Recenze: Loot Hero DX (Nintendo Switch)

Stručně řečeno, Loot Hero DX má jednoduchý háček: dobijte se hordami středověkých příšer až do konce. To je celkově podstata, ale při hraní rychlého spouštěče pronásledujícího nepřátele, jako by žádný zítřek nebyl, je tu také poměrně snadný pocit. Ačkoli se hra Loot Hero DX snadno hraje a rozumí, někomu může připadat neuvěřitelně jednoduchá; Jakmile však legendárního zlého draka poprvé zabijete, pomalu upoutá vaši pozornost a ponoří vás do šílené a rušivé zábavy.

Jak název názvu napovídá, Loot Hero DX vám umožní sbírat spoustu kořisti při procházení různými zvířaty, abyste obnovili mír v zemi. Sbíraná kořist přichází ve formě zlata, lektvarů zdraví, občasného bonusu za neporazitelnost a samozřejmě také sladkých a velmi užitečných ZK. Jak již bylo zmíněno dříve, vaším cílem je překonat nepřátele a dosáhnout konce s tyčícím se šéfem. Každá úroveň je poseta bezpečnými domy / obchody, kde můžete utrácet zlato, abyste zlepšili své útočné a obranné schopnosti a zároveň zvýšili rychlost a kritické poškození. Návštěva těchto domů (stejně jako opakování předchozích úrovní) a utrácení zlata je něco, co budete dělat téměř často. Pokud náhodou při přepravě padouchů zahynete, můžete se jednoduše vzkřísit a začít znovu v nejbližším bezpečném domě. Temnější stránkou je, že při tom přijdete o velké množství zlata.

Zpočátku je zabíjení středověkých padouchů a obřích bossů neuvěřitelně snadné, ale nakonec zjistíte, že zpomalujete, protože nepřátelé začínají být stále těžší a těžší. Přestože celou arkádovou hru Loot Hero DX lze nejlépe popsat jako „vypnout mozek a přesunout se napravo od obrazovky“, důrazně doporučujeme, abyste se vrátili zpět na předchozí úrovně a vylepšili své statistiky. Je také třeba zdůraznit, že Loot Hero DX je krátké dobrodružství s devíti úrovněmi, které lze všechny dokončit za méně než hodinu. I když i když draka zabijete poprvé, stále máte na výběr projít každou z úrovní se zvyšující se obtížností a možností nasbírat ještě více kořisti. Tady jsem zjistil, že se chci posunout vpřed a rozvinout našeho hrdinu na jeho maximální potenciál, jen abych mohl zabít draka v jeho nejlepších letech. U některých je tu impuls jednoduše po prvním kole úvodních devíti úrovní svazek opustit, ale lákadlo tohoto krátkého, napůl šíleného dobrodružství mi přišlo a nikdy nepustilo.

Jak se obtížnost zvyšuje s každou porážkou stejného draka, vyplňujete také svoji stránku Úspěchy, což je sbírka úspěchů. Některé z těchto úspěchů zahrnují porážku určitého počtu nepřátel, dokončení úrovně za 15 sekund nebo porážku draka na určitou obtížnost. Kromě toho, že pokaždé porazíte draka, máte také dar s horníkem, který bude těžit zlato mimo obrazovku. I když je skutečně rychlejší přehrávat úrovně, abyste získali zlato a XP, upřímně řečeno, není na škodu mít při práci tolik minerů, kolik máte navíc cash flow. Na vylepšení statistik.

Kromě dokončení každého z těchto výkonů, dokončení bestiáře (který se naplní po porážce konkrétního nepřítele) a zabití draka již potřinácté, je zde několik hodin opakovatelnosti. Ale opět vše závisí na tom, zda cítíte potřebu projít každou úroveň ad nauseam, abyste svého spolehlivého kopiníka dotlačili k maximálnímu potenciálu. Ano, sem tam je to odvozeno, ale nakonec má Loot Hero DX dost na hodinu nebo dvě zábavného rozptýlení.

Celkově je Loot Hero DX do značné míry jednorázový poník, který se zaměřuje na shromáždění všech kořistí a přitom zasahuje baddies jako netopýr z pekla. Není to nutně špatná věc, ale to malé vzrušení může někomu dojít, když chce trochu víc. Nicméně pro každého, kdo má talent na titul v arkádovém stylu, který si snadno vyzvedne a zahraje si s trochou prvků RPG, začněte s tímto.