Recenze chorálu – promarněná příležitost

JTrh s survival hororovými hrami vzkvétá a mnoho her vychází vlevo, vpravo a uprostřed. Společným problémem těchto verzí je ale to, že se pokoušejí trefit stejné noty znovu a znovu, samozřejmě s různým stupněm úspěchu. Poslední Brass Token Zpěv na první pohled vypadá jako podobná hororová hra, ale rychle se dokáže odlišit od zbytku balíčku svými unikátními mechanikami, které naznačují skvělý zážitek. Ale slabý děj, průměrné produkční hodnoty a herní nedostatky zahalují mnoho silných stránek této hry. Zpěv skončí jako slušný zážitek, který opravdu zaostává za svým potenciálem.

Zpěv začíná tím, že utíkáte před skupinou lidí a snažíte se uniknout poslední šanci rituálu, který se odehrává na pozadí tropického ostrova. Po této krátké části hry se příběh vrátí do minulosti, kde se dozvídáme, že naše postava Jess trpí vážnými duševními problémy, když se snaží vyrovnat se smrtí milovaného člověka. Její kamarádka Kim ji požádá, aby se připojila k ostrovnímu ústraní, kde meditují a dělají nejrůznější aktivity, aby dosáhli míru, což nás přivádí na vzdálený ostrov, kde se hra většinou odehrává.

"slabý děj, špatné produkční hodnoty a herní nedostatky zahalují mnoho silných stránek této hry a The Chant je nakonec slušným zážitkem, který opravdu zaostává za svým potenciálem."

Jakmile se tam dostanete, věci začnou jít stranou a Jess se brzy ocitne uvězněná v bitvě proti vesmírné síle, která, jak se zdá, má hluboké vazby na historii ostrova a rodinu zakladatele ústupu. Příběh sám o sobě začíná slibně a každá postava má empatickou minulost, díky které je možné se spojit. Ale pak se vše od oblouků postav až po odhalení zápletky děje tak rychle, že to rychle začne být otřesné mnoha úskoky.

Například, jak by se někdo tak duševně slabý jako Jess mohl v nepozorovaných okamžicích okamžitě proměnit v brutálního zabijáka monster, nebo proč by v první řadě riskovala svůj život, aby zachránila lidi, kteří byli zjevně zapojeni do temné organizace, místo aby jen unikla z ostrova? navždy? To jsou otázky, které se mi honily hlavou, ale příběh tyto obavy téměř nebere v úvahu, protože se pohybuje rychlým tempem.

Hra má také prvek volby, kdy si Jess může vybrat z možností dialogu během příběhových bodů. Ale podle mých zkušeností měly malý dopad na skutečný výsledek, kromě různých odpovědí z konverzací – díky čemuž to působí jako bezvýznamný systém, který neplní žádný účel. Samotný příběh se zabývá citlivými tématy, jako jsou traumata, psychózy, záchvaty paniky – ale z výše uvedených důvodů tato témata málokdy dokážou naplnit spravedlnost – a místo toho se příběh promění v obecný příběh, kde hlavní hrdina musí povstat pro věc a zahnat zlo, aby zachránit den. Z velké části je to dost dobré, ale mohlo to být mnohem lepší.

zpěv

„Příběh sám o sobě se dotýká citlivých témat, jako jsou traumata, psychóza a záchvaty paniky – ale málokdy tato témata učiní spravedlivým – a místo toho se příběh změní v obecný příběh, kde se hlavní hrdina musí postavit za věc a zahnat zlo, aby zachránil situaci. . “

La zpěv se svou hratelností dělá zajímavé věci a míchá tradiční prvky survival hororu s akční mechanikou pro jedinečný zážitek. Jess má 3 základní statistiky – mysl, tělo a duch. Duch vládne vašemu duševnímu zdraví, a pokud se vyčerpá nad určitý stupeň, Jess začne mít záchvaty paniky. Spiritmetr se používá pro speciální útoky a tělesná statistika je v podstatě vaše zdraví. Body ducha můžete vyměnit za mentální energii kdykoli během meditace a hlídání těchto počítadel je klíčem k zajištění vašeho přežití za všech okolností.

Budete si muset vyrobit zbraně sbíráním bylin a provázků z prostředí, které lze použít k sestřelení nepřátel kombinací lehkých a těžkých útoků. Jess může vyrábět a skladovat různé zbraně a každá má své silné a slabé stránky. Například Ohnivá hůl způsobí ohnivé poškození protivníkům, zatímco čarodějnická hůl pomůže získat Duchovní energii s každým zásahem. Různé druhy nepřátel jsou slabé proti různým typům zbraní, takže je nezbytné věci kombinovat v závislosti na situaci.

Jak postupujete příběhem, získáváte také duchovní schopnosti, jako je schopnost zpomalit čas, srazit své protivníky šokovým výbuchem nebo vypěstovat ze země škodlivé hroty. Kromě toho můžete také klást pasti a používat na své nepřátele vrhací předměty, abyste získali další poškození z útoků. Mezi tím vším a schopností vyhýbat se útokům a čelit mentálním útokům rychlým stisknutím tlačítka, Zpěv má několik úžasných možností, pokud jde o herní oddělení.

zpěv

"Jak postupujete příběhem, získáváte také duchovní schopnosti, jako je schopnost zpomalit čas, srazit protivníky zpět šokovým výbuchem nebo způsobit, že ze země vyrůstají škodlivé hroty."

Ale ústředním problémem boje je, že působí opravdu neohrabaně, a to hlavně kvůli dvěma věcem. Za prvé, animace jsou opravdu šílené, což vede k mnoha problémům od nepřesných hitboxů po pomalý pohyb, dokonce i uvíznutí mezi skupinami nepřátel. Druhým problémem je, že nepřátelé ve skutečnosti nereagují na vaše útoky, protože absorbují tuny poškození s malou reakcí, což může způsobit, že se souboje zdají nudné a vlečou se věčně.

Samotný design úrovní je slušný a můžete prozkoumat různá místa od lesních cest přes doly až po majáky. Každé z těchto míst má několik sekundárních cest, které můžete prozkoumat a které vás odmění cennými zdroji a extra známkami, z nichž první lze použít k učení dovedností a zvýšení statistik prostřednictvím stromu dovedností. Tyto upgrady nenabízejí mnoho ve jménu herních vylepšení mimo zvýšení statistik, takže v tomto směru mohli použít nějakou rozmanitost.

Samotné hádanky jen zřídka nabízejí výzvu a většina z nich zahrnuje sbírání různých předmětů z více místností a jejich kombinování do klíčového dílku potřebného k přechodu do další místnosti. Vizuální prezentace je také docela zklamáním, zejména s ohledem na modely postav, které postrádají detaily a výraz potřebný k podání překvapivě dobře podaných dialogů celého obsazení. Prostředí sama o sobě nemají žádný pocit děsu a působí trochu bez života s méně než hvězdnými texturami a nadměrným využíváním temných prostor ke znepokojování hráče. Pokud jde o prezentaci, je tu znatelný nedostatek lesku a v hororové hře, jako je tato, to opravdu prosvítá.

zpěv

"Ale ústředním problémem boje je to, že působí opravdu neohrabaně, a to hlavně kvůli dvěma věcem - nechutným animacím a nepřátelům způsobujícím poškození."

Celkově vzato je to opravdu těžké ocenit Zpěv po nějaké době začnou být tyto problémy pro zábavu čím dál nepohodlnější. Byly chvíle, kdy jsem doslova bojoval sám se sebou, abych mohl pokračovat, protože mizerná vizuální prezentace a neohrabané herní systémy hrály s jakýmkoliv potěšením, které jsem měl ve chvílích, kdy mi hra klapala. A je to škoda, protože někde pod tlustou vrstvou těchto problémů se skrývá skutečně jedinečná hra s mixem hororu a akční mechaniky.

Více Zpěv snažím se dělat tolik věcí najednou a stane se, že se to všechno v tom pronásledování zamotá – a žádná z těch věcí nedostane lásku a příležitost zazářit tak jasně, jak by mohla. Kromě toho nedostatečně rozvinutý děj, který to nedělá dobře se svými těžkými tématy a jinak dobře napsanými postavami spolu s neuspokojivou vizuální prezentací, také přispívá k tomu, že se hra cítí jako promarněná příležitost. Zpěv není v žádném případě špatná hra, ale mohla být mnohem lepší, kdyby strávila trochu více času v troubě.