Recenze: Zpráva o katastrofě 4: Summer Memories (Nintendo Switch)

Svět, který znáte, skončil

Po přehrání prvních dvou titulů z této série, Raw Danger a Disaster Report, jsem očekával, že v Disaster Report 4: Summer Memories uvidím postavy s blond vlasy, dabovaným vokálem a volbami s dialogy. Jedna z těchto tří se skutečně stala!

Hlasy, i když nejsou dabovány, jsou opatřeny titulky, když postavy mluví japonsky. Co se týče blonďatých vlasů, ve hrách v seriálu, který jsem hrál – abych oslovil západní publikum – se vlasy postavy změnily z černých na blond, navzdory jejich asijskému vzhledu. Zajímavým doplňkem této hry je přizpůsobení vzhledu, jména a pohlaví vašeho hlavního hrdiny. Ale stále má sbírku kompasů, oblečení a doplňků, které si můžete po cestě posbírat, a zásoby na doplnění zdraví, žízně a hladu. Tento titul si zachovává všechny krásné, divné, normální a zábavné dialogy, ze kterých si můžete vybrat během scén.

Velkým tématem zápletky je reflexe. V průběhu hry, během působivých scén, si můžete vybrat, jak se cítíte v situaci kolem vás. Budete stateční, laskaví, kritickí, vyděšení nebo naštvaní? Některé z vašich voleb získávají „morální“ nebo „nemorální“ body, což si nejsem jistý, že to významně ovlivňuje příběh. Myslím, že pomáhá posuzovat vaši laskavost jako člověka.

že jedna mohl být trochu obtížné vstoupit. Zatímco Disaster Report 4: Summer Memories je hra, ve které běžíte z cutscény do cutscény, abyste postupovali dál, a přitom se stále snažíte přežít otřesy zemětřesení, může být příliš snadné, abyste nedokázali přijít na to, co byste měli dělat. Alespoň pro ty, kteří tyto hry ještě nehráli.

Zatímco pohyby jsou během cutscén pomalé, samotná grafika je velmi dobrá! Většina věcí, které děláte, zahrnuje běhání nebo lezení po troskách. Ovládání se ale trochu mění s pádlováním na záchranném člunu a jízdou na koloběžce.

I když příběh pro mě není tak nezapomenutelný jako ostatní, jsou zde některé postavy, které vyčnívají. Jedním z nich je falešný manažer samoobsluhy Kuzmazwa. A překvapení, že pokud jste to představení hráli, budete si ho pamatovat. I přes překonání příběhu a bonusového epilogu mám stále otázky týkající se událostí a postav.

Ve zprávě o katastrofě 4: Summer Memories vidím velký potenciál! Myslím, že budou opraveny opravy snímkové frekvence a možná i kapitoly DLC, které budou pokračovat v příběhu. Na eShopu jsem si všiml nějakého bezplatného a cenově dostupného oblečení pro vaši postavu, které si můžete stáhnout, takže se nezdá příliš nedostupné! Doporučuji, pokud to, co vidíte ve zprávě Disaster Report 4: Summer Memories, zní zajímavě, můžete se na to podívat!