Recenze: Ultra Foodmess (Nintendo Switch)

Ultra Foodmess je soutěžní lokální multiplayerová hra až pro čtyři osoby. Je to neuvěřitelně jednoduché, ale když prohrajete, může to být stejně frustrující jako jakákoli hra pro více hráčů. Mnohokrát jsem řekl, že nejsem soutěživý člověk, ale na sledování rozkošné sushi rolky cákající po obrazovce je něco, co zveličuje mou vnitřní touhu po vítězství.

V Ultra Foodmess hrajete proti své konkurenci až v jedenácti herních režimech s cílem nejprve dosáhnout určitého počtu výher. Výše výhry je flexibilní a volíte si ji ihned po výběru postavy. Mezi herními režimy je značné množství variací. Žádný z nich nedělá nic zvlášť jedinečného nebo nápaditého, ale ani to vás nenutí vyhrávat. Je zřejmé, že některé herní režimy jsou výkonnější než jiné, ale můžete filtrovat, které herní režimy chcete do zápasu zahrnout. Pokud tedy nejste fanouškem příšerně tučných lilků a uzenin, které vás utlačují k smrti, můžete tento rovnou vynechat.

Jednou z největších předností hry je její snadné nastavení a hraní. Dokud můžete pohybovat analogovou pákou, můžete se dobře bavit. Jistě, bylo by hezké mít trochu rozmanitější ovládání, ale tato hra je celá o mlácení vašich přátel a jejich přeměně v těsto – nic jiného se po vás nevyžaduje.

Bohužel díky své jednoduchosti může být Ultra Foodmess zastaralý (slovní hříčka určená pro vás). Je to proto, že dokážete neuvěřitelně rychle proběhnout rukávy. Možná by tomu tak nebylo, kdybyste si mohli vzít hru online a hrát s více než čtyřmi hráči. To by to trochu okořenilo (jiná slovní hříčka), ale tato možnost bohužel není v nabídce (poslední).

Podobně jako hratelnost je i výtvarný styl neuvěřitelně přímočarý. Navzdory nedostatku detailů je všech dvacet hratelných postav neuvěřitelně rozkošných a dávají z nich známé zklamání, když prohrají. Ne všechny vhodně pojmenované postavy velikosti občerstvení jsou však k dispozici hned na začátku. Abyste je všechny odemkli, budete muset splnit předem definované výzvy, z nichž některé jsou mnohem těžší, než byste si mysleli. Křičet na každého, kdo dokáže přežít 40 sekund organické eliminace, protože jsem přesvědčen, že to nejde.

Vidím, že se k Ultra Foodmess vracím, i když je to jen na rychlé zakousnutí, protože je to na krátkou dobu velká zábava. Kromě toho se budu muset dozvědět o mé nové oblíbené postavě, Sarumonovi. Je jen škoda, že v této milé deskové hře není co dělat.