Recenze: Pure Pool (Nintendo Switch)

Pure Pool je návyková simulace kulečníku. Je to dobrá hra, ale pár nešťastných závad a vtípků ji trochu brzdí. Fanoušci ocasních sportů vždy ocení, že mají tento na Nintendo Switch.

Žádné jiné kulečníkové hry vydané pro Switch jsem nehrál, takže je nemohu srovnávat. Ale Pure Pool je elegantní konverze, která obsahuje všechny předchozí aktualizace a DLC. Zahrnuje režim dlouhé kariéry a různé konkurenční možnosti. Nejprve si povíme o tom prvním.

Je hezké postupovat v kariéře, začít jako amatér a pomalu se posouvat v žebříčku nahoru. Na odemykání nových turnajů a případném postupu vpřed je pro hvězdy trochu práce. U různých nabízených režimů však může docházet k určité nelinearitě. Příkladem je Speed ​​​​pot (vyčistěte stůl během určitého časového období). Ne všechny režimy jsou stejné, pokud jde o zábavu, ale přidávají rozmanitost.

Kariérní režim by však mohl potřebovat trochu více leštění. Někdy vyhraju zápas a hra se mě pokusí dostat do snookeru, což je vždycky divné. Také mě zmrazil zápas v kariéře; mohlo by to být neuvěřitelně skličující, kdyby se to stalo znovu například po nejlepším za pět. A kariéra by mohla mít trochu víc osobnosti. Drobné ikony představující vaše protivníky neodvádějí pozornost, ale jsou na straně Sparťana chybné. Z dlouhodobého hlediska nevýznamné, ale ne natolik malé, aby to nebylo zmíněno.

Soutěž je zajímavá, protože nejste závislí na tom, že máte kamaráda ve stejné místnosti, což je v dnešní době COVID-19 dobrá věc. K tomu, aby byl váš přítel aktivně online, ani nepotřebujete. Hrajete proti tomu, co hra nazývá „DNA online“. I když to není tak osobní, je to chytrý přístup, který mě přesvědčil. Jen potřebuji více přátel, abych mohl hrát Pure Pool, i když je tu spousta cizích lidí a dokonce i DNA z týmu VooFoo Studios.

Jednou z oblastí, se kterou Pure Pool překvapivě bojuje, je realismus kamery. V reálném životě mohu chodit po stole a vidět potenciální záběry z různých úhlů. V dobách, kdy jsem měl doma stůl, jsem věděl, že ho často obklopuji. Tady tomu tak není, protože jste zamčeni na bílé kouli. Dá se otáčet a nastavovat výšku a rychle jsem si zvykl. Ale stále to považuji za zvláštní opomenutí simulace.

Pure Poll má několik výchozích hodnot, které podle mě stojí za zmínku. Jedním z nich je zpětné zaměřování. (Levou pákou míříte a pravou páčkou ovládáte svůj ocas). Reverzní nastavení mi moc nevadí, ale vím, že to může některé naštvat, zejména mladší hráče, kteří jsou na to méně zvyklí. Můžete to změnit v možnostech nebo použít dotykovou obrazovku. Další nedostatek (ten, který navrhuji vypnout) nastává u potenciálně vítězných úderů. Světla jsou snížena přes místnost pro dramatický dopad. Ale ve výsledku zjistíte, že míříte do stínů, kde nevidíte kapsy. Papírově dobrý nápad, ale smíšené provedení a zpomaluje hru.

Kromě toho, že Pure Poll vypadá stylově, má také jazzový soundtrack, což je velké plus. Opravdu vás ponoří do výzdoby kulečníkové místnosti. S tímto chladným přístupem není třeba poslouchat arkádové zvuky. Dodává pocit zadostiučinění při běhání po stole nebo při ostrém záběru s velmi poslouchatelným soundtrackem hrajícím na pozadí. Lituji pouze toho, že ve hře není žádný hráč, který by si mohl poslechnout nebo vybrat konkrétní skladby.

Zatímco noví hráči mohou být frustrováni omezeními kamery, některými herními výstřednostmi a obecným nedostatkem osobnosti, fanoušci simulací mohou při hraní Pure Pool vidět, jak se minuty mění v hodiny. Je to velmi zábavná hra, ve které jsem strávil více času, než jsem čekal.