Dragon Ball: The Breakers Review - Death od Majin Buu

Dragon Ball: The Breakers Review – Dead od Majin Buu

dračí koule má v herním médiu bohatou historii, která je v současné době téměř stejně stará jako médium samotné – a zejména posledních několik let bylo skutečnou renesance pro IP, pokud jde o hraní her. Dragonball Xenoverse a zejména Xenoverse 2je trvalý a dlouhodobý úspěch, neuvěřitelný Dragon Ball Fighter za ještě méně působivé, ale stále vynikající Dragon Ball Kakarot. Všichni si také vyzkoušeli spoustu různých herních stylů – i když samozřejmě díky vlastnictví můžete vidět, že určité typy her jsou při jejich úpravě upřednostňovány více než jiné (např. dračí koule Hra Match-3 pravděpodobně není pro fanoušky IP tak vzrušující jako bojová hra, rváč nebo RPG), vynikající zpracování hry Namco s vydáním této série udržuje věci smíšené a rozmanité.

Nemyslím si však, že i vzhledem k této rozmanitosti a typické zálibě v sérii zkoušet širokou škálu různých herních stylů by každý očekával Dragon Ball: The Breakers. Vážně, když si někdo sedl a řekl: „Víš, co opravdu chci, chci Mrtvý za bílého dne hra, ale dračí koule“? Protože to je ono The Breakers je – převzít nyní extrémně dobře vybroušený a oblíbený styl asymetrické hry pro více hráčů, který tato hra (a další jí podobní) zpopularizovala, a v podstatě jednoduše použít dračí koule kůži k ní.

Legrační je, že to funguje. The Breakers ve skutečnosti se nesnaží převrátit žánrové konvence - těch pár věcí, které přináší na stůl (většina z nich souvisí s obrazem a tradicí franšízy, na které je založena), je aditivní a přidává pár vrásek, ale nepředstavuje masivní změnu hry který se bude odsud šířit zbytkem žánru nebo tak něco. Je to docela jednoduchý pohled na "Mrtvý za bílého dne více dračí koulestoupání výtahu (což samozřejmě není jednoduché stoupání samo o sobě, ale v tomto bodě je to voda pod mostem).

„Opravdu mám fais Mimochodem, myslím, že tento prolog je na hovno. Není to špatné jen jako návod (což je velmi špatné být), ale pokus vyprávět příběh o tom, jak nebo proč jste skončili s „Mrtvý za bílého dne více dračí koule"to fakt nefunguje".

Po krátkém prologu – což má pozitivní efekt hrozný práce zapadnout do hry a seznámit se s mechanikou hry do té míry, že by bylo pravděpodobně lepší ji přeskočit a přijít na věci za běhu sami za pochodu – v podstatě se můžete pustit do hry . opravdu mám fais Mimochodem, myslím, že tento prolog je na hovno. Není to špatné jen jako návod (což je velmi špatné být), ale pokus vyprávět příběh o tom, jak nebo proč jste skončili s „Mrtvý za bílého dne více dračí koule“ opravdu nefunguje.

Tento neúspěch ve skutečnosti nemá nic společného s příběhem, kde hra odvádí překvapivě slušnou práci, když propojuje premisu hry se sérií as ní spojenou tradici a historii. Jde spíš o to, jak mal Říká se. The Breakers není hrou za plnou cenu (k tomu se dostaneme brzy) a velmi jasně napjatý rozpočet, na který byla vytvořena, se plně projevuje v tomto prologu, který je nejtěžší ve vyprávění a prezentaci, jakou kdy tato hra měla. . Směr kinematiky je měkký a ochablý, zdvojení ano hroznýa nic, co se stane, nemá téměř žádnou váhu, žádný smysl pro správné zarámování akce nebo tempa kinematografie. Je to oprávněně hrozné, skoro jako by hru omylem poslali se zástupnými cutscénami, které vložili do pre-alpha a chtěli je nahradit něčím, co není ještě lepší, ale ve skutečnosti Dokončeno. Právě teď je vyprávění tak špatné, že se ani nezdá úplné ve způsobu, jakým je poskládáno.

Skutečná premisa (ta, která vás vidí hrát ne jako jednoho z mnoha ikonických hrdinů nebo padouchů, ale jako obyčejné staré lidi, kteří žijí v dračí koule vesmír a být vtažen – doslova – do nepořádku, který výše zmínění hrdinové a padouši nadále vytvářejí) je docela slibný, takže je vlastně trochu zklamáním vidět, jak se zde plýtvá. Pevně ​​doufám, že to není naposledy a dračí koule Hra se snaží jít touto cestou, rád bych viděl něco více zaměřeného na narativní a narativní stránku věcí, které se dějí ve vesmíru, a následovat tuto domýšlivost v budoucnu – doufejme, že také s vyšším rozpočtem.

Upřímně řečeno, jakkoli je vyprávění příběhu v této hře špatné, a jakkoli špatné je to na první dojem, na mnoha (pokud vůbec) nezáleží, pokud jde o The Breakers. Jak jsem řekl, prolog je pravděpodobně nejtěžší příběh, jaký kdy hra měla, takže jakmile s ním skončíte nebo ho přeskočíte, opravdu se nemusíte starat o tuto část hry a všech jejích nesčetných nedostatků. , Plus. Téměř na všechen čas, který strávíte jističebudete hrát asymetrické hry pro více hráčů, ať se vám to líbí nebo ne The Breakers záleží na tom, a) jak moc se vám tento koncept líbí, a b) jak moc se vám líbí, jak na to tato hra konkrétně navazuje.

Dragon Ball The Breakers_02

"Jestli ty o fanoušek IP, konceptu a/nebo obojího, takže docela upřímně, i přes mé výčitky se tady něco líbí. Je to legitimně zábavné a pouhá relaxace a hraní několika her denně může více než pokrýt náklady na vstup.“

Pokud jde o samotný koncept, je zjevně zábavný a má svůj důvod, proč je tak trvalý a oblíbený. Hrajete buď za jednoho z ikonických padouchů série (v této hře nazývaných „Raider“) nebo za jednoho ze sedmi civilistů; Jako civilista je vaším cílem aktivovat několik cílů na mapě (body síly pro super stroj času, který můžete použít k úniku z mapy, nabité různými klíči rozmístěnými po mapě, které můžete sbírat), abyste aktivovali únikový bod v rámci mapy. lhůta. Pokud hrajete za Raidera, jste super silní a vaším cílem je to udělat vše, co můžete zabránit civilistům v útěku.

Existují samozřejmě i jiné úvahy – na mapě najdete snímače, které vám pomohou procházet a bojovat, existují sekundární a terciární cíle, mapa samotná vás drží ve střehu, můžete sbírat dračí koule, abyste si splnili přání, které mají docela velký dopad na tok hry a můžete dokonce nabít supermetr, který vám umožní dočasně nasměrovat dračí koule hrdiny (jako Goku) a použijte svou sílu k přímé konfrontaci s nájezdníkem a doufejme, že je zdržíte, zatímco ostatní nájezdníci udělají to, co je nutné k vítězství.

Tohle je ta část hry, kde on – no, ne brýle, to je příliš silné slovo, ale právě tam je nejsilnější. Je to pravděpodobně z velké části způsobeno tím, že ústřední koncept je zábavný, a The Breakers být přinejmenším kompetentním úhlem pohledu. Stále má několik nedostatků – ovládací prvky jsou příliš pohyblivé, HUD a uživatelské rozhraní nejsou nejlepší v komunikaci toho, co je třeba udělat, UX je příliš tupé pro některé velmi základní funkce a fotoaparát je prostě matoucí – ale i přes tyto problémy je základní koncept zábavný, a pokud se snažíte pomalu plížit po mapě, vytváříte si svůj arzenál, zapínáte super stroj času a všimnete si vás až v době, kdy je příliš pozdě na cokoliv dělat o tom, nebo když hrajete za nájezdníka a ukazujete těm otravným civilistům, kdo je tu šéf, užijete si dost zábavy. Téměř to stojí za vstupné, ve vakuu - dokud si nevzpomenete, je to také přibližně stejná cena jako u jiných her v žánru, což dělá to, co dělá, ale meilleur. Je to vždy příjemné a dračí koule aroma může stačit k tomu, aby hru v očích fanoušků této série posílilo, a určitě dost vynahradí její nedostatky jinde. Ale je to otázka, kterou si musíte položit, zda jste dostatečně vysoký dračí koule fanoušek, kterého a) chcete dračí koule stažený z kůže Mrtvý za bílého dne stylová hra a b) chtít, aby to stačilo na pár klopýtnutí.

Pokud ano o fanoušek IP, konceptu a/nebo obojího, takže docela upřímně, i přes mé výčitky se tady něco líbí. Je to legitimně zábavné a pouhé odkopnutí a odehrání několika zápasů denně může více než pokrýt náklady na vstup. Monetizace ve hře se zdá být obecně spravedlivá (existuje systém řízený RNG podobným loot boxu a je zde Battle Pass, i když ten je výslovně zdarma, ačkoli vám umožňuje „nakupovat“ řádky). Podle mého názoru je hra díky kompaktní velikosti a zábavě, která je v konceptu inherentní, natolik poutavá, že budete hrát pár zápasů denně natolik, že se automaticky zapojíte do spousty „broušení“, které spoustu některých zablokuje. některé z nejlepších věcí – ale opět to bude záviset na vaší osobní toleranci k broušení více než cokoli jiného.

Pokud ano fais zvládnou sedět přes všechny mnohé, mnohé, mnoho nedostatky, alespoň zde oceníte jádro na základní úrovni a určitě něco příjemného díky tomu, jak vyvažuje svou bizarní výškovou výšku s ozdobami milované IP. Mám mnoho stížností The Breakers, ale stále to miluji natolik, že plánuji pokračovat v hraní jedné nebo dvou her denně alespoň v dohledné době. Očividně dělá dost na základní úrovni, aby zůstalo poutavé, když už nic jiného.