Recenze: Samurai Shodown! 2 (Nintendo Switch)

Samurai Shodown byla vždy jedna z nejlepších, ne-li nejlepší série bojových zbraní. Většina lidí zná sérii prostřednictvím arkádových nebo domácích konzolových iterací, ale série byla také uvedena na kapesních zařízeních od SNK. Neo Geo Pocket a Neo Geo Pocket Color hostily některé ruční hry SamSho. Nyní mohou nováčci v této franšíze zažít jeden z prvních přenosných titulů na Nintendo Switch: Samurai Shodown! 2.

Samurai Shodown! 2

Hra bude velmi známá každému, kdo hrál typické konzolové / arkádové verze her Samurai Shodown. Boj je rychlý a zběsilý a každá postava má svou vlastní zbraň, kterou musí hráči zvládnout. Na soupisce hry jsou oblíbení fanoušci jako Haohmaru, Genjuro a Ukyo. S více než 16 postavami je toho na přenosnou bojovou hru docela dost. Hráči budou muset čelit soupeřovým kombám nebo blokovat příchozí útoky, pokud chtějí vydržet do následujících střetnutí a porazit herního bosse.U přenosné bojové hry je hra hodně rozmanitá. Nepřátele lze omráčit, vyhodit zpět do vzduchu a postavit se proti nim i po aktivaci pohybu finišera. Hudba ke hře mě příliš nezaujala, ale pro hardware v té době byla rozhodně použitelná.

Samurai Shodown! 2

Hra obsahuje typický režim pro jednoho hráče s bojem s bossem na konci. Ti, kteří chtějí více výzev, se mohou dokonce pustit do herního režimu Survival, který otestuje vaše dovednosti, když se propracujete útokem od protivníků. Po porážce každého soupeře získáte zpět nějaké zdraví, než postoupíte do dalšího kola. Přežijte co nejvíce kol! K dispozici je také režim pro více hráčů, který jedinečným způsobem využívá obrazovku Switch. Rozdělí obrazovku na polovinu, přičemž jeden hráč bude na jedné straně Switch a druhý na druhé (podobně jako stolní arkádové automaty pro dva hráče). Nedoporučoval bych to na Switch Lite, ale jsem si jistý, že je to mnohem lepší na běžném Switch, zejména proto, že můžete odpojit Joy-Cons pro větší pohodlí.

Samurai Shodown! 2

Z hlediska prezentace si hra vede skvěle a obsahuje velmi ostré skřítky. Barvy opravdu vynikají na každém kroku, zatímco samotné postavy jsou trochu nudnější, aby je pomohly odlišit od pozadí. Všechny animace jsou docela dobré a většinu pohybu jsem poznal z konzole SamSho / arkádových her reprodukovaných poměrně věrně v tomto přenosném provedení. Klasické přehazování a krájení jablek ve vzduchu od Ukyo je pravděpodobně moje nejoblíbenější ze skupiny.

Samurai Shodown! 2

Suma sumárum, Samurai Shodown! 2 šlo se Switchem docela dobře. Pokud jste hráli originál, zjistíte, že téměř vše je nedotčené kromě sběratelského systému odesílání a přijímání karet (což je pochopitelné). Karty lze stále sbírat ve hře, ale nelze je vyměňovat s přáteli z toho, co vím. Napadá mě lepší bojové hry na Switch, které bych si pravděpodobně koupil jako první, ale na procházku po paměti nebo vidět klasickou přenosnou bojovku v akci, Samurai Shodown! 2 je rozhodně zábavná novinka.