Recenze: Nowhere Prophet (Nintendo Switch)

Nachází se v postapokalyptické pustině, Nikde prorok vás staví do čela bloudící party při hledání bezpečného útočiště v mystické kryptě. Kolaps civilizace opustil svět sužovaný bandity a příšerami. Je jen na vás, jak naplánujete kurz nebezpečnou zemí a ochráníte své následovníky před jakýmkoli nebezpečím, které vás po cestě potká.

Tato hra okamžitě zaujme atmosférickou hudbou, která vás vtáhne do fantastického prostředí inspirovaného hranicemi. Odvážné umění vás pohltí bohatým mimozemským královstvím, nádhernými skalními útvary a nedotčenými přírodními úkazy. Podobně je odlišný design postav, který vytváří nejen živý pocit z typu lidí, kteří obývají tento svět, ale také jasné rozdíly mezi kartami na první pohled.

Pokud jde o hratelnost, Nikde prorok je především bojovník za karty. Kurz si zakreslíte na mapu, zvolíte si bezpečnější trasu nebo riskujete nebezpečnější terén. Při cestování spotřebováváte zdroje, včetně oběživa, jídla a naděje.

Zahrnutí naděje jako omezeného, ​​ale kritického zdroje ve hře zvyšuje její emocionální dopad. Některá náhodná setkání skončí pozitivně a to posílí naději mezi vašimi lidmi. Naději také získají, pokud budete sdílet jakékoli luxusní předměty, které mezi nimi najdete. Vaše strana trpí, pokud nemají naději, a utrpí stejný druh škody, jako kdyby neměla jídlo.

Některá místa, kde se můžete zastavit, jsou předem jasně označena jako tržiště, kde můžete obchodovat, nebo tábor, kde můžete sbírat nebo nabírat nové následovníky. Na některých pravidelných zastávkách můžete najít položky nebo vést konverzace s projíždějícími skupinami a někdy máte příležitost učinit morální rozhodnutí. Můžete se například rozhodnout sdílet své zdroje s jinou bojující skupinou nebo si vybrat souboje v naději, že pro sebe budete sbírat trofeje. Z velké části však vstoupíte do boje.

Váš balíček je rozdělen na dva typy karet: Convoy a Leader. Balíček Convoy tvoří vaši následovníci, všichni s různými schopnostmi. Pokud v boji ztratíte kartu Konvoje, jeden z vašich následovníků je zraněn. Pokud utrpí příliš mnoho zranění, zemřou. Nepodařilo se vám je ochránit. Balíček Leader se skládá z vašich vlastních schopností, které mohou buď posílit váš tým, nebo zaútočit na soupeře.

Mezi náhodně generovanými mapami a možností najít více než 300 různých map, Nikde prorok se může v každém běhu velmi lišit. Když dokončíte různé úspěchy, odemknete také nové způsoby hraní. Spolu s novými mapami můžete také odemknout různé šéfy, které budete hrát, a konvoje vést. Díky nim je hra velmi rozmanitá, i když základní struktura a příběh zůstávají u každé části konzistentní.

Jako mnoho her svého žánru, Nikde prorok může trvat několik běhů, než si na to zvyknete. Jakmile hlouběji porozumíte kartám a struktuře balíčku, půjdete hlouběji do karet a budete moci absolvovat obtížnější cesty.

Nikde prorok je opravdu dobře postavený roguelike stavitel mostů. Příběh je temný a skvěle napsaný. Boj je zábavný a má snadno srozumitelnou bojovou strukturu, která příjemně stimuluje budování strategie. Integrace vašich následovníků do vašeho balíčku dodává hře emocionální váhu, která vás zavede hlouběji do příběhu.