Recenze: Octopath Traveler 2 prošlapává nové silnice

Recenze: Octopath Traveler 2 Walks New Roads

Cílem a nadějí každé hry je, jakmile se jí podaří získat pokračování, že její další iterace bude stavět na tom, co lidé milovali, bude si vážit věcí, které dělala dobře, a vše vyladí, což se nemusí zdát úplně správné. originál Cestovatel Octopath je okouzlující hra, ale často se cítila experimentálně ve svém provedení a implementaci. S Octopath Traveler 2Série Square Enix a Acquire a její postavy mohou vzkvétat a rozvětvovat se novými, velmi oblíbenými směry.

Stejně jako jeho předchůdce a jak název napovídá, Octopath Travelers 2 vypráví příběh osmi různých postav, z nichž každá podniká velké cesty. Některé z nich působí jako pohádky o dospívání, přičemž tanečnice Agnea chce vidět svět a mladá lovkyně Ochette vyrůstá do své role oddané ochránkyně. Příběh amnézie lékárníka Casttiho nebo náboženského inkvizitora Temenose hledajícího pravdu může znít jako tradičnější JRPG příběhy. Máme i temnější příběhy o lidech zrazených, zneužívaných a hledajících svobodu s učencem Osvaldem a zlodějem Trůnem. V podstatě je každá základna nejen pokrytá, ale docela dobře pokrytá.

Alors, že Cestovatel OctopathPříběhy a postavy byly v pořádku, mám pocit, že obsazení pokračování má ještě větší definici a hloubku. Stále máme velmi rozmanité zkušenosti, lehčí postavy jako Agnea a Partitio existují vedle temnějších příběhů, které vyprávějí cesty Osvalda a Trůnu. Měl jsem pocit, že jsem tyto lidi lépe poznal, více s nimi sympatizoval a chtěl jsem je podpořit způsobem, který jsem nedělal s některými původními členy obsazení. Vyprávění je takové, že se mohou zdát identifikovatelnější a přesvědčivější. Nemluvě o tom, že pro některé může být snazší se spojit s lovcem tohoto záznamu, Ochettem, než s původním H'aanitem kvůli dialogu.

Protože existují různé cesty, Octopath Traveler 2 zachází se svými příběhy novým způsobem. Začínáte s postavou a procházíte první fází jejich příběhu. Poté se na mapě světa objeví následující kapitoly v různých kontinentech. Poté můžete pokračovat ve zbytku jejich cesty přímo nebo se rozhodnout zastavit na aktuálních místech ostatních lidí a přidat je do své skupiny hratelných postav, znovu se podívat na jejich rané kapitoly a mít také možnost prohlédnout si jejich příběhy. Je tu spousta svobody, věci jsou jasně uspořádané a taverny vám umožňují snadno vyměnit spojence nebo si vybrat, který příběh se zúčastní. Podobně je hra velmi specifická, pokud jde o to, zda budete připraveni na další oblast nebo sérii událostí, s varováními, která vás informují o navrhované úrovni.

Získejte Square Enix

Když sledujeme osm jedinečných jedinců s různými rolemi, znamená to také, že mají své jedinečné akce na cestě, které mohou využít mimo boj ve dne i v noci, stejně jako speciální talenty a skryté schopnosti v tahových bitvách. této hry. z těchto schopností má tendenci spadat do určitých kategorií. Castti, Hikari, Osvald a Temenos mohou získávat informace o lidech různými způsoby, s dostupnými možnostmi Inquire, Bribe, Scrutinize a Coerce. Můžete si také někoho vzít s sebou, ať už k použití v bitvě nebo k dokončení vedlejšího úkolu, přičemž Agnea's Allure, Ochette's Befriend, Partitio's Hire a Temenos' Guide fungují stejným způsobem. Jsou organizovány takovým způsobem, že bez ohledu na to, koho máte ve skupině, měli byste mít přístup ke stejným typům schopností a měli byste být schopni věnovat se věcem, jako je postava, předmět, znalosti, umístění nebo umístění. různé způsoby. To může znamenat nutnost změnit denní dobu pro přístup k těmto schopnostem, ale lze to provést jedním kliknutím a změnit, které akce cesty můžete použít, stejně jako spawnování určitých nepřátel nebo NPC.

Pokud jde o bitvu, tyto akce mohou lidem pomoci cítit se hodnotní. Jedná se o poněkud tradiční tahové bitvy. Je tam trochu Odvážné opomenutí přírody, v tom, že můžete "zvýšit" sílu nebo počet zásahů útoku, pokud máte dostatek náboje. Vaším cílem je rozbít nepřátele zacílením na jejich slabiny, zabránit jim v střídání a způsobování většího poškození. V závislosti na hlavní a vedlejší práci postavy budou k dispozici různé druhy dovedností. (Například vedlejší zaměstnání kněze nebo učence umožní použití magie.) Někteří lidé se mohou ukázat jako užitečnější než jiní, kvůli limitu latentní síly, který implikuje silnější útoky než normálně. Například Throne's mu umožňuje jednat dvakrát, zatímco Temenos má snazší čas prolomit nepřátelské štíty, i když by normálně nebyl proti tomuto typu útoku slabý. To vše dává lidem pocit, že mají vliv, i když k nim můžete přidat tu sekundární třídu a že byste je potřebovali pro konkrétní situace.

Získejte Square Enix

Je také úlevné vidět více interakcí mezi nimi Octopath Traveler 2Postavy, které poznají, že ano, znají se a svými speciálními schopnostmi by si mohly pomoci. Ne vždy nabízí stejný zážitek jako tradičnější JRPG. Nevidíme lidi v každé fázi, jak se zapojují do života jiných lidí. Ano, můžete být vyzváni, abyste stiskli tlačítko a byli svědky krátké interakce mezi dvěma lidmi, když jsou na stejné párty a na stejném místě. Objevují se i souvislosti. Zařazení nových scénářů Crossed Paths je však velmi vítaným doplňkem. Obzvláště se mi líbily ty, které zahrnovaly Temenos a trůn a Agneu a Hikari.

Co mě ale opravdu překvapilo Octopath Traveler 2 o to je pokračování bohatší. Je to bohatá hra s nečekaným důrazem na úhly kamery, osvětlení a hudbu. Je to neuvěřitelně filmové a dynamické. I pouhé bloudění po cestách vedoucích z vesmíru do vesmíru posílá lidi do popředí a pozadí, pohybují se kolem nejrůznějších objektů. Umění je bezchybné. Jsou chvíle, kdy použití světla během dne může téměř eliminovat některé skřítky, ale i tak je úžasné vidět hloubku, rozměry a detaily, které se objevují, když prozkoumáváte domy, cestujete po světě a potkáváte nepřátele.

Octopath Traveler 2 otevírá se příslibem dobrodružství a cest, které ukazují, jak postavy rostou a utvářejí svět, a posílá vás přes okázalý svět, když pomáháte každému jednotlivci a zároveň děláte Solistii lepším místem. Je zde tolik potenciálu, že si každý může vybrat, jak k tomu všemu přistoupí. Ještě důležitější je, že je přístupný a zajišťuje, že si každý může vychutnat příběhy vyprávěné Square Enix a Acquire.

Octopath Traveler 2 bude k dispozici na Switch, PS4, PS5 a PC 24. února 2023. K dispozici je demo.