Recenze: Tennis World Tour 2 (Nintendo Switch)

Big Ant Studios přináší na Switch skvělý tenis. A tím myslím, že můžete použít avatary od velkých jmen jako Federer, Nadal a několik desítek dalších. Můžete si také vytvořit svého vlastního avatara, abyste se mohli připojit ke hře (a nechat se pořádně zbít profesionály). Poté to začne být o něco méně inspirativní.

Za prvé, (dvouhra) byl tenis jediným organizovaným sportem, který jsem ve škole hrál, i když jsem viděl větší akci proti svému bláznivému finskému příteli (dívám se na tebe, Juha Pekka-Kontio). Juha ke mně utíkal natolik, že jsem doslova nosil gumu podrážek. Nějakou dobu jsem nehrál, ale vzpomínám si na fyzičnost, mentální zaměření a zábavu při trhání té malé zelené koule.

Podívejme se na některé věci, kterých si na Tennis World Tour 2. mohu vážit. Můžete hrát proti nebo hrát jako několik velkých jmen v tenise. Pokud se rádi dozvíte nesčetné množství ovládacích prvků, složitostí a nuancí komplexní hry podobné sim, máte zde spoustu příležitostí. Existuje několik způsobů hraní, včetně režimu exhibice (jeden zápas) nebo režimu kariéry, kde můžete sledovat svůj postup. Můžete hrát dvouhru nebo čtyřhru (muži, ženy nebo smíšené).

Pokud jde o odpalování míče, můžete vybrat různá tlačítka, abyste získali topspin, backspin nebo trefili míč naplocho. Pokud podržíte akční tlačítko déle, získáte větší sílu za střelou a k míření můžete použít levé Joy-Con. Tlačítko ZR vám umožní běžet rychleji, ale spálí dostupnou výdrž.

Tennis World Tour 2 vám umožňuje vybrat různá místa, povrchy kurtů a povětrnostní podmínky. Stejně jako ve skutečném životě hraje povrch hřiště a teplota / vlhkost roli v toku hry; rychlost a odraz míče, únava hráče atd. jsou těmito parametry ovlivněny. Můžete také nastavit, jak snadno se hra hraje. Poznámka: v nastavení Velmi snadné se hra hraje samostatně a v zásadě není vůbec zábavná.

Protože jsme se dotkli úrovně zábavy, kterou si s touto hrou užijeme, mnoho věcí není ani zdaleka inspirujících. Můžeme začít tím, že se podíváme na odvrácenou stranu položek, které jsme popsali výše (připravte se na spoustu „ale ...“). Ano, můžete hrát proti profesionálním sportovcům, ale ti opravdu nehrají s jednotlivými styly svých jmenovců. Mají několik naprogramovaných manýr, ale ty začínají vypadat trochu opotřebovaně, když se vyskytují často a střídavě.

Ano, existuje spousta ovládacích prvků pro všechny aspekty hry, ale jejich použití je trochu nepříjemné. Použití levého Joy-Conu k pohybu a současně použití pravého míření, ZR ke spuštění a Y pro silnější střelu neimplementuje skutečný zážitek z používání celého těla a mysli „prostě to udělejte“. Vím, že pro každou verzi je třeba cvičit, ale snažit se dělat čtyři různé věci čtyřmi různými prsty je něco jiného než pohyb těla koordinovaným úsilím.

Dobře, takže je těžké se dostat kolem. A co oblíbená herní funkce, návody? Tady je další dávka zklamání. Tutoriály by vám měly ukázat, jak pomocí ovládacích prvků provádět operace nutné k hraní hry. Začal jsem lekcí, jak odpalovat míč přes síť. Získáte míč na cvičení a trenér učí velmi užitečnou lekci „odpaluj míč“. Skvělý. Díky, trenére. Která hra měl řeknu vám, že se váš hráč nehoupá tak dlouho jako vy Libération tlačítko. Vědět to při vstupu do hry velmi usnadňuje hru a zpětná vazba trenéra je užitečnější. Tato funkce je potřebná k přizpůsobení se celé funkci power shot a k tomu, abyste se opravdu naučili hrát hru, než se v ní dokážete vyznat. Bohužel celý švih při výstupu je pro mnoho hráčů neintuitivní a opravdu chvíli trvá, než se dostanete skrz. Ostatní návody jsou stejně užitečné; byl jsi varován.

Pokud jde o přizpůsobení vlastního avatara, máte střední škálu možností, jak změnit svůj vzhled. „Vy“, které vytvoříte (a další hráči), je trochu plastické a některé tahy působí trochu špatně. Když postavy jdou, občas zachytím něco, co nevypadá přirozeně. Je to jedna z těch těžkých věcí, které je třeba určit, ale nemůžu si pomoct, ale teď to vidím.

Jak bylo uvedeno výše, můžete si vybrat povrch hřiště a počasí. Máte také možnost vybrat si místo (Havaj, Španělsko atd.) A vše je vizuální.

Při hře se staráte pouze o dělící čáry, síť, umístění soupeře a míč. Všechno ostatní, jako například země, ve které se nacházíte, jakým jazykovým fanouškem mluví nebo jak vypadá stadion, nemá žádný vliv na zasažení vašeho zeleného přítele. Když už mluvíme o míči, hra by skutečně měla odvést lepší práci při zachování dobrého kontrastu nebo při hledání způsobu, jak zvýraznit umístění míče. Existuje příliš mnoho okolností, kdy je trochu obtížné zjistit, kde míč ve skutečnosti je. Zaměřování vašich záběrů je také nedefinovatelné. Hra zobrazuje drobnou stěrku, ale je příliš jemná.

Poslední problém přichází v podobě zcela zbytečného kartového systému. Získáte karty (které jsou naštěstí zakoupeny s herní měnou), které můžete použít jako bonus. Ke hře by nejlépe posloužil způsob, jak zlepšit úroveň dovedností, rychlost, vytrvalost atd. Vašich hráčů. s tréninkem a vítězstvím. Karty v této hře opravdu nejsou na místě.

Když jsem dostal Tennis World Tour 2, opravdu jsem si tu hru chtěl zamilovat. I když je toho hodně co dělat a hodně přizpůsobovat, je to také příliš komplikované a matoucí. Myslím, že najdu jiný způsob, jak napravit tenis.