Recenze: Biped (Nintendo Switch) - Pure Nintendo

„Biped“ podle definice znamená používat dvě nohy k chůzi - koncept, který samozřejmě není pro hry jedinečný, ale tato hra je logická hra založená na fyzice, ve které je chůze polovinou bitvy. Ve hře Biped ovládáte každou nohu samostatně pomocí analogových páček, což je mnohem těžší, než to vypadá. Druhá polovina bitvy je harmonie: Biped je místní kooperativní hra, takže jakmile se naučíte chodit, musíte doufat i ve svého partnera.

Ve hře Biped hrajete se svým partnerem za Aku a Sila, dvojici robotů vyslaných servisní jednotkou „Cibule“. Vaším úkolem je znovu aktivovat majáky na Zemi, aby přinesly světlo zpět do světa. Je to trochu WALL-E, ale planeta naštěstí není zavalena odpadky a nejste sami. Naštěstí má partnerka hry docela ráda, a tak se mi ji podařilo dostat dovnitř.

Zpočátku je Biped zábavným cvičením spojování. I když to netrvá dlouho, než se výzva zesílí - než si to uvědomíte, sedíte na opačných koncích místnosti a navzájem požadujete lepší výkon. Ten pocit nadšení, když najednou překonáte výzvu, je však zvláštní a zůstává základem hry. V mnoha ohledech je Biped srovnatelný se Snipperclips a jejich potřebou komunikace a týmové práce. Dvoulůžkový má režim pro jednoho hráče, ale není tak dobrý jako kooperativní režim. Skutečnou předností této hry je hraní s někým jiným.

Samozřejmě, aby logická hra byla dobrá, musí mít dobré hádanky - a pak variantu, kterou Biped rozhodně má. Cílem hry je naučit vás mechanice od samého začátku, ale neustále vás seznamuje s různými styly hádanek a umožňuje vám a vašemu partnerovi objevit nové způsoby, jak selhat, dokud nakonec nekliknou. Tyto hádanky se pohybují od toho, že musíte časovat své kroky s partnerem, až po to, abyste si při přepravě na vysokorychlostní železnici navzájem popadali a předávali kusy dřeva. Největším problémem hry Biped je, že když ve hře opravdu začnete mít pocit, že končí, končí. Ve skutečnosti bych si přál, aby hra byla delší - vypadá to, že vývojář NEXT Studios pouze poškrábal povrch mnoha možností Bipedu.

Každá fáze má své vlastní téma, od zasněžených vrcholů po husté lesy. Jak budete procházet těmito různými fázemi, budete sbírat mince. Tyto mince lze utratit za estetické předměty pro vaše malé robotické přátele. V nabídce není mnoho produktů, ale přizpůsobení je příjemné. Kdo by nerad viděl malého robota v kuřecím klobouku?

Navzdory podivnému poklesu tu a tam a také malé motivaci pro sólo je Biped docela dobrou zkušeností pro vás a přítele, partnera nebo dokonce vaše dítě, pokud jsou obeznámeni se stylem. Hra jako Biped může být právě teď obzvlášť povznášející, takže hra, která vám dokáže vykouzlit úsměv na rtech, stojí za vyzkoušení, i když jen škrábe povrch svého vlastního potenciálu.