Kontrola mysli Odstranit recenzi - Hack systému

Superhot je zpět s hacky a jádry, které je třeba zvládnout, a novými nepřáteli, které je třeba rozbít.

Stále se to děje. Pronásledují vás červení polygonální lidé, otevřete je, abyste viděli, jak krvácejí zlaté světlo. Systém vás ještě jednou posmívá, ale tentokrát jsou věci mnohem akčnější. Noví nepřátelé, zbraně a úrovně to dělají velmi dobře Superhot: Mind Control Delete.

Původní hra byla spuštěna v roce 2016 a procházela vás digitálními úrovněmi a zároveň odmítala plnit „systémové“ příkazy a zabíjela rudé nepřátele, kteří byli odhodláni zabít vás. Nyní je tu ale nová epizoda, tentokrát v podobě samostatného zážitku, který staví na úspěšné hratelnosti originálu. Nyní si můžete užít časově závislejší systém s roguelike hratelností, která vás skutečně udrží ve střehu.

šířka =

Superhot: Mind Control Delete začíná stejným způsobem jako originál a provází vás herními mechanismy založenými na čase, pouze když se pohybujete. Možná jste nový nebo jste hru možná ještě nehráli. Ale pak to ve vás vyvolává mylný dojem, že jste hru dokončili dostatečně rychle, než se uchýlíte k celku: „Haha, máš to. Nyní hra skutečně začíná! “

Zjistíte, že jste nuceni postupovat přes to, čemu se říká BĚHY, z nichž každý odemkne další. Zatímco některé RUNy odemykají pokřivený text příběhu, jsou zde také srdce a hacky, které lze odemknout. Jádra jsou trvalé schopnosti pro vybraný RUN, zatímco hacky jsou schopnosti, které můžete použít během běhu na konkrétních místech. Brzy je vysvětlím podrobněji.

Superhot: Mind Control Delete

Představte si, že RUNy jsou kapitoly složené z mnoha úrovní, jak můžete vidět na obrázku výše, každá „zastávka“ je zobrazena červeným textem. Každá úroveň je náhodně vybrána ze seznamu míst, jako je úroveň kuchyně, banka nebo dokonce kanalizace. Budete postupovat od úrovně k úrovni, dokud nedokončíte všechny úrovně v kapitole, aniž byste zemřeli. Pokud zemřete, vrátíte se do první úrovně. Po cestě můžete dostat 2-3 šance na hacknutí z náhodného výběru dvou odemčených hacků, které vás budou provázet celou kapitolou, dokud nezemřete.

Ale co jsou hacky? Hacky se odemknou po dokončení určitých BĚHŮ a dostanou vás do úrovně rychlého tréninku, kde si novou schopnost můžete vyzkoušet, když ji poprvé získáte. Hacky se mohou pohybovat od plnění srdcí, výbušných vrhadel, kulek, které probodávají nepřátele, silného úderu a dalších. Skutečnost, že si můžete vybrat pouze z náhodného výběru pokaždé, když se tato možnost objeví, znamená, že musíte jít na hack, o kterém si myslíte, že vám bude prospěšný. Léčíte svá srdce nebo se rozhodujete pro schopnost ušlapat nepřítele?

Další věc jsou jádra. Tyto speciální RUNy vám umožňují používat jádro po dobu trvání běhu, a jakmile dokončíte všechny úrovně, získáte jej do své základní knihovny. Na začátku každého RUNu lze vybrat pouze jedno z těchto srdcí a bude přítomno na všech úrovních kromě hacků, které přiřadíte během postupu. Jádra mohou přijít ve formě mít extra srdce, mít naložený punč, měnit těla a moje oblíbené, mít katanu, na kterou si vzpomenete.

Superhot: Mind Control Delete

Přidání srdcí a hacků do hry ve skutečnosti vytváří skvělý bojový zážitek. I když si možná myslíte, že vám pomohou, někdy mohou být překážkou a musíte být trochu strategičtější. Zjistil jsem například, že jsem si vybral pouze hack k odražení kulek na nepřátele, pokud jsem měl srdce nazbyt pro případ, že bych se ozbrojil. Nevědět, jaké hacky mi budou nabídnuty, také přispělo k napětí způsobem, který mě donutil přemýšlet, jak se chci přiblížit nějaké úrovni. Pomalu a nesměle, nebo s rychlými kroky a potenciální neobratností projít.

obecně Superhot: Control Mind Delete nejlépe se hraje strategicky. Koneckonců, úrovně jsou chytře navrženy tak, aby zajistily dostatečné pokrytí, ale také obsahovaly tolik otevřeného prostoru, že se můžete rychle zahltit. Vhazovatelné předměty jsou roztroušeny po úrovních, takže obvykle máte předměty, které můžete zahodit, ale většina vyžaduje, abyste odvedli pozornost od nepřítele. To samozřejmě znamená, že posouváte hodiny dopředu, aniž byste se museli bát, že za rohem obletí nepřítel s útočnou puškou.

Zbraně přicházejí ve formě jednorázových předmětů, jako jsou popelníky, ryby atd. Zbraně na blízko, jako jsou shurikeny a katany, se spojují se střelnými zbraněmi, jako jsou pistole a brokovnice. Existuje také mnohem více typů zbraní, ale obecně se přistihnete, že stejně budete střílet zbraněmi na nepřátele, protože je to rychlejší než nabíjení.

Co se týče nepřátel, zdá se, že jsou chytřejší, učí se sami uhýbat kulkám a snaží se vás přelstít. Existují také nové typy nepřátel, které zvyšují výzvu. Někteří nepřátelé začnou mít specifické části těla, kterým můžete ublížit, někteří mají zbraně, které jim nemůžete vzít, je tu samuraj nebo tak něco a je tu jeden zatracený psí hlava. Nesnáším to. Psí hlava je v podstatě neporazitelná a pronásleduje vás a povzbuzuje vás, abyste zabili a dokončili úroveň, než se jí podaří vás zmrzačit k smrti. Upřímně, mění to tempo natolik, že jsem začal panikařit.

šířka =

Zbraně, nepřátelé a chytré úrovně dokončují hru, aby se stala neuvěřitelně příjemným zážitkem s roguelike prvky, které vám zajistí neustálé strategické myšlení. Výzvy, které přicházejí s každou úrovní, jsou vždy nepředvídatelné, ale zjistil jsem, že plynulost časového stylu se pohybuje pouze tehdy, když se pohybujete vy, mě povzbudila, abych pokračoval. A někdy jsem dokončil úrovně tak, že jsem měl pocit, že je třeba je zachytit a získat online.

A je to docela možné s Superhot: Mind Control Delete's nový editor přehrávání, ale nelíbí se mi editor přehrávání. Je to trochu špatné. Nejen, že je to trochu matoucí na pochopení a ovládání, ale nikdy se zdá, že nezachycuje akci, jako tomu bylo u časových pohybů, pouze když se pohybujete. Pohyby nevypadají přirozeně, kamera je příliš plynulá a vrhatelné/kulky směřující ukáže dlouho předtím, než je skutečně hodíte. Je zřejmé, že ve zpomaleném záběru je vše mnohem lepší.

šířka =

K dispozici je nekonečný režim, který se v jednom okamžiku odemkne a umožní vám procházet úrovněmi, které jste již hráli. Nepřátelé jsou s postupem těžší a těžší. Máte možnost si vybrat své jádro, než začnete nekonečnou úroveň, a když procházíte mnoha vlnami, můžete aplikovat hacky a přidávat další, jak přežijete. Upřímně řečeno, tento režim jsem miloval, protože jsem měl pocit, že mohu skutečně používat a užívat si bojové mechaniky bez přetrvávajícího pocitu, že permadeath blokuje pokrok. Čím více jsem se však nořil do vln, tím více jsem byl oddán tomu, abych zůstal naživu.

Ce que j'aime Superhot: Mind Control Delete je zvukový a hudební design. Většinu času jsou RUNy poměrně tiché s pouze dietetickým zvukem, jako jsou výstřely, nárazy a střepy skla. Nicméně, jak příběh postupuje, hraje se krásný, okouzlující soundtrack. Přestože tyto segmenty oddělují hratelnost od příběhu, cítil jsem, že obecně je potřeba více hudby.

Dokonalým příkladem je úroveň Disco, kde můžete slyšet zpomalený pozitivní soundtrack, když se nehýbete, a když se pohnete, přehrává hudbu v reálném čase. Hudba, jak zpomalená, tak v reálném čase, skutečně pomohla zvýšit napětí a intenzitu a nutila mě, aby ostatní úrovně měly výraznou a optimistickou skladbu.

šířka =

Ale nedostatek hudby není špatný bod, tak mi to dovolte mít jasno. Superhot: Mind Control Delete's svět má dostatek zvukových podnětů, které vás udrží v atmosféře. Směrové výstřely, pekelný řev, když dorazil nepřátelský pes, pípnutí blízké bomby aktivované buď útokem nebo přiblížením.

Vizuálních vodítek však muselo být více. Jsou zde červené záře, které vyzařují oblasti, odkud se nepřátelé spawnují, a pokud je za vámi nepřítel, dostanete "Pozor na záda!" zablikat. Ale mohlo toho být více s indikátory odrážek mimo obrazovku, tmavšími prvky uživatelského rozhraní, které vyniknou z bílé estetiky světa, světlejším záměrným křížem a možná něco jako záře nebo stínování pro určení vzdálenosti objektu pro interaktivitu.

šířka =

Na úrovni kontroly jsem cítil Superhot: Mind Control Delete bylo snadné manévrovat a vyžadovalo pouze klávesy WASD a tři další tlačítka k uchopení předmětů, jejich házení nebo použití základních schopností. Jde o přesnost v nejlepších časech, načasování bodnutí tak, aby zasáhla nepřítelovu červenou nohu, nebo zasažení kulky holýma rukama. S ohledem na tuto přesnost a chytré rozmístění předmětů po celé úrovni, pokud něco pokazíte, je velká šance, že jste mrtví. To platí zejména tehdy, když vidíte hradbu brokovnic, které vám pronikají do obličeje, aniž by unikly.

Opravdu, Superhot: Mind Control Delete je skvělý zábavný zážitek, který staví na úspěchu původní hry a vylepšuje již tak dobře udělanou mechaniku přidáním dalších. Boj je zábavný a výzva, která přichází se všemi těmito novými schopnostmi, ve mně vyvolala pocit, že jsem hru zvládl.

Ale tato zkušenost byla v dobrém slova smyslu krátká, protože nepřátelská umělá inteligence byla těžší a objevilo se více typů. Moje komfortní zóna úkrytu v rohu se stala překážkou, když se do toho zapojil Demon Dog, a jít do boje zblízka byla chyba, když byli představeni explodující nepřátelé.

Je to hra, která vám umožní projít úrovněmi, abyste odemkli další hacky a srdce, ale nekonečný režim vám skutečně umožní jít do města na čemkoli, co jste odemkli. Pokud jste byli fanouškem originálu, budete v něm jako doma Superhot: Mind Control Delete.

Superhot: Mind Control Delete