Recenze: Poker Club (Nintendo Switch)

Byl jsem opravdu překvapen, když jsem se podíval, kolik video pokerových her bylo v dnešní době k dispozici na konzolích. Zdá se, že každý žánr a každá možná hra má mnoho verzí videoher. I hra jako Uno má více verzí, které můžete hrát na různých konzolích. Nicméně, pokud jde o poker, zdá se, že je k dispozici velmi málo pokerových her, nemluvě o dobrých pokerových hrách. Vývojář RipStone představil Poker Club na Nintendo Switch. Vývojáři to nazývají nejpůsobivější pokerovou simulací všech dob. I když odvádí napůl slušnou práci při simulaci pokeru, Poker Club je neuvěřitelně náročná hra na hledání zábavy.

Jak jsem již zmínil výše, Poker Club se považuje za nejpůsobivější pokerovou hru a při svém ponoření odvádí dobrou práci. Je to opravdu, jako byste seděli u pokerového stolu po celou dobu své zkušenosti. Může to být dobrá nebo špatná věc, vrátím se k tomu později. Celkově Poker Club odvádí dobrou práci při prezentaci Texas Hold'em způsobem, který lze snadno ovládat a okamžitě pochopit. Hráči si mohou vybrat z celé řady různých režimů, jako je turnajová hra nebo cash tables. Jakmile hru spustíte, můžete vidět svou kombinaci, vidět karty uprostřed a sázet žetony jako normální poker. Vše funguje skvěle a přesně podle očekávání.

Problém je v tom, že hra představuje poker pohlcujícím způsobem, ale ne zábavným způsobem. Pokud se rozhodnete hrát Poker Club offline s umělou inteligencí, čeká vás lahůdka. Umělá inteligence není chytrá, což znamená, že často půjde all-in se špatnou handou na začátku hry. To samozřejmě ztěžuje trénování, než půjdete online a budete hrát se skutečnými hráči, protože skuteční hráči, kteří znají poker, nebudou mít tak hloupý a agresivní přístup.

Dalším problémem Poker Clubu je, že se hraje extrémně pomalu. Poker je pro začátek pomalá hra, něco, co jsem zažil při hraní pokeru v reálném životě. Poker Clubu se však daří situaci zhoršovat. V podstatě má každý hráč na svůj tah omezený čas. Jde o to, že čas, který každý hráč má, je neuvěřitelně dlouhý, což znamená, že tam budete jen minuty sedět a čekat, až na vás přijde řada. To způsobí, že každé kolo bude trvat 15 nebo více minut, než se bude moci opakovat. Tento problém umocňují animace postav, které je zapojují velmi nenuceně a velmi pomalu, dívají se na své karty nebo nenuceně sbírají žetony. Chápu, poker je pomalá hra. Jako by se to v Poker Clubu příliš nerealisticky zpomalilo.

Poker Club odvádí dobrou práci v tom, že prezentuje poker jako videohru, ale bohužel poté, co jsem si trochu zahrál Poker Club, už se nevrátím. Hra je prostě příliš pomalá na to, aby vás hodně bavila, a hraní offline vás nutí hrát s AI tak šíleně hloupou, že se ze hry pokeru nic nenaučíte. Díky tomu je Poker Club opravdu těžké doporučit. Myslím, že pokud jste zarytý pokerový hráč, můžete najít nějakou zábavu. I tak si myslím, že bys raději hrál poker v reálném životě, než abys do toho šel.