Recenze: WARSAW (Nintendo Switch) -

WARSAW je tahová strategická hra odehrávající se ve městě zničeném během XNUMX. světové války. I když to někdy může být trochu obtížné, může to být stále zábava?

Během druhé světové války hrajete za tým odporu, který stojí proti jednotkám. Hráči začínají pohybem svého týmu ulicemi města a snaží se najít cestu k další bitvě. Pohled na vaši skupinu z ptačí perspektivy vypadá jako malý kruh; některé šipky lze použít jako indikátory cíle. Pokud šipka vypadá bíle, je to volitelný cíl. Pokud je žlutá, míříte na příběhovou misi. Rozhodování o cestě vpřed není tak jednoduché, jak by se mohlo zdát. Pohyb po mapě vyžaduje akční body (AP), a pokud už nehledáte, kam jít, toto je mise. Příběhové mise jsou obvykle založeny na skutečných historických událostech, což je příjemný dotek.

VARŠAVA

Jedna věc, která vyniká, je, že během náhodných setkání můžete narazit na civilisty, kteří žádají o zásoby. Můžete se rozhodnout jim dát zásoby nebo je uklidnit. Další skvělá věc je, že členové vaší strany mohou panikařit a střílet po vás. Buď se je můžete pokusit znovu uklidnit a přivést zpět do týmu, nebo je zabít. I když jsem tyto typy strategických tipů a her už viděl, připadalo mi to správné. Byla to příjemná funkce vzhledem k tomu, že v závislosti na tom, co si vyberete, to může mít jiný výsledek ve hře. Také schopnost zvládnout jejich uklidnění bude záviset na statistikách postavy, která to dělá. Pokud bylo jejich kouzlo dostatečně vysoké, bylo pravděpodobnější, že tak učiníte.

VARŠAVA

Jedna z věcí, která mě téměř okamžitě zasáhla, byl ručně malovaný umělecký styl. Dokázal jsem ocenit čas a úsilí, které do nich vložil, a jak byli krásní. Hudba je docela relaxační, což bylo zvláštní, vzhledem k tomu, že je to válečná hra, ale působilo to vyrovnaně.

VARŠAVA

Jednou z těchto kritik WARSAW, kromě toho, že celé jméno je gramaticky nesprávné, protože je složeno ze všech velkých písmen, je, že tato hra může být extrémně obtížná. Jakmile je postava mrtvá, je definitivně mrtvá. Neviděl jsem způsob, jak to vypnout. Někdy může být obtížné zotavit se po ztrátě člena strany. Například ztráta jednoho lékaře může trvat dlouho, než získá jiného. I když dokážu ocenit fakt, že je to docela válčení, může to také vést ke ztrátě mnoha misí, což je trochu frustrující.

Ačkoli jsem si VARŠAVU užil, jedinou skutečnou stížností, kterou jsem měl, byla čas od času obtížnost. Celkově hra vypadala dobře a byl to příjemný zážitek. Ti, kteří dávají přednost méně podnětnému zážitku, by se měli podívat jinam, protože VARŠAVA nabízí náročnou, ale obohacující tahovou strategickou hru.