Recenze Gunfire Reborn – Reborn and Reborn Again

OKdyž máte žánr tak populární, jako jsou roguelikes a roguelites, spolu s trendem tangenciální časové smyčky, musíte v tomto rámci začít získávat stále více vedlejších produktů a experimentálních her. Střela je znovuzrozená spadá do druhé kategorie a kombinuje známou roguelitovou strukturu s a Borderlandsstylová střílečka z pohledu první osoby. Původně vyšlo na PC v roce 2021, Střela je znovuzrozená se nyní dostává na konzole a přináší s sebou jak hratelnost, díky které byl tak úspěšný na PC, tak nedostatky, které mu brání stát se prvotřídním roguelitem. I když to není vždy logicky nejkonzistentnější nebo tak hluboké nebo rozmanité, jak se zdá, je toho hodně Střela je znovuzrozenázvláště pokud máte skupinu lidí, se kterou můžete hrát.

Střela je znovuzrozená pochází od Duoyi Games a přesně ví, co to je a o co se snaží. Jako učebnicový roguelite nemá složitý příběh, který by se dal sledovat, a nevynakládá mnoho úsilí na vysvětlení, jak nebo proč se po smrti vracíte k životu. Vše, co víte, když začnete, je, že jste zvíře s magickou silou, abyste to dokázali, a musíte zabít všechny bossy, kteří vám stojí v cestě. Jde o jednoduché nastavení, které nepřekáží a oceňuji, že se ve svém příběhu příliš nesnaží. Po cestě toho můžete vidět víc, hlavně bosse, pokud to budete hledat, ale pokud chcete, můžete to všechno přeskočit.

„Ačkoli to není vždy logicky nejkonzistentnější, ani tak hluboké nebo rozmanité, jak se zdá, je na něm hodně toho, co se mu líbí. Střela je znovuzrozenázvláště pokud máte skupinu lidí, se kterou si můžete hrát.“

Po krátké úvodní sekvenci jste odesláni na Střela je znovuzrozenáhlavní smyčka. Stejně jako ostatní v žánru se struktura skládá ze sekvence stále obtížnějších místností normálních nepřátel následovaných bossem. Střela je znovuzrozená téměř nemění vzorec zde. Před každým bossem jsou čtyři akty se třemi nebo čtyřmi fázemi. Bohužel, na rozdíl od mnoha jiných v žánru, které upřednostňují znovuhratelnost, fáze nejsou procedurálně generovány, ani není v každém aktu obrovské množství různých rozložení jevišť. To znamená, že budete hrát stále dokola ve stejných prostředích a rozhodně to začíná být trochu zatuchlé, zvláště když se snažíte přejít k pozdějším dílům a pokaždé musíte znovu hrát stejné rané fáze.

Ačkoli je strukturálně roguelite, včetně stromu dovedností, který poskytuje trvalá vylepšení, Střela je znovuzrozenáOkamžitá hra je střílečka z pohledu první osoby a vyžaduje spoustu indicií z her jako Borderlandsstejně jako další rogueliti jako Podsvětí. Začínáte se slabou startovací zbraní, ale postupem času získáváte nové zbraně z nepřátelských kapek nebo truhel s poklady. Zbraně sahají od rychlopalných samopalů až po odstřelovače na dlouhé vzdálenosti, stejně jako speciální zbraně, jako jsou Thunderbolt Gloves. V duchu Borderlands, každá zbraň má malou osobnost. Některé mají elementární účinky, jako je náraz nebo koroze, a většina má určitý druh přírůstkového účinku, jako je o 20 % vyšší šance na kritický zásah. Jedna zbraň, skrytá munice, může být dokonce vržena jako granát.

Pole, kde Střela je znovuzrozená jen spadne je ve skutečném pocitu ze své střílečky. I když existuje teoreticky spousta unikátních zbraní, po chvíli máte tendenci si všimnout jen asi tuctu zbraní archetypů a pravděpodobně si vyberete jednu nebo dvě jako svou oblíbenou. Typy SMG mají tendenci se cítit lépe díky své vysoké rychlosti střelby a obvykle jsem SMG spároval s poloautomatickou kuší. Mnoho jiných zbraní nemá podobnou sílu, takže jsem je jen zřídka volil před svou stávající výbavou, i když byly o něco silnější. Ve hře je podobné odpojení jako pohyb. Mnoho nepřátel, se kterými bojujete, bude vyžadovat, abyste byli mobilní a nezůstávali na jednom místě, ale ačkoli je nutné být mobilní, není to tak mechanicky podporováno, jak doufáte.

"Mnoho nepřátel, s nimiž bojujete, bude vyžadovat, abyste byli mobilní a nezůstávali na jednom místě, ale i když je mobilní telefon nezbytný, není to tak mechanicky podporováno, jak byste doufali."

Bez ohledu na hrdinu se nepohybujete nijak zvlášť rychle a jediný pohyb, kterým musíte změnit rychlost, je vaše pomlčka, která je krátká a nepodstatná. Prostředí často není tak příznivé pro svobodu pohybu, jak bych si přál, protože jsem často zatáčel a zasekl. Dokonce i přepínání zbraní se může zdát zdlouhavé a vyžaduje několik stisknutí tlačítka a zhruba sekundu, abyste se dostali ke zbrani, kterou chcete, což vás téměř odradí od rychlého přepínání zbraní. Často se zdá, že hra byla navržena jako pomalejší, metodičtější střílečka, ale druhy výzev, kterým čelíte, pracují s tímto požadavkem, což z ní dělá hru, která se někdy může zdát protichůdná.

Při zohlednění podobných zbraní a prostředí má mnoho sérií tendenci se mísit a vypadat si navzájem velmi podobně. Když přemýšlím jak Střela je znovuzrozená v porovnání s některými z nejlepších svého druhu necítím stejný druh variace, díky kterému působí svěžím dojmem. Hlavní věci, které brání tomu, aby byla hra příliš zastaralá, jsou upgrady a schopnosti hrdinů, které mohou někdy výrazně změnit vzorec běhu za během. Před zahájením mise si vyberete jednoho z mála hrdinů, z nichž každý má dvě odlišné schopnosti, jako je kouřový granát nebo schopnost ovládat obouruční zbraně. Přál bych si, aby bylo od začátku odemčeno více hrdinů, protože díky nim je hra opravdu odlišná, ale když jsem hru poprvé porazil asi o 15 hodin později, měl jsem celkem odemčené pouze dva hrdiny a zbývalo značné množství práce na odemknutí zbytku. Na konci každé fáze máte také možnost vylepšit jednu ze schopností svého hrdiny podobným, ale méně složitým způsobem. PodsvětíUpgrade systému.

Konečně jedním z největších způsobů, jak změnit hru, je prostřednictvím Vaultu, což je volitelná a v určitých fázích obtížnější úroveň, kde můžete získat výkonnější svitek, který skutečně mění hru. Síly těchto svitků mohou být věci jako získání většího poškození zbraní za každého zabitého bosse nebo méně výstřelů v zásobníku a mohou změnit způsob, jakým hrajete. Tyto fáze Vaultu jsou také jedny z nejobtížnějších a nejpřínosnějších z každé fáze, i když začnou být zastaralé, jakmile si každé rozložení několikrát prohlédnete.

střely znovuzrozené

"Přestřelka přestřelka po chvíli trochu zatuchlá a nekonzistentní a roguelike struktura nedosahuje svého plného potenciálu kvůli extrémní podobnosti mezi jednotlivými běhy. Zároveň, i když může být frustrující zemřít bez varování, je tu spousta legrace.“

Při normální hře, Střela je znovuzrozená může být občas trochu frustrující kvůli tomu, jak rychle umíte zemřít. Pokud hrajete sólo, můžete jednou za hru utratit některé ze svých prostředků na upgrade na oživení a ve hře pro více hráčů přidáte možnost oživení. Někdy však máte pocit, že se vaše smrt objeví z ničeho nic nebo se stane neuvěřitelně rychle. Jednu sekundu můžete mít plné zdraví a další v závislosti na tom, komu čelíte, dokonce i mimo bossy. Může být frustrující prohrát závod, kde se cítíte sebejistě proti neviditelnému Longbowmanovi na druhé straně mapy. Z tohoto důvodu je mnohem preferováno hraní pro více hráčů. Zdá se, že hra je navržena pro sólo hráče, protože většina nepřátel, včetně bossů, má tendenci se soustředit spíše na jednu osobu než na všechny, což usnadňuje úspěšný týmový multiplayer.

Souboje s bossy na konci každého kola mají stejnou mentalitu pro jednoho hráče, ale obecně jsou zábavné a dostatečně rozmanité, aby se to dalo obejít. Samotní bossové jsou ve většině případů obrovskí, což umožňuje určitý rozsah a skvělý pocit úspěchu, když je sundáte. Obvykle jsou také alespoň dva bossové, kteří se mohou objevit na konci každé fáze, což umožňuje trochu větší rozmanitost v závodě, a nikdy mi nepřipadali bossové tak obtížní nebo frustrující jako mezistupně, jak se zdá. být vyváženější a lépe předvídat jeho pohyby. Zvítězit nad jedním z těchto bossů je vždy uspokojující.

Přestřelka přestřelka po chvíli trochu zatuchlá a nekonzistentní a roguelike struktura nedosahuje svého plného potenciálu kvůli extrémní podobnosti mezi jednotlivými běhy. Zároveň, i když může být frustrující zemřít bez varování, je tu spousta legrace. Pokud máte partu připravenou hrát multiplayer, zjistíte, že vyřizujete pochůzky a uděláte jen jednou, za předpokladu, že jste ochotni přehlédnout pár do očí bijících závad.

Tato hra byla testována na konzole Xbox Series X.