Recenze: Melatoninové sny o dosažení Rhythm Heaven

recenze melatoninu

Vývojáři, kteří se rozhodli dělat to, co „Nintendon není“, se v posledních letech stali trendem. Co když existuje franšíza, kterou společnost nechala fanoušky příliš dlouho ladem, nebo prostě chtějí víc, než je k dispozici? Indové rádi zakročí a naplní tyto touhy duchovními nástupci. Melatoninnová hra od nezávislého vývojáře Half Asleep, zabírá rytmické nebe formule s vlastním stylem.

Melatonin vypráví příběh o záchvatu nespavosti, kdy hráčská postava prochází týdnem těžkého spánku. To se projevuje ve formě rytmických výzev, které všechny souvisí se stresory moderního života. Ty mohou být tak všední jako „jídlo“ nebo abstraktní jako „budoucnost“.

Opakováním myšlenek rytmické nebe, Melatonin je skvělá případová studie toho, proč vzorec funguje. To jsou poutavé vizuály! Je to otázka rytmu, který vám umožní hrát hru se zavřenýma očima, pokud si to přejete! A Melatonin obojí zvládá obdivuhodně.

Kde to trochu pokulhává, je energie a pestrost. Kvůli ospalému tématu nemají melodie a vizuální prvky žádný zvláštní pop, což pomáhá rytmické nebe hráči lépe drží tempo a vědí, kde jsou v rytmu úrovně. A protože tón a složitost písní zůstávají relativně podobné po celou dobu, kombinační výzvy na konci každého večera nejsou nijak zvlášť výjimečné. rytmické nebe zaujímá jednodušší přístupy pro jednotlivé fáze a poté vytváří mix pro tyto speciální úrovně. A nejen jsou Melatoninkousky jsou podobné, také jsou uklidňující. Což je docela problém! Někdy bojují se zapojením do hry, místo toho nás nutí sedět, relaxovat a poslouchat.

Melatonin je v některých ohledech složitější hra, kde začíná rytmické nebe často končí a odtud se trochu zrychluje. Jednodušší přístup znamená o něco méně potřebný tutoriál, ale Melatonin končí nutností procvičit hráče, aby si před každou novou hrou vychytali pár věcí. Někdy také používá více tlačítek, výchozích pro ramena, pro změnu toho, co po vás žádá. Ty zvláště potřebují rychlé ponoření do praxe, aby se zvedly. K dispozici je volitelné nastavení tréninkových koleček pro zobrazení těchto výzev během hraní, ale to se bortí se vzhledem a chápeme, proč je ve výchozím nastavení zakázáno.

obrazovka výběru úrovně hry v polospánku

Když už mluvíme o tomto vzhledu: je opravdu, opravdu dobře proveden. Existuje přístup s reálným úhlem pohledu. Je určen k zachycení zkušeností moderního mladého dospělého, přičemž obavy jako peníze a randění slouží jako základ pro rytmické hry. Paleta barev se přilepí k určitému rohu kola se středem kolem fialové. To znamená, že jednotlivé úrovně nejsou vizuálně zapamatovatelné, ale vytvářejí soudržný celek.

Melatonin má něco z opačného účinku než melatonin. Věrněji reprodukuje zkušenost někoho, kdo by to možná potřeboval? Vzhledem k tématu hry by bylo hezké vidět jednodušší režim, který by byl méně bílý a více zaměřený na vstup do stavu flow.

Hlavní vada Melatonin je jaksi nevyhnutelná: její délka. Jeho 20 etap projdete za pár hodin! Tvrdý režim vám nabízí další úroveň výzvy, kterou můžete vyzkoušet, což může věci trochu protáhnout. A dokonce je k dispozici překvapivě robustní herní editor, který se také velmi snadno používá. Bylo by mnohem chladnější, kdyby bylo k dispozici několik stavebních bloků navíc! Místo toho, protože jste omezeni na to, co jeviště již mělo, není ve výtvorech tolik rozmanitosti, jak by mělo být.

recenze melatoninu

Je fér porovnávat nezávislý projekt Melatonin s lakem velkého studia rytmické nebe? Možná ne. Nedosahuje tak úplně výšek, ale to, co zvládá, je provedeno dobře. No, není to úplně tak, že bychom byli právě teď zaplaveni takovými hrami! Oázu v poušti proto oceníme.

Melatonin, vyvinutý společností Half Asleep, bude uveden na PC 15. prosince 2022 za 14,99 $. Brzy poté má vyjít na Switch.