Recenze: Leisure Suit Larry - Wet Dreams Don't Dry

Leisure Suit Larry: Wet Dreams Don't Dry vydané na Nintendo Switch v polovině června 2019 a nechal jsem to projít přímo přede mnou. Neměl jsem to dělat, protože jsem trapně překvalifikován na tuto zkoušku. Hrál jsem první hru v sérii - Leisure Suit Larry in the Land of the Lounge Lizards - jako nováček na vysoké škole v roce 1988 a on byl pravděpodobně zodpovědný za oholení několika bodů z GPA mě a mých přátel.

Od té doby jsem hrál každou hru LSL, kterou napsal scénář tvůrce franšízy: Al Lowe. Tenhle není, ale já jsem legitimní Larryho fanoušek, a proto jsem skočil do šance konečně se podívat na Wet Dreams Don't Dry, když vyšlo DLC Happy Ending. Na začátku tohoto roku. Když jsem s tou postavou konečně strávil více kvalitního času, jsem docela rád, že jsem to udělal ... i když ten zlomyslný chlapík s věkem začal být nudnější.

Larry je a vždy byl poražený. Nikdy nebyl optimistický ve vztazích se ženami, byl relikvií 70. let, když se poprvé objevil na konci 80. let. Ale o to šlo. Tyto hry nebyly ve skutečnosti o Larryho pokusech „označit kuřata“, jak by to řekl skutečný Larrys, ale o směšných situacích, ve kterých se v důsledku těchto pokusů ocitl. Ještě důležitější je, že ženy téměř vždy měly navrch; vtip byl stále o Larrym. Zdá se, že vývojáři v CrazyBunch to chápou a dali nám hru, která toho ducha vystihuje.

Leisure Suit Larry: Wet Dreams Don't Dry začíná Larrym ponořeným do moderní doby. Vysvětlení, jak se to stalo, je povrchní, jak by mělo být. Jde o to, že vytváří spoustu vtipů o tom, jak se swinger 70. a 80. let proplétá světem seznamovacích aplikací a hnutí #MeToo. Některé z nich chybí, některé bodují a některé jsou ve svém cynickém pohledu na svět, ve kterém žijeme, ohromně přesné. Došlo k prvnímu zásahu do posedlosti lidí kočičími videi, který byl zábavný i děsivý.

Když Larry dorazil hned před Leftyho bar v první hře, dozvěděl se, že je nezvěstný 30 let, přestože nezestárl ani jeden den. (V jednom z mých oblíbených vizuálních gagů, ani „umělecké dílo“ nad barem Lefty.)

V Leftyho koupelně najde prototyp telefonu a tím, že ho vrátí Billovi Jobsovi z technologické společnosti Prune (sestavte), se zamiluje do Billova osobního asistenta Faith, který nikdy nechodí s lidmi. Dokonalé skóre má jen v oblíbené aplikaci Timber . . Larry dostane svůj vlastní telefon a rozhodne se vrátit na seznamovací scénu, aby zvýšil své skóre ve dřevě.

Šílenství následuje, jak by se dalo očekávat, ale také některé moderní sociální komentáře, které se zdají být zaměřeny přímo na typ lidí, kteří by milovali hru pro volný čas Suit Larry.

Larryho dobrodružství ho zavede na mnoho míst s několika dosud známými ženami a absurdním množstvím absurdních hádanek.

Můžete také vyhodit logiku z okna, když se je snažíte zjistit, protože nic není snadno vyřešitelné. Pamatujte však na tento druh bodu. Tak vznikly hry v době Larryho raných dobrodružství a bylo napsáno několik opravdu dobrých šachových vtipů. Pokud si pořídíte návod, jak odlehčit břemeno, budete se smát.

Přesto je to stále frustrující proces, který začíná téměř okamžitě. Pokud nejste zvyklí na interakci typu point-and-click a řešení hádanek na základě inventáře, můžete tuto hru nenávidět. Zabil by někdo stopový systém? Navíc, zatímco herní smysl pro humor je ostřejší, než jsem očekával, bez Al Lowe v čele, mnoho barev je nebarevných, některé jsou vyloženě vulgární a lidé, kteří se snadno urazí, budou uraženi. Brzy a často. Nemám s tím problém, ale spousta vtipů je také docela líných. Spisovatelé museli být v 80. letech se svým dospělým obsahem jemnější, což vedlo k narážkám a dvojitým významům, které nám umožnily porozumět pointám. Nyní je spousta vtipů příliš očividných.

Dalším problémem hry je řídicí systém. Správa inventáře a interakce point-and-click jsou mnohem jednodušší a rychlejší s myší a klávesnicí než s Joy-conem vašeho Switche a těžkopádné ovládání zhoršuje problém pokusů a omylů s náhodnými hádankami. Byl bych rád, kdyby existovala možnost jednoduše přichytit body zájmu na obrazovce.

I když nejsem příznivcem uměleckého stylu, dynamická 2D grafika usnadňuje vyhledávání a interakci s položkami při hraní hry v ručním režimu Switch.

Ve skutečnosti to může být nejlepší způsob, jak hrát hru, protože můžete také použít ovládací prvky dotykové obrazovky přepínače pro interakci položek a správu inventáře. Také nejsem fanouškem Larryho hlasu, který je kňučivý a skřípavý. Larryho nejroztomilejším kouzlem musí být jeho neopodstatněná důvěra, a přesto se to nikdy neprojeví, když mluví.

Tyto stížnosti stranou, Leisure Suit Larry: Wet Dreams Don't Dry funguje lépe, než jsem očekával. A hej, abychom se ujistili, že jsme v moderní éře her, je třeba i nějaké DLC. Nemohu opravdu říci nic o novém obsahu Happy Ending, aniž bych odhalil konec hlavní hry, ale nabízí několik dalších okamžiků při řešení hádanek bez dalších nákladů. A mám na mysli "okamžiky". Za méně než půl hodiny dokončíte happy end téměř předtím, než vůbec začnete. Možná byl přidán jen kvůli nastavení pokračování.