Recenze Metal Max Xeno Reborn – Rough Around the Edges

JŽánr JRPG zažívá v posledním desetiletí oživení, pravděpodobně podnícené úspěchem her, jako je např. Charakter franšíza. Celý žánr byl historicky kategorizován podle své záliby v absurditě; bláznivý design nepřátel, bláznivé návrhy postav a příliš dramatické scénáře, hraničící s operou. Kovový Max Xeno Reborn je v tomto žánru u svých současníků rozhodně doma.

Právě jsem četl Kovový Max Xeno RebornDíky popisům to zní absurdně ve všech nejlepších ohledech. Získáte psa, který umí používat zbraně, a prostředí se nazývá Distokio, protože se odehrává v postapokalyptickém, dystopickém Tokiu. Je tu dokonce ukazatel průběhu, který sleduje úrovně vymírání lidstva. Je to všechno dost absurdní, ale zábavným a vážným způsobem. Kdokoli přišel s těmito nápady, pravděpodobně si myslel, že jsou to nejlepší nápady všech dob, a to je úžasné. Bohužel mnoho z těchto nápadů je zavaleno zastaralým rozhraním, překvapivě předvídatelným příběhem a nudným designem úrovní.

"Je to všechno docela absurdní, ale zábavným a vážným způsobem." Kdokoli přišel s těmito nápady, pravděpodobně si myslel, že jsou to nejlepší nápady všech dob, a to je úžasné. Bohužel mnoho z těchto nápadů je zavaleno zastaralým rozhraním, překvapivě předvídatelným příběhem a nudným designem úrovní.

Navzdory výhledu na rozlehlou otevřenou poušť před vámi v první hodině hry je docela snadné ji poměrně rychle omrzet. Koneckonců, pro boj s obřími mravenci toho moc dělat nemůžete. A velká část hry se odehrává právě v této poušti. Samozřejmě tomu rozhodně nepomáhá, že poušť ve skutečnosti neumožňuje velké zkoumání. Existuje mnoho neviditelných zdí a některé z nich mají samozřejmě povzbudit hráče, aby vystoupili ze svého tanku a prozkoumali ho pěšky, ale jiné jsou tam čistě proto, že tam za těmito neviditelnými zdmi nic není.

Klíčový prodejní argument pro Kovový Max Xeno Reborn je skutečnost, že od začátku získáte vysoce přizpůsobitelný tank a později další možnosti vozidel. A navzdory příšernému designu menu je ve skutečnosti docela zábavné hrát si s různými nabitími vašeho tanku, jakmile odemknete nové zbraně a sloty, abyste je umístili. Použít tankové dělo na nepřítele dříve, než vás uvidí, je docela uspokojující.

Když už mluvíme o přizpůsobení vozidla, nabízená úroveň je docela působivá. Ať už se jedná o tanky, buginy nebo dokonce školní autobusy, projíždění atentátů na nepřátele s odpalovači raket nalepenými na střeše vašeho vozidla opravdu nezačne nudit. Bohužel mnoho z těchto aspektů je špatně vysvětleno a pokusy a omyly jsou často tou nejlepší cestou.

Kovový Max Xeno RebornSilnou stránkou je jeho bojovnost. Využívá twist na klasický tahový bojový vzorec JRPG. Funguje to takto: pokud vás zpozoruje nepřítel, začne se v horní části obrazovky plnit pruh. Můžete rychle použít svou vlastní zbraň k vypálení úvodní salvy, vzít boj vážně nebo prostě couvnout a zcela ignorovat nepřítele. Jakmile začne boj, adaptace Final fantasyAktivuje se systém Active-Time Battle, který vám umožní zaútočit pouze tehdy, když se zaplní malý kruh v rohu obrazovky. Celkově vzato je to docela zábavný systém, zejména proto, že nabízí svobodu pohybu, i když nejste na řadě. Jedinými skutečnými nevýhodami jsou absurdně pomalé zaměřování tanku a nízká obtížnost, dokonce i na začátku.

"Klíčový prodejní argument pro Kovový Max Xeno Reborn je skutečnost, že od začátku získáte vysoce přizpůsobitelný tank a později další možnosti vozidel. A navzdory příšernému designu menu je ve skutečnosti docela zábavné hrát si s různými nabitími vašeho tanku, jakmile odemknete nové zbraně a sloty, abyste je umístili."

Kovový Max Xeno RebornNejvětší problém je jeho prezentace. Jeho nabídky vypadají, jako by nebyly příliš vhodné pro počítač. Tlačítka jsou obrovská a mnoho informací je v nejlepším případě mlhavé, bez reálného způsobu, jak rozšířit, řekněme, co znamená statistika. Počítačové hry často obsahují popisky a je to škoda Kovový Max Xeno Reborn nevyužívá to nijak zvlášť dobře. Výukový program je také docela špatný, hází velké stěny textu přes obrazovku, místo aby představoval jemnější body, jak hrát hru interaktivněji.

Kromě menu, Kovový Max Xeno RebornPrvní kapitoly jsou také neuvěřitelně nudné. Nejen, že se budete celé hodiny toulat pouští, ale navíc zabijete spoustu mravenců. Mravenci a rozbité tanky tvoří většinu nepřátel Kovový Max Xeno Rebornotevírací doba. Ani příběh vám moc nenasměruje jiný směr než „většina lidí je mrtvá“. Proč se nejdeš podívat na nějaké tábory? Jen když máte parťáky, začne být opravdu hloupé psaní docela roztomilé.

Kovový Max Xeno RebornStruktura hry se může na první pohled zdát příliš otevřená. Naštěstí si zvyknete na všeobecnou otevřenost, která vám umožní strávit poměrně dost času prakticky čímkoli, posouváním hlavního příběhu, zapojováním se do vedlejších úkolů a dokonce i poflakováním se ve svém tanku. Má cyklus den-noc, který z dlouhodobého hlediska není o mnoho víc než možná několik různých nepřátelských lokací.

metal max xeno znovuzrozen

"Kovový Max Xeno RebornStruktura hry se může na první pohled zdát příliš otevřená. Naštěstí si zvyknete na všeobecnou otevřenost, která vám umožní strávit poměrně dost času prakticky čímkoli, posouváním hlavního příběhu, zapojováním se do vedlejších úkolů a dokonce i poflakováním se ve svém tanku."

Ze všech vedlejších úkolů Kovový Max Xeno Reborn nabídky však odměny mohou být jen některé z těch zábavnějších aktivit. V podstatě získáte seznam volitelných soubojů s bossy, kterých se můžete zúčastnit ve svém volném čase. Ve skutečnosti, když poprvé narazíte na cíl Bounty – přibližně v době, kdy hra vysvětluje tento koncept – vám je doporučeno ustoupit a možná se vrátit a bojovat s nimi, až budete silnější. Velká část jedinečnosti, kterou jsem doufal, že uvidím v nepřátelských návrzích, skončila nakonec u odměn, které, i když jsou vynikající, zhoršují zbytek hry. Studio mohlo hru zredukovat na přizpůsobení vozidel a odměny, a já mohu s jistotou říci, že by to nakonec byla vynikající hra na všech úrovních.

Naštěstí je stále skvělá zábava vybavit svůj tank pro boj s konkrétními odměnami. Seznam odměn poskytuje několik vodítek, jak byste mohli k boji přistupovat. O Bounty se například říká, že je slabá na elektřinu; nabíjejte lépe některá elektrická paprsková děla. Další Bounty, v podstatě vysoce vyzbrojený dron, potřebuje, abyste měli protiletadlové zbraně, abyste s ním mohli účinně bojovat. Existuje velké množství odměn a upřímně řečeno, mohou se stát vrcholem hry.

Pokud jde o výkon, PC verze běží docela dobře, což by vzhledem k tomu nemělo být až tak překvapivé Kovový Max XenoPůvodní platformy vydání z roku 2018 zahrnovaly také PS Vita. Není to nijak zvlášť krásná ani náročná hra, takže vysoké snímkové frekvence jsou téměř samozřejmostí. Grafické možnosti, i když jsou poměrně chudé, nabízejí alespoň přijatelnou úroveň přizpůsobení. Pokud však jde o možnost hrát s klávesnicí a myší, dokonce i stránka Steam doporučuje místo toho použít ovladač s tím, že klávesnice a myš nejsou podporovány.

metal max xeno znovuzrozen

"Pokud jde o výkon, PC verze běží docela dobře, což by vzhledem k tomu nemělo být až tak překvapivé Kovový Max XenoPůvodní verze pro rok 2018 zahrnovaly také PS Vita."

Kovový Max Xeno Reborn je nesmyslná hra, ale je to hra se spoustou dobrých nápadů, které nakonec fungují, i když cena těchto nápadů byla obecný nedostatek lesku. Tank by se nepochybně lépe ovládal na kombinaci klávesnice a myši než na ovladači, alespoň v boji, a zmenšené textury PS Vita nemusí být nejhezčí. Kovový Max Xeno Reborn je však zachráněn kompetentním bojem, upřímným pokusem vyprávět příběh, který se snaží mít hloubku, zajímavými vedlejšími postavami a překvapivě zábavnými volitelnými bossy. A má psa, který umí používat zbraně.

Tato hra byla testována na PC.