Ghost of Tsushima Director's Cut Review - vaše legenda roste

Ghost of Tsushima recenze režiséra – vaše legenda roste

gHostitel Tsushima Ukázalo se, že jde o mnohem větší obchod, než by kdokoli - dokonce i Sony nebo Sucker Punch - mohl očekávat. I když se nejedná o hyperleštěnou a technicky úžasnou hru, kterou obvykle očekáváte od vlajkových titulů první strany pro PlayStation, samurajská epopej v otevřeném světě ohromila publikum svým nádherným světem, nenápadným výkonem, velkolepým bojem a dalšími. Nyní, o rok později, vydal Sucker Punch rozšířenou verzi hry, která vylepšuje základní zkušenosti s technickými a vizuálními vylepšeními a vylepšeními kvality života, ale především přidává masivní nový obsah do již dlouhého příběhu L Jin s Iki Rozšíření ostrova. A k překvapení kohokoli, Pohár ředitele Ghost of Tsushima je jednoznačně vynikající balíček.

Největším lákadlem je zde samozřejmě nový nabízený obsah. Rozšíření Iki Island se odehrává během událostí základní hry, přístupné hned po dokončení 1. aktu, což znamená, že Jinova cesta do Iki se odehrává, protože mongolská invaze do samotné Tsushimy se teprve musí léčit. I tak, i když expanze nemusí sloužit jako most mezi Fantôme od Tsushima a jeho nevyhnutelné pokračování jako dejme tomu loňské Marvel's Spider-Man: Miles Morales mezi jeho předchůdcem a jeho případným nástupcem, stále se zdá, že je důležitou součástí širšího příběhu, který je zde vyprávěn.

"K překvapení nikoho, Pohár ředitele Ghost of Tsushima je jednoznačně vynikající balíček.“

Ostrov Iki, divoké a nezákonné místo, převzala nová mongolská frakce, která si říká Eagle Tribe, vedená ženou známou jako Eagle, a pod jejich železným sevřením se ostrov stal ještě nebezpečnějším místem. Největší hrozbou, které její obyvatelé čelí, je nový druh jedu používaný kmenem Orelů, který v podstatě přivádí jejich oběti k šílenství a zcela rozkládá jejich mysl. Jin dobře věděl, jak strašná situace se může stát, když kmen Eagle nakonec cestuje do Tsushimy, rozhodne se cestovat do Iki, aby problém vyřešil, než se bude moci dále šířit.

Zde vyprávěný příběh je velmi osobní, který hlouběji proniká do Jinovy ​​minulosti a dále rozvádí body zápletky, kterých se v základní hře dotklo jen krátce. V průběhu expanze vidíme, jak se Jin musí vypořádat se svými traumaty z minulosti a svými vnitřními démony, což dává jeho postavě větší hloubku. Být samurajem na ostrově Iki je navíc sama o sobě komplikovaná situace. Samurajové v čele s Jinovým otcem se před lety neúspěšně pokusili potlačit anarchické způsoby ostrova a nastolit řádný zákon a pořádek a jejich boj proti lupičům a domorodcům z Iki. Nakonec skončil smrtí Jinova otce.

Lidé z Iki jako takoví si samuraje ve skutečnosti moc neváží, což vede k zajímavým a komplikovaným vztahům a dynamice mezi Jinem a novými postavami, protože je nucen navazovat spojenectví s lidmi, které by kdysi považoval za své. nepřátelé, aby nyní mohli porazit společného nepřítele. Seznámení se s konfliktem, který se odehrál na ostrově, a vidění perspektiv všech zúčastněných vytváří bohaté prostředí s vynikajícím smyslem pro místo a vlastní historii a zároveň pozoruje dopady tohoto starověkého konfliktu na problémy, kterým Jin čelí. . nyní přináší fascinující intrikové okamžiky.

„Podobně jako Tsushima v základní hře, Iki je nádherná, mistrně zpracovaná mapa otevřeného světa plná skvělých výhledů a poutavých aktivit. Nová mapa je velká asi jako třetina Tsushimy a rozšíření využívá tuto nemovitost k velkému efektu, přičemž prostředí dominují stejné jasné, přesycené, barevné a živé odstíny, které se nyní staly tak zásadními pro Duch Tsushima vizuální identitu."

Iki Island samozřejmě vyniká nejen jako narativní kulisa, ale také jako nádherné nové hřiště, kde se hráči mohou ztratit. Podobně jako Tsushima v základní hře je Iki krásná, mistrovsky vytvořená mapa otevřeného světa nabitá skvělými výhledy a poutavými aktivitami. Nová mapa je z hlediska velikosti zhruba třetinou Tsushimy a díky rozšíření je tento prostor dobře využit, přičemž prostředí ovládají stejné jasné, přesycené, barevné a zářivé odstíny, které se nyní staly tak zásadními pro Duch Tsushima vizuální identita. Je to také místo, které se od Tsushimy docela dobře liší. Jako divoký a nezákonný ostrov je Iki mnohem méně civilizovaný, což mu umožňuje osídlit několik míst a prostředí, která se nepodobají ničemu, co najdete v základní hře, staré opuštěné vesnici, která je nyní zcela porostlá zarostlými listy a zelení. s nádherným pobřežím s bílými útesy, které září pod sluncem.

Chcete-li vidět další fantastickou show, je to pro vás neustálá motivace pokračovat v průzkumu Iki, ale v otevřeném světě se toho děje ještě mnohem víc. Různé aktivity ze základní hry se vracejí, například výzvy k řezání bambusu, haiku spoty, nové mýtické příběhy, výzvy platformy šintoistické svatyně a další. Mezitím také přibyla řada nových aktivit, jako je účast na lukostřeleckých výzvách nebo hledání útočiště zvířat nebo nová soubojová aréna v hlavní kolonii nájezdníků. Vedlejších úkolů, které si zaslouží zvláštní pochvalu, je samozřejmě celá řada. Neustále velmi zajímavým způsobem navazují na hlavní zápletku expanze a jsou celkově mnohem lepší a soudržnější než vedlejší úkoly základní hry, které se často mohou pohybovat mezi vynikajícími a vyloženě chodci.

V boji se také objevilo nové vrásnění v podobě nového typu nepřítele. Nový šaman ovládající kopí má tendenci zůstat vzadu a hlasitě zpívat, a dokud zpívá, všichni ostatní nepřátelé kolem vás získají značnou podporu a stanou se mnohem rychlejšími, silnějšími a agresivnějšími. Mezitím můžete také své nepřátele nabíjet na koni. Akce stojí Vyřešit, ale stále je to výbuch tryskem mezi velkými davy nepřátel a vidět je létat všemi směry. Celkově vzato se toho tady děje určitě dost, aby věci nebyly cítit trop podobné základní hře, zejména s novými kouzly, čelenkami, vybavením, dovednostmi a dalšími. Celkově je ostrov Iki docela novým masovým obsahem. Jeho hlavní příběh může trvat přibližně 10 hodin, ale vzhledem k veškerému obsahu, který je zde nabízen, bych nebyl překvapen, kdyby hráči nakonec zdvojnásobili toto číslo, ne -li více.

přízrak ředitele tsushimy

"Opravdu není důvod ne dostat Pohár ředitele Ghost of Tsushima. "

Pohár ředitele Ghost of Tsushima Provádí také další relativně menší změny, kromě toho, že nabízí zásadní nové rozšíření. Na technické úrovni hra nyní běží na 4K a 60 FPS, což znamená, že její ohromující svět a plynulá akce nyní mohou díky vylepšenému rozlišení a výkonu vyniknout ještě více. Mezitím se používá také hmatová zpětná vazba a adaptivní spouštěče DualSense, zatímco byly přidány i další menší změny kvality života (například schopnost skrýt luk a toulec). Většina z nich samozřejmě není zásadní doplnění stropu, ale společně se sčítají a poskytují lepší a plynulejší zážitek.

To vše říká, že ve skutečnosti není žádný důvod ne dostat Pohár ředitele Ghost of Tsushima. Samozřejmě stojí za zmínku, že cenová politika Sony v této verzi byla přinejmenším zklamáním a rozhodně si zaslouží být odsouzena. Soudě podle obsahu je zde mnoho, co se vám líbí. Pro ty, kteří již dříve hráli základní hru, je Iki Island masovým a vynikajícím novým obsahem, který všemi správnými způsoby staví na silných stránkách hlavní hry a představuje dostatek vlastních nových myšlenek. Pro nováčky je to naopak zdaleka nejlepší způsob, jak si hru poprvé vyzkoušet z řady důvodů. Nakonec zde máme konečnou verzi toho, co je pravděpodobně nejlepší hra Sucker Punch za několik let, pokud vůbec, a ještě větší jistotu, že budoucnost pro ně je ještě jasnější.