Recenze: Death Trick: Double Blind je plný intrik

death trick double blind review hlavička

Co je lepšího než záhada vraždy odehrávající se v kouzlu cirkusu ze 1940. let? Dva vražedné záhady! Nebo, abych byl přesnější, jedna vražda a dva vyšetřovatelé s přístupem k různým stopám, svědectvím a místům. Během sedmi hodin hraní, Trick of Death: Double Blind představuje fascinující příběh o magii, žárlivosti a rodině.

Příběh Trick of Death: Double Blind sleduje Jackieho (kouzelníka) a Jonese (detektiva), kteří jdou do kočovného cirkusu z různých důvodů a v různou dobu. Kouzelník a ringmaster tohoto cirkusu, Hattie, právě zemřel. Je na Jackie a Jonesovi, aby zjistili, kdo ji zabil. Má to však háček. Na nalezení viníka mají čas jen do sedmé hodiny, protože Jackie (náhradnice za Hattie) musí v sedm na pódium a cirkus hned poté odejde, což znamená, že Jones nebude mít možnost „další vyšetřování“.

Hra umožňuje provádět omezený počet akcí za hodinu. Můžete obcházet cirkus a ptát se lidí na sebe a případ a také hledat stopy. Některé postavy nejsou v určitých časech dostupné. Když se tak stane, nezbývá vám nic jiného, ​​než na počkání sbírat stopy od ostatních cirkusových pracovníků. Vzhledem k tomu, že Jackie je náhradní kouzelník a Jones je soukromý detektiv, budou moci od každého vyslechnout různá svědectví a také shromáždit různé důkazy. Další charakteristikou podezřelých je, že lžou nebo vynechávají detaily. Pokud máte ve sbírce dostatek důkazů, můžete poukázat na rozpory mezi nimi, abyste získali hlubší vhled do podezřelých. Hraje se velmi podobným způsobem jako Ace Attorney Investigations: Miles Edgeworthale bez „bitev“ a trapnosti.

trik smrti dvojitě slepé rozpory

Díky tomuto stylu hry je řešení případu velmi snadné. Viníka jsem objevil kolem 14:XNUMX ve hře spíše přes uživatelské rozhraní než vlastní dedukce. Záhada, proč a jak viník vraždil, však zabránila tomu, aby se vražda stala monotónní. Jak již bylo zmíněno, máte pouze určitý počet akcí za hodinu. Po dokončení úkolů však můžete toto číslo zvýšit. I když je to velmi užitečné na začátku hry, když se dostáváte pod nohy, později je to trochu únavné. Jakmile dosáhnete maxima svého AP, budete mít víc než dost na odhalení všech záhad cirkusu. Poté se můžete jen bezcílně toulat a klást otázky o náhodných věcech, abyste urychlili čas. Přál bych si, aby existovalo nějaké tlačítko, které mi umožní pohybovat se vpřed v čase.

dvojitě slepé postavy smrtící trik

Když jsem to řekl, rád jsem se všemi mluvil. Přestože jsme postavy poznali jen chvíli, zjistil jsem, že jsem skutečně investoval do jejich životů, jejich příběhů a jejich osobností. Vzhledem k tomu, že prakticky veškerou kreativní práci ve hře dělali dva lidé, psaní a umění na mě udělalo velký dojem. Pokud bude pokračování s těmito postavami, skočil bych po šanci si to zahrát. I když krátké, Trick of Death: Double Blind byla jako každá show hodná toho jména: sladká, strhující a nezapomenutelná.

Trick of Death: Double Blind je snadno dostupný na Windows PC a Nintendo Switch.

7

Trick of Death: Double Blind

Hvězdný kouzelník Morgan's Travelling Circus zmizel, ale show musí pokračovat! V tomto nelineárním vizuálním detektivním románu odhalte záhadu ze dvou různých perspektiv a dozvíte se různé příběhy celého cirkusu umělců, z nichž každý má svůj vlastní život... a svá vlastní tajemství. Revidovaná verze Windows pro PC. Kopii recenze poskytnutou společností pro účely testování. Navzdory svému překvapivě sladkému příběhu a barevnému obsazení se hra zdála uměle dlouhá kvůli její snadné záhadnosti a nedostatku funkce skoku.

výhody

• Vyvažuje obsazení moderních postav a zároveň uznává předsudky a potíže, kterým by čelily ve 1940. letech.
  • Můžete dokončit všechny konce a získat většinu úspěchů během jednoho hraní, a to i bez průvodce.