Suicide Squad: Kill the Justice League Recenze: Funguje na GaaS?

Celkově – 85 %

85%

Suicide Squad: Kill The Justice League je skvělá hra pro určitý typ hráčů, která má všechny znaky fantastického filmového zážitku pro jednoho hráče. Vyznačuje se skvělým příběhem, skvělým dabingem, nádherným prostředím a podmanivými postavami, ale vše působí jako zkrácené, aby sloužilo tomuto modelu živé služby. Hraní mě hodně bavilo a pravděpodobně se více ponořím do koncovky. Přesto se stále nemohu nezeptat: Co kdyby?

Uživatelské hodnocení:

Buďte první!

Ještě před uvedením na trh čelila Rocksteady Games se svým nejnovějším vydáním těžké bitvě. Mainstreamová herní média nemají ráda model games-as-a-service a novější vpády do DC Universe neskončily zrovna dobře. Suicide Squad: Kill The Justice League je ostrým kontrastem k hrám Rocksteady's Arkham, dědictví, které se v tuto chvíli zdá téměř k záhubě.

Vyčnívá tedy Suicide Squad: Kill The Justice League mezi davem her, které se snaží přežít, nebo je to, jak se někteří obávali, pád Rocksteady?

Recenze Suicide Squad: Kill Justice League

Příběh Kill The Justice League sleduje tradiční superhrdinský trop: hrozí událost konce světa biblických rozměrů, kterou mohli překonat jen největší hrdinové Země. Tedy, kdyby se celá Liga spravedlnosti neproměnila v Brainiacovy duševní otroky.

Namísto obvyklých spandexových bot hráči převezmou roli Sebevražedného oddílu, potrhlé skupiny arkhamských trestanců, kteří se pustili do Metropolis. Tu režírovala Amanda Waller, která, zcela upřímně, může být jen největším padouchem v celém DC Multiverse. Je děsivější než kterýkoli člen Sebevražedného oddílu; Raději čelím Brainiacovi.

Příběh sleduje Harley Quinn, Deadshot, King Shark a Captain Boomerang, z nichž poslední se rychle stal jednou z mých nejoblíbenějších postav všech dob. Všichni se rozhodli svrhnout Ligu spravedlnosti a zničit zlého Brainiaca, než zotročí to, co zbylo z lidské populace.

Je to prospěšný příběh, který šlape opatrně mezi cestou k antihrdinovi a přímým zničením našich dětských snů před našima očima. Jeho nejpůsobivějším počinem je schopnost vytvořit pouto mezi hráčem a členy Sebevražedného oddílu, které je dostatečně silné, aby ustálo některé ohavné události v pozdějších fázích příběhu, události, které by mohly některým zkazit zážitek.

Na rozdíl od humoru, který to zasáhne z parku v prvních 30 minutách. Scénář je fantastický, bez námahy mísí spíše apokalyptickou dějovou linii s rychlými jednoduchými frázemi a žertováním mezi spojenci, vše načasované a dovedené k dokonalosti. Některé z nejzábavnějších momentů hry ani nevyžadují slova; animace obličeje jsou jedny z nejlepších, které toto odvětví může nabídnout. Celý vtip lze dodat se zdviženým obočím nebo otočením očí. Díky fantastickým výkonům ve mně zanechalo pocit naplněnosti i prázdnoty. Jako titul živé služby byl příběh mnohem lepší, než jsem čekal. I tak jsem se ale cítil zamilovaný a přemýšlel, o kolik víc jsme mohli mít v tradičnějším prostředí pro jednoho hráče.

Po asi 10-12 hodinách se příběh zdál krátký. Toto fantastickým způsobem přechází do stylu endgame games-as-a-service, pravděpodobně tím nejtematičtějším, jaký jsme v tomto žánru dosud viděli, ale pokud tento styl koncovky GaaS není vaše věc, zážitek se nemusí zdát stojí za svou cenu.

Recenze Suicide Squad Kills Justice League

Každá ze čtyř hlavních postav – Deadshot, King Shark, Captain Boomerang a Harley Quinn – má každý svůj vlastní arzenál zbraní, schopností a schopností průchodu. Obecně bojuji s hrami, které vyžadují odvedení pozornosti mezi příliš mnoho stromů dovedností a vybavení. Přestože uživatelské rozhraní Suicide Squad umožnilo hladký a bezproblémový proces, stále mě přitahoval Deadshot – postava, kterou jsem hrál po většinu hry.

Jakmile příběh skončí, když začne práce GaaS, tyto hry žijí a umírají podle kvality boje. Naštěstí je bojový systém Kill the Justice League jedním z nejnapínavějších, co jsem za dlouhou dobu hrál. Tyčící se surovci, ostřelovači na velké vzdálenosti, obrněné jednotky pro boj na blízko, opevněné tanky... hra na vás vrhá množství různých nepřátel, z nichž každý vyžaduje jinou taktiku a řešení. Spokojenost se seskupením dokonalých žetonů, vypuštěním směrem k další skupině nepřátel s kombinovanými schopnostmi procházení a rozpoutáním speciálních útoků k vyčištění celé platformy nikdy nezestárne ani nepůsobí zastarale.

Po každé cutscéně a příběhovém segmentu jsem se nemohl dočkat, až se vrátím na nebesa Metropolis a budu zabíjet věci pro zábavu. Jak žánrově, tak tematicky, předpokládám. To nadšení však poněkud opadlo, pokud jde o souboje s bossy. I když žádný z nich nebyl špatný – v té či oné chvíli bojujete proti většině Justice League – ani jeden z nich ve skutečnosti nevyčníval. Není to úplně zločin, ale když čelíte postavám tak ikonickým, jako jsou ty v Justice League, očekával jsem boj v mnohem větším měřítku.

Stejně jako u všech spuštění GaaS v posledních letech se velká část diskusí před spuštěním točila kolem genderových problémů a obav. Chápu, nejsou vhodné pro každého. Práce a opakování jsou často považovány za negativní součást herního zážitku, ale stále existuje velké publikum, které prospívá výzvám a žije, aby se každý den spojilo. Je to ta hra? Nejsem si jistý, ale je tu mnohem větší šance, než jsem si myslel.

Položky živých služeb, i když je jejich rozmanitost omezená, nabízí působivou škálu přizpůsobení postavy a možností načítání. Každý aspekt postav lze vylepšit a vylepšit. Osobní statistiky, vzácnost zbraní, vlastnosti a výhody zbraní, speciální schopnosti, je tu obrovský seznam příležitostí k minimálnímu maximu, které poskytují perfektní hřiště pro fanoušky dostatečně oddané, aby odolali omezeným možnostem misí v příběhu.

Tato recenze Suicide Squad: Kill the Justice League byla provedena na PlayStation 5. Vydavatel poskytl digitální kód.