Recenze: Marvel's Guardians of the Galaxy: Cloudová verze (Nintendo Switch)

Vítejte ve sklepě své matky (to jest ve vaší ložnici se všemi vašimi skvělými věcmi). Vsadím se, že sis myslel, že bys mohl začít pilotovat Milano. Ne tak rychle, Star Lorde.

V Marvel's Guardians of the Galaxy: Cloud Version začínáte jako mladý Peter Quill, který se poflakuje ve své ložnici v suterénu. Využijte flashback; můžete znovu vidět svou matku, takže šťastné body. Nečekal jsem to, ale moc se mi líbilo, že jsme mohli vidět kousek Petrových vzpomínek na jeho dobu na Zemi. Samozřejmě se jen vyhřívá při poslechu hudby, ale odhalení příběhu pomáhá k tomu, aby byla tato hra dobrá.

Nebojte se, získáte všechny očekávané GoG předměty: Brk se svým hledím, sešívačky a boty s raketovým pohonem, Gamora se schopností zabít téměř kohokoli/cokoli, Drax mlátící nepřátele na kaši, „I am Groot“ od Groota “ (a vše, co k tomu patří…), a Rocket dělá veselý chaos. Budeme se bavit hlavně o Quillovi, protože to je to, co hrajete v Marvel's Guardians of the Galaxy. Mimochodem, nebuďte příliš zklamáni vzhledem; postavy v této hře vypadají stejně jako to, co vidíte ve filmech. Toto pírko je blond, Gamora má krátké vlasy, Draxova tetování jsou trochu jiná a Rocket má hloupou kozí bradku s perlou (možná usměrňuje svého vnitřního Jacka Sparrowa). Groot je docela blízko, ale stále byl vytvořen počítačem. Pomineme-li vzhled, celkový vzhled hry je vlastně docela dobrý.

zázraků strážce galaxie1

Soundtrack je ještě lepší; vývojáři použili zábavný výběr hudby z 80. let, přesně tak, jak byste očekávali, že bude mít Quill ve své sbírce.

Pojďme k samotnému hraní, které vyžaduje hodně aktivity ovladače. Je toho hodně, takže na něco budete potřebovat všechna tlačítka. Hra nabízí nastavení ovládání, takže existuje určitá flexibilita, ale může trvat několik průchodů různými úkoly, než se seznámíte s psaním. Není to ohromující, jen podrobné. Když budete plnit své mise, získáte přístup k Quillovu hledí, abyste získali lepší pohled na věci kolem vás. Zaměření na něco konkrétního a použití ZR vám poskytne čtení textu s detaily. Některé položky mají obecný popis, ale jiné položky získají užitečné informace a indikaci, že si položku můžete shromáždit pro pozdější použití. Jak získáváte zkušenosti ve hře, můžete odemykat "elementární" útoky pomocí Quillových zbraní: Blesk, Led, Plazma a Vítr. Ne, nenechám žádné vtipy padat do větru. Raketa možná, ale on je tak trochu ve vaší tváři.

zázraků strážce galaxie3

Nejste jediný, kdo trpí zvláštními útoky; ostatní členové týmu dělají zajímavé věci. Když se pohybujete v Marvel's Guardians of the Galaxy, existují místa, kde si můžete vybrat svůj dialog. To může posunout vývoj postavy jemnými směry a během boje může poskytnout skupinové sezení, kde můžete získat bonusy za výkon vašeho týmu. Během boje můžete věci zpomalit, abyste využili některých zábavných aspektů schopností Guardiana, jako je Rocket a jeho granáty (vždy zábavné). Některá komba schopností mohou být opravdu zničující, ale v této oblasti není příliš velký růst. Jakmile se naučíte své dovednosti, zůstanou téměř stejné po zbytek hry. Není to velký problém, ale zanechává to potenciální cestu pro postup mimo mix.

Při prozkoumávání herního světa je toho hodně k vidění a dělání, včetně spousty padouchů, které je třeba střílet, a padouchů, které je třeba překazit. Nebuďte v tom však příliš laxní; i když existují tři předvolby obtížnosti, „normální“ úroveň není jen procházka růžovým sadem. Existuje mnoho způsobů, jak zemřít a věcí, které vás chtějí zabít, takže buďte opatrní (svět potřebuje více upozornění).

Aaaa každopádně, v Marvel's Guardians of the Galaxy je víc než jen křiklavá grafika a zabijácký soundtrack. Dám nějaké rekvizity k celkovým dialogům a práci s hlasem v této hře.Vtipy s postavami jsou často tím druhem sžíravého humoru, jaký bychom u filmů očekávali. Skvělou práci s přednesem odvádějí také hlasoví herci. To pro mě může být problémový bod; hra, která vypadá skvěle, ale má ploché dialogy nebo nevýrazné podání, může zážitek opravdu zkazit, ale tato hra boduje dobře v obou ohledech.

Nyní, když jsme skončili s veselou částí recenze, je čas se vypořádat s méně než hvězdnými spodními stránkami této bestie. Pokud má tato hra Achillovu patu, je to cloudová konektivita. Toto je ústřední funkce hry, protože k nabíjení a hraní není potřeba žádný velký paměťový blok Switch. Přináší však několik významných nevýhod. Prvním je nutnost spoléhat se na stabilní bezdrátové připojení, abyste mohli hrát. Pokud máte problém s připojením k internetu, zapomeňte hrát tuto hru, abyste ušetřili čas. Kromě toho, pokud připojení nefunguje plnou rychlostí, můžete zaznamenat problémy s latencí, včetně trhaných snímků za sekundu a odpojení při synchronizaci obrazu a zvuku. Načítání hry chvíli trvá a některé přechody mohou trvat o něco déle, když hra komunikuje s cloudem. Pokud vše půjde dobře, není problém. Pokud se ale vyskytnou nějaké problémy s připojením, může to opravdu zkazit herní zážitek.

Pokud existuje jiná platforma, na které můžete tuto hru hrát, platforma, která nevyžaduje připojení ke cloudu, udělejte to. Pokud jde o hraní na Nintendo Switch, stále stojí za to hrát, ale může to vést k několika frustracím, se kterými jste nejednali.