Recenze 'La-Mulana 2', mini-zhlédnutí s 'DOOM 64' a další, dnešní novinky, nejnovější prodeje a další

Dobrý den, milí čtenáři, vítejte na RoundArcade SwitchArcade 25. března 2020. V dnešním článku máme úplnou recenzi La Mulana 2 stejně jako mini-pohledy na několik dalších her, jako je DOOM 64 et Hluboká potápěčská dobrodružství. Je tu nová verze, kterou si můžete prohlédnout, nějaké novinky k prozkoumání a malý seznam prodejů k prozkoumání. Začněme tyto vykopávky!

Nouvelles

Jaro dorazilo v nejnovější akci "Super Smash Bros".

Myslím, že lze s jistotou říci, že jsme všichni v životě měli lepší prameny. Ale příroda se o lidské záležitosti moc nestará, takže vás mohu ujistit, že při pohledu z okna své kanceláře zde na japonském venkově vidím, jak v nedalekém chrámu krásně kvetou třešňové květy. V Japonsku je zvláštní doba, dokonce i za podivných okolností, ve kterých se nacházíme, a tento víkend Super Smash Bros Ultimate vzdává hold těmto krásným růžovým třešňovým květům. Tato událost začíná v pátek a probíhá o víkendu a představuje růžové duchy. Je jich docela dost!

Nintendo of America dočasně uzavírá opravárenská centra

Vzhledem k tomu, že všichni kvůli pandemii tráví více času uvnitř, herní ovladače dostávají další školení. Dobře, nebuďte příliš přísní na své ovladače a systémy. Vzhledem k současné situaci se Nintendo rozhodlo až do odvolání uzavřít svá severoamerická opravárenská centra. Pro znovuotevření neexistuje žádná časová osa a pokud se mezitím pokusíte cokoliv odeslat, vrátí se vám to jako nedoručitelné. Nebojte se však o své záruky, protože Nintendo prohlásilo, že bude dodržovat záruky po dobu, po kterou budou centra uzavřena.

Komentáře

La Mulana 2 (24,99 $)

Pro ty, kteří mají to štěstí, že chytí zákusky v láhvi, je jednou z nejtěžších otázek, co by mělo přijít dál. Vidíme to hodně v herním byznysu, zvláště pokud jde o nezávislé vývojáře. Měli byste zkusit udělat něco jiného a riskovat ztrátu původního publika, které jste zázračně shromáždili? Zkusit natočit pokračování a riskovat zničení něčeho, co fungovalo? Možná jen odejít od toho všeho a najít si jiný hovor? Zdá se, že každý vývojář má jinou odpověď a výsledky byly všude.

Japonský nezávislý vývojář Nigoro zaznamenal svůj první úspěch ještě předtím, než byla společnost oficiálně založena. La-Mulana byla ódou na klasické adventury MSX, Galious Maze konkrétně. Našlo si publikum na Západě, možná na vlně hráčů, kteří hledají obtížnější hry v době, kdy hry s velkým rozpočtem byly mimo výzvu. Po řadě dalších projektů se Nigoro nakonec rozhodl vrátit La-Mulana. Společnost zahájila kampaň na Kickstarteru na začátku roku 2014 a úspěšně získala finanční prostředky na vývoj pokračování.

Po poměrně dlouhém vývojovém procesu La Mulana 2 vydaná na osobní počítače v roce 2018. Fanoušci první hry hru přijali dobře, a i když neustoupila ani o píď na slavné obtížnosti svého předchůdce, díky změnám byla všude kolem přístupnější. Hra se konečně dostala na konzole, přičemž tato Switch verze je jediným způsobem, jak ji hrát na cestách. Naštěstí pro nás je to skvělý port hry. Hodí se zejména pro hraní z ruky, ale je to také skvělá hra, při které strávíte hodiny u televize. Tvoje volba. Základem je zde to La Mulana 2 je na Switch stejně skvělý jako ve své původní podobě.

Jaký je tedy tento původní tvar? No, hra je často popisována jako akční adventura ve stylu Metroidvania. Ale ve skutečnosti to není jako většina her, které toto označení nesou. Samozřejmě prozkoumáváte velkou, vzájemně propojenou, nelineární mapu. Získáte nové schopnosti a předměty, které otevírají nové cesty, ano. Hádanky jsou ale stejně důležité pro průzkum a navigaci. Hádanky z La-Mulana hry nejsou jako hádanky ve většině moderních her. Jsou opravdu těžké na pochopení. Pravděpodobně si budete chtít dělat poznámky, protože často budete muset dávat dohromady vodítka, která jste obdrželi doslova hodiny.

Právě tento aspekt hry dává La-Mulana a jeho pokračování jejich jedinečnou chuť. Určitě není pro každého, ale kdo je trpělivý a pozorný, najde dvojici skvostů jako nikdo jiný. Bohužel povaha této zábavy znamená, že toho nemohu moc vysvětlit, aniž bych nepokazil něco, co je hezké, že na to přijdete sami. Co pouvez Říkám? Skvělý průzkum. Úžasná výzva. Neuvěřitelně chytrý design puzzle. Extrémně vypjatá akce. Spousta scén, kvůli kterým budete chtít píchnout ovladač nebo systém.

La Mulana 2 je evolucí svého předchůdce více než revolucí, ale tento originální koncept je stále tak neobvyklý, že je naprosto v pořádku mít pokračování, které se od něj neodváží daleko. Pokud hledáte hru, do které se opravdu zaryjete zuby a budete mít trpělivost se svými pupínky pravidelně bojovat, budete chtít vzít obojí. La-Mulana hry a hrát je v pořadí. Pokud můžete získat pouze jeden, osobně si myslím, že toto pokračování je o něco lepší než originál. Ale opravdu bys měl mít obojí, věř mi.

Skóre SwitchArcade: 4,5 / 5

Minipohledy

La Mulana (14,99 $)

La-Mulana je o něco starší než jeho pokračování, ale kromě pár rozdílů ve vlastnostech kvality života to při hraní nebylo poznat. To je částečně vysvětleno skutečností EX verze hry, která oproti originálu provedla řadu změn, aby byla o něco chutnější. To však neznamená, že vás hra bude milovat. Hádanky jsou stále stejně zlé jako vždy a hlavní hrdina této hry není ve vzduchu tak hbitý jako jeho nástupce. Není to hra pro slabé srdce nebo mysl, ale pokud se chystáte na uspokojivou výzvu, budete ji milovat La-Mulana.

Skóre SwitchArcade: 4,5 / 5

DOOM 64 (4,99 $)

Je to skvělý remake hry, která si tehdy ve skutečnosti nezískala respekt, jaký by si zasloužila. Pokud jste jedním z těch lidí, kteří našli DOOM 3 jste trochu příliš vzdáleni základním citlivostem prvních dvou her, určitě si to budete chtít vyzkoušet. Všechny nové úrovně, nové verze starých nepřátel a zbraní, noví nepřátelé a zbraně navíc k těm vracejícím se a je tu dokonce nový obsah vedoucí k nové. POTVRZIT Hra. Ve své podstatě je to stejný druh heavy metalové akce s rychlým tempem, díky které je hraní klasických her tak zábavné, a to i dnes. Doufám, že id Software / Bethesda to udělá Zemětřesení následující hry.

Skóre SwitchArcade: 4/5

Deep Diving Adventures (19,99 $)

Jedna z drastických věcí, které dělám v SwitchArcade nedělej v mých ostatních recenzích opravdu zohledňuji ceny. Jedním z důvodů, proč to dělám, je tento případ. Hluboká potápěčská dobrodružství není velká hra, ale je to jedna z těch věcí, které je zábavné trochu postrčit. Plavete pod vodou a snažíte se najít poklady a předměty. Můžete také léčit jakékoli mořské tvory, které uvidíte, abyste měli více času na průzkum. Zní to jako druh experimentu, který jsme viděli na začátku 3D éry, takže i když to není příliš soudržná hra, stále jsem zjistil, že je to zábava. Ale těžko bych to doporučil za jeho aktuální cenu, když existuje tolik skvělých titulů, které si můžete koupit ve stejném rozsahu. Myslím, že se na to musíte podívat vážněji, pokud v určitém okamžiku dostane velkou slevu.

Skóre SwitchArcade: 3/5

Kapesní minigolf (1,99 $)

Nejlepší věc, kterou mohu o této hře říci, je, že je levná a krátce zábavná. Někomu to možná stačí, ale nemohu se ubránit dojmu, že pár rozumných vychytávek mohlo něco zlepšit. Počet zásahů, které získáte na každé jamce, je tak přísný, že úrovně začnou velmi rychle vypadat jako hádanky a je těžké získat dobrou představu, jak to udělat, aniž byste skutečně vyskočili a neudělali pár obrázků. Bohužel vás neúspěch vrátí na titulní obrazovku a začátek hry, pokud neutratíte některé z nasbíraných drahokamů. Drahokamy nejsou omezeny, ale jejich broušení je taková fuška, že váhám, zda je utratit. Není to úplně věc, o které bych chtěl v minigolfu přemýšlet.

Skóre SwitchArcade: 2,5 / 5

Nouvelles verze

dogurai (4,99 $)

Switch Arcade Highlight!

Jedná se o postranní rolovací plošinovku s rozložením ve stylu Game Boy. Hrajete za samurajského psa, který umí běhat, skákat, krájet a klouzat. Má také speciální pohyb, který může použít proti silnějším nepřátelům, kteří ho vidí mizet v oblaku kouře a opakovaně se zmenšovat, přičemž každé seknutí vyžaduje směrový zásah od hráče. Zní to hodně jako hraní a Mega Man hra jako Zero. V ovládání je mírná tuhost, která mi brání v tom, abych se z toho příliš zbláznil, ale i tak to miluji natolik, abych to doporučil. Díky zaváděcímu výprodeji, který snížil cenu na pouhé dva a půl dolaru, jde o naprostou volbu pro fanoušky posouvání stranou.

Odbyt

(North American EShop, cena v USA)

Dnes jsou skvělé výprodeje, i když nic, co by nebylo v prodeji dříve a co bude brzy znovu v prodeji, tím jsem si jistý. Capcom má v prodeji několik svých titulů a QUByte nabízí výrazné slevy na několik svých her. Pokud máte alespoň trochu rádi střílečky, byli byste blázen, kdyby se nechytili Sbírka Vasara za dolar. Ti, kteří mají rádi logické hádanky, budou chtít přihodit další dolar, aby si vybrali Génius hledání min. Těžká pošta k odeslání musí hodně třídit, takže se ujistěte, že máte dobrý přehled a zjistěte, zda v ní není něco, co chcete.

Vyberte nové hry k prodeji

Resident Evil 4 (19,99 $ od 29,99 $ do 31/03)
Okami HD (11,99 $ od 19,99 $ do 31/03)
Mega Man 11 (14,99 $ od 29,99 $ do 31/03)
Dragon's Dogma: Dark Arisen (19,99 $ od 29,99 $ do 31/03)
dogurai (2,49 $ od 4,99 $ do 4/7)
Velitel Siegecraft (3,39 $ od 19,99 $ do 14/04)
V jiných vodách (13,49 $ od 14,99 $ do 4/11)
Pinstripe (2,99 $ od 14,99 $ do 4/7)
Numbala (1,59 $ od 7,99 $ do 4/12)
99Vidas - definitivní (0,99 $ od 9,99 $ do 4/6)
Rytíř Aldred (0,19 $ od 1,99 $ do 4/6)
Nicky - domácí golfový míček (0,09 $ od 0,99 $ do 4/6)
Kosmonaut (0,09 $ od 0,99 $ do 4/6)
UBERMOSH: OMEGA (0,49 $ od 4,99 $ do 4/6)
Arcade Fuzz (0,19 $ od 1,99 $ do 4/6)

Sbírka Vasara (0,99 $ od 9,99 $ do 4/6)
Zarovnat rámeček (0,19 $ od 1,99 $ do 4/6)
Lifeless Planet: Premiéra (5,99 $ od 19,99 $ do 4/7)
Případ nedůvěry (2,99 $ od 14,99 $ do 4/7)
Hyper Sentry (0,95 $ od 7,99 $ do 31/03)
Záchrana bublinkových koček (1,19 $ od 3,99 $ do 13/04)
Classic Games Collection Vol.1 (0,49 $ od 4,99 $ do 13/04)
Freecell Solitaire Deluxe (0,89 $ od 8,99 $ do 13/04)
Doručovací služba do hyperprostoru (8,99 $ od 9,99 $ do 31/03)
JackQuest (1,69 $ od 9,99 $ do 14/04)
Génius hledání min (1,00 $ od 5,99 $ do 14/04)
Hyperparazit (11,99 $ od 17,99 $ do 14/04)

Ukončení prodeje zítra, čtvrtek 26. března

Kolekce her 30 v 1 (5,99 $ od 14,99 $ do 26/03)
Pouliční kočičí příběh (7,19 $ od 7,99 $ do 26/03)
Dobrodružný balíček pinball (4,49 $ od 8,99 $ do 26/03)
Agent A: Hádanka v přestrojení (1,49 $ od 14,99 $ do 26/03)
andělé smrti (8,99 $ od 14,99 $ do 26/03)
Lovec zvířat Z (4,99 $ od 9,99 $ do 26/03)
Uklidňující (0,99 $ od 9,99 $ do 26/03)
Astebreed (9,99 $ od 19,99 $ do 26/03)
Mauzoleum baobabů Ep 1 (4,79 $ od 5,99 $ do 26/03)
Mauzoleum baobabů Ep 2 (5,59 $ od 6,99 $ do 26/03)
Battle & Crash (2,49 $ od 4,99 $ do 26/03)
Bingo (2,49 $ od 4,99 $ do 26/03)
Bit Dungeon Plus (1,79 $ od 8,99 $ do 26/03)
Bleep Bloop (3,19 $ od 3,99 $ do 26/03)
Vezměte je domů (2,39 $ od 2,99 $ do 26/03)
Caterpillar royale (2,49 $ od 4,99 $ do 26/03)
Jeskynní válečníci (3,24 $ od 12,99 $ do 26/03)
Collide-a-Ball 2 (2,49 $ od 4,99 $ do 26/03)

Croixleur Sigma (7,99 $ od 19,99 $ do 26/03)
Zničení (7,99 $ od 9,99 $ do 26/03)
Dračí potápěč (7,79 $ od 12,99 $ do 26/03)
Střelba v žaláři (2,49 $ od 4,99 $ do 26/03)
Ellen (4,79 $ od 7,99 $ do 26/03)
Eternum Př (10,39 $ od 12,99 $ do 26/03)
Lesní dům (3,74 $ od 14,99 $ do 26/03)
Chrbát (5,99 $ od 9,99 $ do 26/03)
ghoulboy (1,99 $ od 9,99 $ do 26/03)
Velké cechy (17,99 $ od 19,99 $ do 26/03)
Hádej postavu (1,01 $ od 2,99 $ do 26/03)
Kdyby moje srdce mělo křídla (13,99 $ od 19,99 $ do 26/03)
Nekonečný minigolf (5,99 $ od 14,99 $ do 26/03)
Jamestown + (8,99 $ od 17,99 $ do 26/03)
Jen tvary a beaty (15,99 $ od 19,99 $ do 26/03)

Kero Blaster (4,99 $ od 9,99 $ do 26/03)
Monochromatické pořadí (10,49 $ od 14,99 $ do 26/03)
Remake Moorhuhna (5,59 $ od 6,99 $ do 26/03)
Chtěl Moorhuhn (5,59 $ od 6,99 $ do 26/03)
MotoGP 19 (19,99 $ od 49,99 $ do 26/03)
MXGP3 - Oficiální hra (9,99 $ od 39,99 $ do 26/03)
neonová stěna (2,49 $ od 4,99 $ do 26/03)
Ping Pong Trick Shot Evolution (2,49 $ od 4,99 $ do 26/03)
pinball safari (1,49 $ od 2,99 $ do 26/03)
Poloviční sféry (4,99 $ od 9,99 $ do 26/03)
Stínová chyba (6,29 $ od 8,99 $ do 26/03)
Hedvábí (6,49 $ od 12,99 $ do 26/03)
Zabijáci hříchu (15,99 $ od 19,99 $ do 26/03)
Hvězdná obloha (1,99 $ od 4,99 $ do 26/03)
Stikbold! Dodgeball Adventure (6,74 $ od 14,99 $ do 26/03)

Divný telefon (7,99 $ od 9,99 $ do 26/03)
Podzemní kruhový (4,79 $ od 5,99 $ do 26/03)
Sumer (11,99 $ od 14,99 $ do 26/03)
Super Crush KO (9,99 $ od 14,99 $ do 26/03)
Super Daryl Deluxe (4,99 $ od 19,99 $ do 26/03)
Super hyperaktivní ninja (2,24 $ od 8,99 $ do 26/03)
Super ping pong trik výstřel (2,49 $ od 4,99 $ do 26/03)
Tallowmere (2,09 $ od 6,99 $ do 26/03)
Bunkr (6,49 $ od 12,99 $ do 26/03)
TorqueL -Fyzika upravena- (2,49 $ od 4,99 $ do 26/03)
Večerka (2,39 $ od 2,99 $ do 26/03)
NULA. (0,99 $ od 3,99 $ do 26/03)
Vertikální Strike Endless Challenge (2,99 $ od 4,99 $ do 26/03)
YumeNikki -Deník snů- (9,99 $ od 19,99 $ do 26/03)

To je vše, co je pro dnešek dobré, přátelé. No, máme skoro za sebou další čtvrtek. Čas opravdu letí, když doslova neumíte dát Křížení zvířat i jíst, mám pravdu? Zítra je spousta nových her, ale odtrhne vás některá od vašich současných oblíbených? Vraťte se zítra a uvidíme a uvidíme. Doufám, že máte všichni hvězdnou středu a jako vždy děkujeme za přečtení!