Recenze: Díky Card Shark se budete cítit odvážně a uhlazeně

Jsem dobrý v karetních hrách. Lepší ve věcech jako Pokémon Trading Card Game et Yu-Gi-Oh že pirátská vlajka, buďte si jisti. Míchání mi taky vadí. Ale po pár hodinách hraní žraločí karta na Switchi jsem se cítil až příliš sebevědomě a odvážně. Jako bych mohl vytáhnout Monte se třemi kartami! Možná bych se mohl ujistit, že určitá osoba během rozdávání dostane všechny karty vysoké hodnoty? Dobře, pravděpodobně ne. Ale tato hra mi dala důvěru v mé virtuální já!

žraločí karta sleduje jednotlivce, který se zaplete s podvodníkem jménem Compte de Saint-Germain. Poté, co mu pomohl podvádět při hře v hostinci, se věci strašně pokazí. Tvůj starý zaměstnavatel je zabit a ty jsi v podstatě uvržen. Hrabě si vás ale vezme za parťáka a oba míříte ke dvoru zázraků. Je to místo, kde nežádoucí osoby ve Francii v podstatě končí. Zatímco budete podvádět peníze, budete také podporovat tuto komunitu a sbírat informace o monarchii.

Nyní jméno žraločí karta může vás napadnout, že to vlastně nějakým způsobem hraje do karet. Ani náhodou! Spíše se snažíte oklamat svého protivníka a zároveň mu zabránit, aby se stal příliš podezřívavým. Vaším cílem je získat peníze i informace. Před zápasy vás účet může naučit nový trik, který můžete použít proti značce. Možná to bude způsob, jak signalizovat, které karty jsou ve hře? Možná se snažíte zajistit, aby se karty objevily na určitých místech, když je rozdáváte? Jedná se o krátké minihry. Takže při hře Three-card Monte, jak jsem již zmínil, budete ve skutečnosti procházet rytmickou hrou. Jiné mohou zahrnovat vědět, kdy sebrat určité karty nebo provést určité akce a v jakém pořadí provést určité pohyby.

Pokud jde o podezření, funguje to jako časovač. Pokud nejste při vytahování podvodu plynulí nebo vám to trvá příliš dlouho, značka ulpívá. Zatímco „vypnuto“ jednou nebo dvakrát nezruinuje podnikání, důsledná chyba způsobí, že se měřidlo naplní na nebezpečné úrovně. Což zase překazí váš pozemek. když jsem si hrál žraločí karta na Switchi jsem z toho měl trochu obavy. Když jsem se například snažil zajistit, aby hrabě během rozdávání vždy dostal do ruky ty nejvyšší karty, v praxi jsem to pěkně pokazil! Určit správný směr k jejich vyzvednutí se stalo složitým!

Digitální přechod

Ale je tu další polštář, který vám může pomoci, pokud vás blokuje konkrétní zkrat. žraločí karta nabízí více možností obtížnosti. Normal je docela shovívavý, když se poprvé naučíte tyto triky. Ale není to konec světa, pokud si u konkrétní hry věci trochu usnadníte nebo zapnete nápovědu. Je to příjemná dostupnost, pokud vás baví příběh a většina miniher, ale jedna z nich vás dostane. Je škoda, že ne všechny triky s kartami jsou skvělé, ale užil jsem si to víc než ne.

Protože opravdu, žraločí karta je druh hry, kterou může někdo hrát čistě pro dobrodružství a atmosféru. Má takový výrazný vzhled. Působí vintage a jako by zůstalo u klasického francouzského období. Postavy jsou zajímavé a výrazné. Jsem například velký fanoušek Účtu a výrazů avatarů v celém příběhu. (Zejména když vzhled Účtu hodně napovídá o výši daru, který byste mohli „Soudu“ dát.) Samotné balíčky karet jsou vhodné pro daný okamžik, ale jsou také jasné při předávání informací. Takže i kdyby nastala situace, kdy jsem aktuální věc „necítil“, zjištění, co se bude dít dál, stálo za to.

Zkontrolovat kartu Shark se budete cítit odvážně 4

žraločí karta je hra, ve které jsem se cítil odvážně a byl jsem přilepený ke svému Switchi, který se snažil přechytračit své protivníky. Ano, jednou za čas jsem narazil na podvod, který se mi nelíbil tak jako ostatním. Ale vzhledem k množství triků, které se naučíte, a tomu, jak výzva roste, to může být stále velmi uspokojivé. Zvlášť když příběh, který se odehrává s využitím památek, je tak poutavý.

žraločí karta je k dispozici pro Nintendo Switch a PC. K dispozici je demo.