Recenze: Pocket Bravery je komplexní a přístupný bojovník

Červený, svalnatý muž v medvědím klobouku natahuje pěst a usměje se

Kapesní statečnost komba jsou pohledem na pohled díky svému pixelovanému vizuálnímu stylu. Velká péče byla věnována různým pixelartovým speciálním pohybům a akrobatickým úderům, kterými budete zasaženi při hraní této nezávislé bojové hry. Zatímco tento umělecký styl vypadá skvěle v pohybu, herní vizuální prvky a postavy inspirované Neo Geo Pocket jsou tak trochu nabytým vkusem. Pokud vám tento umělecký styl vyhovuje, pak tato hra nabízí solidní rvačky, které se časem budou jen zlepšovat.

Tento čtyřtlačítkový bojovník má jedinečné obsazení, které zahrnuje několik skvělých sbírek věcí, které můžete dělat. Malika má pasti ohnivých koulí (na zemi i ve vzduchu), které při kontaktu explodují, ale které může také použít jako teleportační body. Může také házet ohnivé koule na své protivníky. Sebastian je boxer, který dokáže vytvořit stěny z ledu, se kterými si můžete pohrát. Arshavin je ruský grappler, ale s některými pohyby, díky kterým se vrhne vpřed (včetně některých výpadů). Zdá se, že postavy mají velkou hloubku a zajímavou flexibilitu jejich pohybů, díky čemuž je zábavné se do nich rýpat.

Obrázek přes Stratera Studio

Budete muset trávit čas na postavách Kapesní statečnost, protože jejich pohyby jsou poměrně rozsáhlé. Každý má své pravidelné údery, obecněji několik pohybů, které se liší v závislosti na vzdálenosti od soupeře. Nejen to, ale máte dva typy žetonů: Super Special a Elemental. Elemental Gauge vám umožňuje vylepšit některé z vašich pravidelných speciálních pohybů, ale přitom má tendenci zcela změnit jejich fungování. Nuno's Explosao (výbuch blízké ohnivé koule) se změní na dvojitý přední úder. Takže místo vytváření výkonnější verze známého tahu můžete získat něco úplně nového. Je toho hodně, co je třeba vzít, ale také to znamená, že pokud vás baví poznávat postavy, musíte prozkoumat spoustu hloubky.

Pixelová kresba na těchto pohybech je také fantastická. Postavy plynou opravdu přesvědčivě. Mingmeiin super zvláštní pohyb Dacados Dragoes vidí, jak její ohnivé koule víří všude kolem ní jako ohnivá tanečnice. Hector's Bolado je tento obrovský vzdušný útok drápů, který vypadá v pohybu opravdu ostře. Hadassa's Pro Chao je skákací arm bar, který vezme soupeře, ale ukazuje tolik detailů a plynulého pohybu v úderu, že je prostě radost se na něj dívat. Vývojáři a umělci rozhodně měli velký zájem o bojové pohyby.

Postava hodí ohnivou kouli dolů a zasáhne svého nepřítele

Obrázek přes Stratera Studio

Pravděpodobně uvidíte spoustu těchto pohybů v akci od všech postav, jako základní obtížnost Kapesní statečnost vždy uvidíte své protivníky používat divoká komba. Poté, co mě v Arcade Mode udupalo masivní kombo od úplně prvního nepřítele, musel jsem se ponořit do možností, jak snížit obtížnost. Hra si nedělá legraci o výchozí úrovni obtížnosti, ale jak jsem řekl, alespoň vidíte, čeho jsou vaši nepřátelé schopni, zatímco si trénujete vlastní útoky.

Existují robustní tréninkové režimy a možnosti, pokud se necítíte na vymýšlení komba v živých zápasech. V režimu Combo Factory si můžete hrát s předem určenými kombinovanými trasami, abyste mohli začít. Můžete také získat data snímků a hitboxy, které vám pomohou určit, jak rychle můžete zasáhnout a kam zasáhne vaše nepřátele, abyste si mohli roztřídit své. Když si vytváříte vlastní komba, můžete je dokonce zapsat do hry a uložit jako kombinovanou zkoušku pomocí nástroje Build Your Combo. I když je to vše, co byste od moderního bojovníka pravděpodobně chtěli, jako nezávislá stíhačka za rozumnou cenu není v oddělení kombinovaných nástrojů žádný troškař.

Vysoký černoch vrhá na svého nepřítele smršť

Obrázek přes Stratera Studio

Pravděpodobně budete chtít začít pracovat na těchto kombinacích, protože Kapesní statečnost je bojová hra s nízkým poškozením. Alespoň tak jsem se cítil, když jsem hrál. Než souboj skončí, trvá to hodně zásahů, takže u toho oba strávíte značné množství času. Když jsem se tam dostal z her jako Guilty Gear se snaží et Street fighter 6, Měl jsem pocit, že kola trvala dlouho, než skončila. To MŮŽE být dobrá věc, protože je technicky těžší zemřít na jednoduché chyby, ale vzhledem k tomu, že v této hře můžete vytvářet divoká komba, můžete stále utrpět poměrně velké poškození, pokud vás zasáhne. K tomu musí váš soupeř jednoduše vytáhnout mnohem větší kombo.

Nejste však bezbranní, pokud jste zasaženi. Polovinu svého Elemental Gauge můžete utratit za provedení Breakeru, který zatlačí vašeho protivníka dostatečně dozadu, aby mu poskytl prostor k dýchání. Pokud se při tom zablokujete, stojí to jen polovinu měřidla. Pokud jste aktivně zasaženi, musíte utratit celý elementál, abyste se osvobodili. Je to užitečný nástroj, který můžete docela snadno používat silnými údery a kopy (což je mnohem jednodušší, než se pokoušet vloupat dovnitř). Le Kolekce jističů). Pokud máte zdroje, nemusíte být kritizováni. Vaše žetony se však přenášejí z kola do kola, takže cena může být v některých situacích trochu vysoká.

Žena udeří boxera kopancem do hlavy

Obrázek přes Stratera Studio

Pokud si nejste jisti, že si všechny tyto pohyby a úhozy zapamatujete Kapesní statečnosthra má a Street fighter 6 Moderní typ ovládacího schématu s názvem Accessible. S těmi jednoduše podržíte jedno z ramenních tlačítek a provedete elementární, speciální a super speciální pohyby. Dokud máte metr, vyjdou. Je to ještě lepší než to Street fighter 6, protože však jeho používáním neztratíte přístup k žádnému ze svých tahů. Je mnohem jednodušší používat přístupný režim, protože máte přístup ke všemu. Je k dispozici pouze v režimech Arcade a Extra (Survival, Time Trial atd.), takže jej momentálně nemůžete použít v režimu Story.

Opravdu si nejsem jistý, jestli to můžete použít online v hodnocených nebo příležitostných zápasech. Důvodem je to, že jsem se bohužel nemohl zúčastnit jediného online zápasu během doby, kterou jsem strávil prohlížením hry. Přihlásil jsem se několikrát během dne, týdne a víkendu, ale nemohl jsem se zúčastnit shoda. Je to škoda, protože hra je poutavá a frenetická, ale zdá se, že v tuto chvíli není dostatek hráčské základny.

Ne, že byste měli nedostatek věcí, i když nemůžete hrát online. Hra obsahuje režim plného příběhu, který se vyznačuje dlouhým a složitým příběhovým obloukem pro navigaci. To vás zabaví na dlouhou dobu a pomůže vám vcítit se do postav. K dispozici jsou také klasické režimy Arcade, Survival a Time Attack, které vám poskytnou více praxe. Existují i ​​kombinované pokusy, které jsou, upřímně řečeno, naprosto šílené. Nejsem dost dobrý na to, abych dělal většinu z těchto věcí, ale dají vám vražedné nápady o tom, čeho jsou vaše postavy schopny.

Dvě postavy pózují, když se připravují na bojový zápas

Obrázek přes Stratera Studio

Mým hlavním problémem ve hře však byly postavy. To je do značné míry věc osobního vkusu, ale prostě se mi nelíbil design postav ve hře.Postavy jsou jasně inspirovány stylem bojových her Neo Geo Pocket s jejich zmáčknutými a menšími bojovníky. Není to prostě umělecký styl, který by mě lákal, protože mi to připadá opravdu divné a bylo pro mě velmi obtížné si postavy oblíbit nebo najít ty, které se mi líbily. Zdá se to jako taková maličkost, na kterou bych se měl soustředit, ale opravdu potřebuji cítit spojení s postavou, která se mi líbí vzhledem a dojmem, abych mohl klikat v bojové hře. Bez toho jsem se snažil udržet toto spojení se samotnou hrou.

Kapesní statečnost je působivý bojovník, který ve svých bojových pohybech ukazuje úžasné detaily. Různorodé postavy a jejich rozsáhlé seznamy pohybů vám dávají spoustu možností, jak své nepřátele porazit, a pokud chcete nějakou naději na výhru, budete je muset obratně využívat. Přístupný režim jde dlouhou cestu k tomu, aby to bylo možné, i když v tuto chvíli bohužel moc nedělá prázdné online režimy. Je to skvělá hra, která právě teď nachází své nohy, takže pokud dokážete překonat umělecký styl postavy (nebo vám to nevadí), pak se budete chtít dostat do přízemí s tímto ostrým titulem.

Kapesní statečnost je nyní k dispozici na PC. Brzy by měl vyjít na PS4, PS5, Nintendo Switch, Xbox One a Xbox Series S.