Playstation

Kritici lomu říkají, že je to tak dobré jako do úsvitu

kariérní kritici říkají, že je to dobré

The Quarry vychází tento pátek na PS5 a PS4 a recenze se začínají objevovat na webu. Toto je nejnovější hra od vývojáře Until Dawn Supermassive Games, který nedávno vytvořil The Dark Pictures Anthology s Bandai Namco. Quarry je vnímán jako zcela odlišný projekt, který stojí sám o sobě.

Níže je uveden výběr recenzí z jiných prodejen založených na PC verzi hry.

Kde je naše vlastní recenze PS5, ptáte se? Jednoduše řečeno: Kontrolní kód PS5 The Quarry nebyl před uvedením k dispozici (alespoň nám). I když nám byl nabídnut PC klíč pro použití na Steamu, zásadou našeho webu je zveřejňovat recenze založené na nativním hardwaru PlayStation. Výsledkem je, že v tuto chvíli stále nemáme přístup ke hře. Svůj vlastní verdikt určitě zveřejníme, jakmile to bude možné, takže na to v budoucnu dávejte pozor.

Supermassive rychle říká, že The Quarry je v podstatě interaktivní film. Mechanika se od vydání Until Dawn před sedmi lety nezměnila, a to je naprosto v pořádku. Základní systém volby a důsledků je stále velmi dobrý v budování napětí a dává obrovskou váhu každému vašemu rozhodnutí. Jeho postavy jsou sympatické, dobře napsané a skvěle zahrané, takže vám záleží na tom, co se s nimi stane, a příběh nabírá spoustu vzrušujících zvratů, díky nimž budete chtít zjistit, co se stane dál. Přispívat můžete pouze každých pár minut, ale to nebrání tomu, aby The Quarry byla fantastickou hororovou hrou a dosud nejlepším počinem Supermassive.

The Quarry je dalším působivým titulem od Supermassive Games. I když se to nijak nevymyká jejich předchozím titulům, jejich schopnost napsat zajímavý příběh s působivými postavami se jen zlepšuje. Díky mnoha zvratům vás The Quarry nechá hádat a poskytne vám stále větší dopad na to, kam se příběh ubírá. Stále se tu a tam objeví několik drobností, jako je pohyb postav jako lenochod a několik animací obličeje a zvukových vtipů, ale vypadá to lépe než kdy předtím a má skvělý soundtrack. Pokud jste fanouškem her Until Dawn nebo The Dark Pictures, bude se vám líbit toto; zejména proto, že s větším rozpočtem přichází mnohem větší obsazení a mnohem větší a rozvětvenější příběh.

U základní hry bych si přál více akce v rukou hráče, ale nemohu popřít, jak fascinující jsou volby, zvláště když vedou k naprostému chaosu. Jakmile začne zběsilý závod lesem, temné záhady a vzrušení z udržování lidí naživu jsou mocnými háky, které vás udrží na háku, dokud se kredity netočí.

Ti, kteří mají rádi dobrý strašidelný příběh – nebo několik – si užije nekonečnou zábavu Kariéra. Se silným písmem, extrémním sebeuvědoměním, vynikajícími výkony všude kolem (díky Ariel Winter jako Abigail, Brendě Song jako Kaitlyn a Milesovi Robbinsovi jako Dylanovi) a sebevědomí, které vyzařuje bez ohledu na to, na čem se rozvětvuješ, Supermassive překonal sám sebe. Stále je tu pár hrubých hran, ale rychle na ně zapomenete, jak vás jeho tajemnost vtáhne dovnitř a nějak se vám podaří udržet vás na háku, i když jste byli svědky hrstky jeho konců.

The Quarry je interaktivní hororová hra s úžasnou atmosférou, která dnes nabízí jedny z nejlepších hereckých výkonů v tomto médiu. Bohaté, propletené příběhy poskytují neuvěřitelný příběh, ke kterému se budete chtít stále vracet, zvláště pokud nezachráníte všechny.

The Quarry není bez chyb, ale v žádném případě to není špatná hra. Je zábavná, je pohlcující a osud Hackett's Quarry je skutečně ve vašich rukou. Stejně jako u většiny her vyvinutých společností Supermassive se The Quarry nejlépe hraje se spoustou úkrytu, pod kterým se můžete schovat, a možná s přítelem na dobrodružství v kooperativním režimu s vámi. Zůstat v bezpečí.

Celkově je The Quarry zajímavým příběhem, který má dobré tempo a napětí od začátku do konce, kromě vleklé ústřední kapitoly. Nešel bych tak daleko, abych řekl, že mě to nebavilo, protože mě to bavilo. Připadá mi to jako takové přehnané zjednodušení všeho, čeho Supermassive doposud dosáhl. V mnoha ohledech ho nevidím jako nadřazený jejich rodokmenu.

Přesvědčily vás všechny tyto pozitivní recenze ke koupi The Quarry na PS5, PS4? Pamatujte, že snad budeme mít svůj vlastní verdikt, o který se s vámi v blízké budoucnosti podělíme. Podělte se o své nákupní rozhodnutí v komentářích níže.