store).

Sledujte na YouTube '); jQuery (yt_video_wrapper) .remove (); }); }); }