Recenze: Torchlight III (Nintendo Switch)

Torchlight III je akční RPG, kde je svět, Novastraia, pod invazí Netherimu a vy musíte bránit svůj domov a své spojence. Tato hra pokračuje od Torchlight II, takže se pojďme podívat, jestli příběh a hratelnost obstála.

Hra začíná vyprávěním o hlavním příběhu a poté vás provede výběrem vaší postavy. Na výběr jsou čtyři různé třídy. Šel jsem s Twilight mágem, protože miluji magii, takže tam nebyla žádná konkurence. I když jsem věděl, koho chci, výběr postavy byl zdrcující, a proto jsem přijal to, co jsem věděl. Pro každou třídu je co se učit a mají různé dovednosti a zbraně, které mohou používat a učit se. To vše je vysvětleno při výběru postavy a bylo třeba projít spoustu textu; text, který jsem přeskočil a řekl si, že bych sám rozuměl.

Bylo mi potěšením hrát Torchlight III se svou sestrou, protože existuje možnost pro více hráčů. To bohužel znamená pouze online. Možná jsem to jen já, ale myslel jsem si, že to bylo zavádějící. V online režimu jsem příliš dlouho nevydržel, protože nebyl s kým jiným hrát. Nemluvě o tom, načítání obrazovek bylo příliš dlouhé a bylo to závadné. Moje postava - ať už útočí nebo běží - se poměrně často stahuje. Nebylo to nic velkého, ale rychle to začalo nudit. Takže jsem hru restartoval v režimu pro jednoho hráče. Naštěstí v tomto režimu nebyly žádné problémy.

Samotná hra je docela přímočará. Pohybujete se na mapě z oblasti do oblasti, prozkoumáváte každé místo, porazíte hordy nepřátel a plníte úkoly. Většina těchto úkolů zahrnovala shromáždění několika položek v určité oblasti. Každá zóna obsahuje spoustu nepřátel, které vy a váš společník porazíte, než přijmete šéfa.

Všude na těchto místech najdete truhly, sudy a další k otevírání a ničení. Z nich bude upuštěna hotovost nebo jiné zbraně a brnění, které posílí vaši obranu nebo útok. Nepřátelé je někdy také opustí. Porážením nepřátel také získáte zkušenostní body a o úroveň výš. Přejít do nové oblasti vám řekne, na jaké úrovni byste měli být, abyste ji plynule překročili.

Hrál jsem hru na normální obtížnost, takže jsem neměl moc práce. Myslím, že počet nepřátel v každé oblasti byl přesně takový, aby vás udržel na stejné úrovni a snadno se pohyboval po hře.

Pokud potřebujete zabrousit nebo chcete každou oblast prozkoumat více, můžete se vrátit a udělat to. Pokaždé, když zadáte místo, bude vygenerováno odlišně. Pokud jste již oblast vyčistili, objeví se tužší nepřátelé, takže výzva je docela dobrá. I když mi nevadí náhodně generované dungeony, nemyslím si, že je to nutně dobrá volba pro tuto hru. Nejtvrdší nepřátelé, jistě, ale hra měla problémy a náhodně generované oblasti nefungovaly. Neudělaly žádné laskavosti.

K dokončení úkolu jsem například potřeboval posbírat tři čelisti z oblasti. Pokud nesplníte úkol, nemůžete s příběhem postoupit. Plodily se pouze dvě čelisti. Chcete -li znovu nainstalovat zónu, musíte resetovat celou hru. Tak jsem to udělal, vrátil jsem se dovnitř a nevygenerovala se žádná čelist. Opakoval jsem to několikrát, každý mi chvíli trval, protože tato oblast byla uvnitř jiné. Jak již bylo zmíněno dříve, tyto oblasti jsou generovány náhodně, takže bylo obtížné je najít. Nakonec jsem to hledal, abych zjistil, jestli jsem to jen já, nebo ne, a zjevně spousta dalších lidí měla stejný problém.

Celkově není Torchlight III špatná hra, ale zkoumání oblastí, boj s hordami nepřátel a sbírání věcí k posílení příběhu se po chvíli stalo monotónním. Ani problémy nepomohly. Takže to pro mě byla dobrá hra.