Recenze: TAURONOS (Nintendo Switch) -

TAURONOS je akční dobrodružná hra shora dolů, ve které se pokusíte uniknout z bludiště. Při prozkoumávání této sítě tunelů vás také pronásleduje minotaurus. Jak se příběh odvíjí, váš vztah a porozumění minotaurovi roste. Ale stojí tato bludiště za váš čas?

Zatímco se budete snažit vyhnout minotaurovi, budete muset hledat pasti na zemi. Na zemi jsou stopy, které vám pomohou se jim vyhnout, ale vyhnout se pasti je velmi obtížné, i když stopám rozumíte. Přesto, když si myslíte, že jste obešli past na zemi, někdy nedojdete dostatečně daleko a přesto na ni stoupnete, abyste se vyhnuli dalšímu kousku pasti.

Jindy mohou být na cestě nějaké kameny, které musíte uvolnit podržením tlačítka. Musíte dávat pozor na počítadlo, které vám ukazuje, co zbývá vymazat. Při pohledu na obrazovku se mi po většinu času zdála cesta jasná. Není však úplně jasné, jestli je na zemi ještě malý kamínek, přes který se nedá dostat, což – stejně jako Wookies na Endoru – prostě nedává smysl! Jindy při odklízení sutin na vás útočí i pasti. Je frustrující snažit se uhnout a zároveň uklidit trosky. Musíte se na několik sekund uvolnit, pak zacouvat a počkat, až šíp vystřelí, než se vrátíte, abyste uvolnili cestu. Bylo to tak únavné. Byly i doby, kdy se sutiny nedaly odvézt. Bylo by to hezké – kdyby to vypadalo jinak než ostatní kusy suti. Místo toho to jen přidalo na můj seznam frustrací.

V úrovních jsou další věci, jako jsou tajné chodby, které si zasloužíte najít. Obvykle jsou tato skrytá místa střežena ruinami a jinými pastmi. Bohužel objevování těchto bonusů za tak malou odměnu nestojí. Odměnou by obvykle bylo něco jako větší výdrž, ale normálně jsem po jejím získání nemohl říct, jestli to má nějaký význam.

Jak můžete vidět, měl jsem problém se do hry dostat. Na konci každé úrovně můžete skončit a při příštím hraní můžete přejít na další úroveň, což je dobrý nápad. nikdy jsem však opravdu necítil potřebu pokračovat. Každé bludiště je stejně nudné jako to předchozí. Někdy, právě když se chystáte opustit úroveň, před vás padají sutiny a musíte je uklidit, než odejdete. Byla to ztráta času; odložte to, jen aby se hra cítila déle. I když příběh není vždy nejdůležitější součástí hry, bez slušné hratelnosti to není nic; bohužel TAURONOS nedokázal poskytnout příjemnou hru.

Dalším problémem, který jsem měl, bylo zjištění, že nástrahy byly příliš frustrující. Najednou jsem byl zastřelen šípy ze zdi, aniž bych viděl, odkud letí. Stalo se to spíše hrou na zapamatování, kde všechny pasti měly projít. Takhle nechci trávit čas hraním hry.

TAURONOS je prostě hra, do které jsem se nemohl dostat. Hádanky se mi zdály nudné a velmi nekomplikované. Připadalo mi to spíš jako hra, kterou jsem před lety hrál na mobilním zařízení, ne jako hra vydaná na konzoli. Ať už si beru Switch na cesty nebo hraji v obývacím pokoji, existuje spousta dalších her, které hraji raději.