Recenze: Pupperazzi (Nintendo Switch) –

Puperazzi je simulační hra pro Nintendo Switch, ve které fotíte psy. Jak už asi tušíte, název je hra se slovy „štěně“ a „paparazzi“ – geddit? Je to jednoduchý předpoklad, jehož cílem je poskytnout relaxační zážitek ve světě plném psů. Může to být také ta nejroztomilejší hra, jakou jsem kdy hrál.

V příběhu toho moc není; hrajete roli anonymního fotografa žijícího ve světě zaplaveném mutts. Máte za úkol zpozorovat všechny druhy psů v různých prostředích a pořídit jejich fotografie, než je zveřejníte na svůj herní účet na sociálních sítích. Tyto jednoduché mise sahají od fotografování konkrétního štěněte až po zachycení určité charakteristické krajiny se psem vepředu. Je zábavná a relativně snadná, díky čemuž je hra dostupná pro všechny věkové úrovně.

Puperazzi - Nintendo Switch - obrazovka 1

Roztomilému faktoru nelze uniknout. Štěňata jsou všude. Chci říct, že chodí kolem pasparta. Mají zvláštní způsob chůze, téměř skok, což přidává na roztomilosti. Vypadají rozkošně a šťastně, zdá se, že se usmívají. Vždycky mě zajímalo, jestli se psi usmívají v reálném životě, nebo jestli mají otevřenou tlamu, protože je jim horko. V Pupperazzi se rozhodně usmívají. I když je obléknete do luxusního oblečení.

Ano, odemykatelné položky jsou v Pupperazzi přítomny a započítány. Kromě psích kostýmů můžete také upgradovat svůj fotoaparát, abyste se stali více profesionálními fotografy. Černobílé fotografie mají okraj, zatímco funkce zoomu pomáhá zachytit dokonalý záběr z dálky. K dispozici je dokonce i pixelovaná čočka, která působí tak meta – pořizuje fotografie ve hře a vytváří z nich dojem, jako by byly ve videohře. Duch = foukaný.

Také se mi líbí, že si můžete pejsky pohladit. Hrajete z pohledu první osoby s viditelnou pouze rukou, paží nebo kamerou v závislosti na vašem aktuálním pohybu. Natáhnout ruku a pohladit psy je jednoduchý dotek, který vám pomůže více se ponořit do tohoto světa. Navíc to psi milují.

Puperazzi - Nintendo Switch - obrazovka 3

Další pozitivní vlastností je, že psi někdy stojí na místě a zírají na vás dostatečně dlouho, aby dostali ten správný zásah. To zajišťuje, že věci nejsou frustrující, což přispívá k tomuto faktoru přístupnosti a je ideální pro hráče všech věkových kategorií a úrovní dovedností.

Bohužel tato jednoduchost občas funguje proti Pupperazzimu. Někdy nedostatek jasných pokynů znamená, že nevíte, co dělat dál. Existuje také několik zvláštních herních možností, které vedou k malému množství nudy. Například do fotoaparátu můžete uložit jen tolik fotografií – myslím, že používáme film ze staré školy. Vy peut ukládejte fotografie mezi své oblíbené, ale proč v dnešním digitálním světě dělat takové rozdíly? To mírně narušuje relaxační zážitek, protože se vaše role s fotoaparátem rychle zaplní, což vás vezme z okamžiku.

Puperazzi - Nintendo Switch - obrazovka 2

Vizuálně se Puperazzi vyznačuje jednoduchou pastelovou estetikou se spoustou vybledlé růžové a modré, která dává světu pocit nevinného dětského úžasu. Přispívá k pocitu útěku do jiného světa. Předměty, včetně psů, jsou záměrně drženy v blocích, i když je stále snadné odhalit odlišná plemena. Všiml jsem si, že se tu potulují dalmatinci, čivavy, mopsíci a mnoho dalších.

Celkově vzato je Puperazzi asi tak roztomilý, jak vypadá. Focení psů je snadné a zábavné, i když jeho jednoduchost může vést k nedostatečnému sledování a pokyny a rozhraní by mohly být jasnější. Přesto je na focení šťastných poochů něco čistého a nevinného.