Recenze: Star Ocean: The Divine Force působí jako hra z 90. let (v dobrém slova smyslu)

recenze hvězdného oceánu božské síly 1

oceán hvězdměl to těžké! Série začala silně a určovala trendy na Super Famicom a PlayStation. Ale poté Hvězdný oceán: Až do konce času, věci se změnily. Skoro mi to připadá Hvězdný oceán: Božská sílaExistence je jakýmsi zázrakem. Zejména proto, že i když některé prvky mohou působit trochu zastarale a není to úplně dokonalé, je to obecně šťastný a solidní zážitek.

Jak je běžné u oceán hvězd, božská síla začíná technologicky lepší rasou, která nouzově přistane na méně rozvinuté planetě. Takový, ve kterém, jak už to ve vědeckofantastických příbězích bývá, by se normálně nestýkali, aby neublížili obyvatelům. Zdá se však, že je to přesně to, co všichni zúčastnění potřebují. Princezna Laeticia z království Aucerius na Aster IV se vydává na výpravu s důvěryhodným členem své stráže, aby se vypořádala s potenciální válkou. Ray Lawrence, kapitán lodi Lawrence Logistics Ydas, nouzově přistává na této planetě a dodává záhadné zařízení známé jako DUMA. Když se tito dva setkají, zapletou se do svých cest a problémů, možná nabízejí nové poznatky a řešení.

Pokračování trendu obou stran v každém příběhu

jako Hvězdný oceán: Druhý příběh, božská síla vypráví příběh ze dvou úhlů. Někdo by mohl začít příběh jako princezna Laeticia a zaměřit se na útrapy a nebezpečí planety níže. Mohou se také rozhodnout následovat Raye, aby se více zaměřili na vesmírné tajemství a zjistili, co se děje s podivnou technologií DUMA. Trochu jsem měl pocit, že Rayův příběh mi občas připadal jako 'hlavní', zvláště vzhledem ke dvěma úvodům. Na obou trasách však budete moci vidět příběhové segmenty specifické pro vedení, abyste vše vyvážili. Aby nedošlo ke spoilerům. obě možnosti vypadají docela standardně oceán hvězd příběh a pravděpodobně uvidíte, kam se věci ubírají, bez větších problémů.

To znamená, že hra jako celek je plná klasických typů JRPG tropů. Máme například mužského hrdinu, který je lehkomyslný, smělý a energický, ale má dobré úmysly. Doprovází ho praktičtější, pragmatičtější a umírněnější mladá žena jako hrdinka. Stále je tu přehnaná Welchská vinice s chraptivým hlasem. Abychom byli spravedliví, hlasových hereckých výkonů bylo více než několik Hvězdný oceán: Božská síla díky tomu jsem si vzpomněl na hry jako Druhý příběh. Z velké části jsou to NPC, která se nezdá, že by se k sobě hodila, ale párkrát jsem si všiml, že ambientní žertování zahrnující postavy jako Ray, Albaird a Nina by mohlo spadat do této kategorie.

Square Enix

Pestrý, ale někdy roztěkaný svět

To neznamená, že hlavní postavy, které budou vašimi společníky na Hvězdný oceán: Božská sílaVýlet není skvělý. Měl jsem je moc rád. I když se zdá, že táhnou základní JRPG role a charakteristiky, jsou zpracovány dobře a mají tendenci mít trochu hloubky. Také se mi moc líbilo, že ano, soukromé akce jsou tam a ovlivňují vztahy mezi potenciálními zákazníky a členy skupiny. Jako v minulosti oceán hvězd hry, když jste ve městě, budete se chtít podívat a hledat je. vím, že jsem vychoval Hvězdný oceán: Druhý příběh už hodně, ale to, jak se s nimi zachází a jak je budete muset hlídat božská síla v dobrém mi to tu epizodu připomíná.

Když se Ray a Laeticia vydávají prostřednictvím Aster IV se spojenci, aby dosáhli svých cílů, znamená to prozkoumat rozlohy planety, vydat se do míst, jako jsou pevnosti, doly a ruiny, putovní města a mnoho dalších. Určitě budete bojovat s mnoha nepřáteli. Pokud jde o přesun z obecného exteriéru, vesnic a "dungeonů", je to docela rovnoměrné rozdělení. S pohybem navíc pomáhala schopnost sprintovat bez obav o výdrž, používat DUMA ke stoupání do vyšších oblastí nebo klouzat a rychlé cestování. Nevýhodou je, že se může zdát, že ve velkých prostorách je plýtvání místem. To není problém, když dorazíte do města nebo se nacházíte v určeném prostoru "dungeon". Ale v obecném světě se krystaly pro vylepšení DUMA, předměty a dokonce i nepřátelé nevytvářeli tak často, jak bych si přál.

recenze star ocean the božská síla

Bitvy jsou blízko, zvláště když je zapojena DUMA

La oceán hvězd série stále spoléhala na aktivní bojový systém, kde byste potřebovali vědět, které dovednosti prospívají týmu jako celku, a božská síla pokračuje v tomto trendu. Když se dostanete do boje, členové vaší party mohou rozpoutat útoky, pokud mají dostatek AP. Do každého boje vstupujete s pěti a každý útok používá jednoho. Když jsou vyčerpány, musíte se vrátit k přeskupení. Jedná se o aktivní systém, během kterého investujete do uzlů stromu dovedností, abyste zlepšili statistiky nebo se naučili nové schopnosti. Stejně jako u předchozích položek můžete přepínat mezi postavami ve vaší skupině. Můžete také pozastavit akci a použít předměty, změnit cíle nebo chvíli přemýšlet. Vzhledem k tomu, že musíte postupovat podle tempa a zvažovat své vybavené útoky a role postav, může to být v delších bitvách docela promyšlené nebo v jednodušších bitvách skončí dříve, než se nadějete. Také jsem ocenil, že mačkání tlačítek není skvělé, protože chytré boje a provádění akcí, jako je řádná obrana, dočasně zvyšuje vaše AP, takže můžete vytvářet delší komba.

Ale to, co to opravdu dělá zábavným, je DUMA. Používá se k prozkoumávání světa skokem do vyšších oblastí a bojem s protivníky. Při průzkumu můžete získat drahokamy, abyste získali DP, což zlepšuje jeho dovednosti v bitvě i mimo ni. Můžete z něj například udělat lepší skener pro nalezení truhly s pokladem v terénu. Vylepšit ho můžete i v útoku a obraně. Jakmile se pustíte do boje s významným nepřítelem, můžete postupně zvyšovat sílu Vattingu, což vám v podstatě umožňuje provádět speciální útok. Ale můj oblíbený byl Estery Cage. Zvlášť pokud nemáte léčitele jako Nina a jste uprostřed souboje s bossem. To způsobí, že DUMA v podstatě ochrání obranu každého nebo ho po určitou dobu posílí, za cenu obětování těchto rychlých, cílených zásahů pro konkrétní postavu.

Zatímco boj a hlavní a vedlejší mise jsou samozřejmě to, čím strávíte většinu času, líbilo se mi, že minihra a crafting Es'owa byly také zpestřením. To první mi trochu připomnělo Trojitá triáda et Mistr Tetra, v tom, že mě bavilo nacházet nové protivníky ve světě a budovat svou sbírku pěšců. Je to trochu taktické, protože třídy postav a umístění desky pomáhají určit, zda vyhrajete. Nemluvě o tom, že je to zábavná výmluva pro portréty postav a další příslušenství, které může poskytnout posílení nebo posílit spojence proti určitým typům nepřátel. Crafting se také vrací, a i když je užitečný, nemůžu si pomoct, ale chybí mi hledisko z předchozích dílů. Postavy tam mají speciality, třeba Ray je dobrý v kovářství, ale Hvězdný oceán: Božská síla nemá hloubku Dokonce časů.

recenze hvězdného oceánu božské síly 5

Hvězdný oceán: Božská sílaNejhroznějším stavovým efektem je únava očí

když jsem si hrál Hvězdný oceán: Božská síla, začal jsem přemýšlet, jestli možná není problém s rozpočtem. To by jistě vysvětlovalo některé problémy s prázdnými prostory, předvídatelnějšími prvky a některými zvláštnostmi ohledně modelů postav. I když jsem ocenil snahu sladit pohyby úst s hlasovým projevem, působí to neuvěřitelně nepřirozeně. Nemluvě o tom, že čím více se postava pohybuje, tím více to celé působí nereálně a přehnaně. Když jsem například poprvé potkal Ninu, zajímalo mě přesně, proč se jí zdálo, že její vlasy a paže vlají tak, jak se třepotaly.

Upřímně, můj největší problém je v tom Hvězdný oceán: Božská síla během jedné hodiny hraní mě posunulo víc než Prstencová adventura. Písmo je komicky malé a neexistují žádné možnosti usnadnění, které by to zmírnily. Což znamená, že pokud chcete procházet strom dovedností (plný droboučkým textem), pustit se do craftingu (už žádný droboučký text) nebo dělat cokoli, co vyžaduje hodně čtení, budete se muset najít do pěti palců od svého obrazovka.

Bez nadsázky lze říci Hvězdný oceán: Božská síla je nejlepší oceán hvězd hra roky. Atmosféra je skvělá, i když někdy může působit trochu trhaně nebo jako by si půjčovala příliš mnoho z minulých záznamů. Je to příjemné způsobem, na kterém záleží. Souboje jsou zábavné. Pohyb s DUMA je jednoduchý a efektivní. I minihra Es'owa stojí za váš čas. Celkově je to uspokojivé, nemluvě o povzbudivém kroku kupředu pro sérii, která měla zjevné problémy.

Hvězdný oceán: Božská síla je k dispozici pro PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X a PC.