Nejoblíbenější hry, Jednorožec Overlord, Novinky / Hry

Souhrnná recenze pro Unicorn Overlord

Souhrnná recenze pro Unicorn Overlord

Po několika dlouhých letech vývoje konečně přišel Unicorn Overlord. Unicorn Overlord, vyvinutý společností Vanillaware, studiem stojícím za uznávaným 13 Sentinels: Aegis Rim, je vysoce fantasy dobrodružství plné mečů, kouzel a intrik. Recenze jsou nyní pro hru živé a všeobecná shoda je pro toto stylové taktické RPG pozitivní.

Stejně jako ostatní hry Vanillaware, i Unicorn Overlord kombinuje jedinečný umělecký směr tohoto studia s komplexními herními systémy, když prozkoumáváte zemi a shromažďujete armádu dobrodruhů, kteří vám pomohou získat zpět vaše království. Na sesterském webu GameSpot Metacritic má hra aktuálně „obecně příznivé“ metaskóre 88 z 13 recenzí, přičemž média chválí spojení zábavné hry a podmanivého vizuálního zpracování.

Lord Jednorožec

• Hra: Overlord of the Unicorn
  • Platforma: PS5, PS4, Xbox Series X|S, Switch
  • Vývojář: Vanillaware
  • Datum vydání: 8. března
  • Cena: 60 dolarů

Pokud se chcete na hru podívat, demo je k dispozici v obchodech Nintendo, Xbox a PlayStation. Pro více informací se můžete níže podívat na to nejdůležitější z několika prodejen, které Unicorn Overlord věnovaly desítky hodin.

IGN – 9/10

„Když se zamyslím nad neuvěřitelně rozmanitým a pozoruhodně kreativním světem, který jsem prozkoumal během své 45hodinové cesty, všechny problémy, se kterými jsem se setkal s Unicorn Overlord, nakonec nevypadaly jako nic jiného než hnidopichy. Taktický bojový systém je jedinečný a komplexní, a přitom je stále snadno pochopitelný a odborně kombinuje mechaniku mnoha svých kolegů s chytrými novými vlastními doplňky. “- Eric Zalewski [Celá recenze]

CGM – 9/10

„S velkým množstvím permutací postav, širokým obsazením postav a dobře realizovaným příběhem Unicorn Overlord vyniká v poskytování taktického zážitku z hraní rolí na stejné úrovni jako velikáni a zároveň pokračuje v rozšiřování portfolia konceptů od Vanillaware. život videohry v novém světle. — Zubi Khan [Celá recenze]

Hráč – 90/100

„Jako dlouholetý fanoušek TRPG je Unicorn Overlord vším, co jsem chtěl, a ještě víc. Mám podezření, že si někteří lidé přečtou tuto recenzi a budou si myslet, že to zní zdlouhavě, ale to je problém her, které nabízejí takto soustředěný zážitek: neosloví každého. Nicméně tím, že je Unicorn Overlord tak přesný ve všem, co dělá, zajišťuje, že ti, kteří to „dostanou“, na to budou s láskou myslet po celá desetiletí. — James Kennedy [Celá recenze]

Šumový pixel – 8,5/10

Unicorn Overlord vyniká v taktickém RPG prostředí pro svou strategickou hloubku a pohlcující budování světa. Výtvor Vanillaware září svým komplexním bojovým systémem, kde jsou formace jednotek, nastavení dovedností a strategické plánování zásadní. Navzdory rozlehlému hereckému obsazení, které někdy oslabuje dopad postav, strategické složitosti hry a detailní, vizuálně bohatá prostředí zajišťují strhující zážitek. Tato hra je pozoruhodným vstupem jak pro nováčky v taktických RPG, tak pro ostřílené stratégy a předvádí mistrovství Vanillaware v prolínání krásného umění s hlubokými herními mechanismy. — Orfeus Joshua [Celá recenze]

Kotaku — Neoznačeno

„Toto není hra, která se snaží být mistrovským dílem vyprávění; snaží se být mechanickým zázrakem a to druhé dosahuje v pikách. Nekonečně vynalézavé a neuvěřitelně dobře navržené taktické systémy ve hře Unicorn Overlord z něj činí vzrušující výzvu. Toto není jen hra, které by dlouholetí fanoušci Vanillaware měli věnovat pozornost, je to pro každého, kdo si chce zahrát další skvělé taktické RPG. Unicorn Overlord je hra, na kterou jste čekali. “- Willa Rowe [Celá recenze]