Recenze: Nový Pokemon Snap obnovuje nostalgii

Dvacet dva let. Tak dlouho uplynulo od prvního Pokémon Snap a neuplynul rok, aby se fanoušci nedožadovali nové. A teď Nový Pokemon Snap Je zde. Ale tato léta znamenají hodně! Franšíze chyběly tři generace konzolí a minimálně jeden člověk. Nostalgie se zvyšuje, stejně jako očekávání, takže vytvořit novou je nyní skličující úkol. Naštěstí to vypadá, že tato nová hra naplňuje očekávání hráčů.

Nový Pokemon Snap vytříbit základy, díky kterým byl originál tak výjimečný, dolaďovat, kde to jen jde, a přitom zůstat nostalgický. Hra chytře využívá jak analogové páky, tak ovládání náklonu, aby hráčům poskytla podrobné úpravy. To ale neznamená, že pořídit dobré fotky je snadné! Jste stále na kolejích a neustále se pohybujete, stejně jako stvoření. A stejně jako původní, i tato nová hra vám nabízí předměty, které můžete házet a aktivovat, a vždy je co zkoušet.

Je tam zastřešující téma Nový Pokemon Snap, a to je pochopitelné: dlouhověkost. Koneckonců, stejně jako Přestávka fandom se za ta léta zasekl, stejně jako pověst první hry jako tříhodinového pronájmu. Naštěstí je to díky dvěma desetiletím technologického pokroku velmi proveditelné!

nový pokémon snap

Hra udržuje "úroveň výzkumu" pro každou fázi, odemyká a upravuje určité části během hraní. To znamená, že nemůžete jen dokončit kurz v jednom běhu, a také to znamená, že je zábavné ho hrát znovu a znovu. Sem tam to trochu zaskřípe, ale v naší hře jsme měli pocit, že bychom mohli udělat další krok bez přílišných prostojů. Posunutí oblasti z výzkumné úrovně dva na tři vás však může občas trochu zavrčet.

Existuje také „poptávkový“ systém. Pro každého Pokémona existují čtyři odlišné pozice a myšlenkou je, že jsou zajímavé k nalezení, ale také dosažitelné. "Žádosti" odcházejí Nový Pokemon Snap zahrnout vzácnější momenty, což dává základním hráčům další výzvu, aniž by zdržovali postup. Je trochu nešťastné, že tyto požadavky mohou být někdy vágní nebo prozíravé způsobem, který vám brání „dokončit“ je navzdory tomu, o co žádají. Bylo by hezké, kdyby to bylo trochu přehlednější.

Nový Pokemon Snap také používá všechny zdroje, které má k dispozici, aby byla hra větší a krásnější v rámci svých možností. Snaha zde nebyla zbytečná! Fragmentární část lesa, která se cítí sešitá od raného prototypování? Nebo krok výzkumné laboratoře, který znovu používá prostředí na pozadí nabídky? Všechno je kurz pro Snapping all you can.

nová recenze pokémon snap

A co nejlépe využít menší podmnožinu oblastí znamenalo, že nastal čas, aby vypadaly opravdu dobře. Nintendo Switch špatně rapuje, když multiplatformní hry nebo méně než optimalizované enginy vedou ke špatnému výkonu. Ale v tomto případě, pokud hru postavíte správně, může vypadat skvěle! To byla pravda s Mario, a je to pravda s Přestávka. Bylo by hezké, kdyby jádro Pokémon Hry vypadaly stejně dobře, i když se samozřejmě také snaží udělat mnohem víc s herními systémy. Překonej tu propast trochu, dobře, Game Freaku? Bandai Namco tady vypadá špatně.

Nový Pokemon SnapInventář nástrojů je poněkud podobný původnímu nákladu. Jedno ovoce! Hudební zařízení! Změny zde pocházejí převážně z modernity Pokémonneochota zobrazovat zlo. Plody jsou nyní "chmýří" a jsou lehké a nevydávají hlasitý zvuk. Můžete také skenovat prostředí, které odhalí speciální lokace a občas si něco všimne a zareaguje. Morové koule zmizely, nahradily je „koule Illumina“, které jen jemně osvětlují cíl.

Jsou to tyto koule Illumina, které oživují vyprávění hry a vedou k ekvivalentu bitev s bossy. V podstatě každý z Nový Pokemon SnapRegiony mají relaci s podobným cílem jako na úrovni Mew ve hře Nintendo 64. Někdy své hody zaměříte. Někdy jste ostražití před velkou šancí na rozbití. Zdá se, že jsou o něco delší, než skutečně potřebují, a jejich opětovné přehrávání k dokončení nezbytných variací fotodexu může být poněkud ohromující. Ale nejsou příliš rušivé.

nová recenze pokémon snap

Naštěstí Bandai Namco pochopilo přitažlivost takové hry Nový Pokemon Snap v roce 2021: sdílení zábavných obrázků. Herní online profily vám umožňují zveřejňovat několik vybraných fotografií, které si vaši přátelé mohou prohlédnout, a existuje několik způsobů, jak můžete své fotografie přeměnit na snímky obrazovky, které můžete nahrát na jakoukoli platformu dle vašeho výběru.

Možná nejhezčí dotek Nový Pokemon Snap je jeho funkce Re-Snap. To vám umožní oříznout fotografie a použít filtry a změnit zaměření před jejich sdílením online nebo s přáteli. Nepomůže vám to překonat hru a stále potřebujete zachytit správný čas a správný úhel. Což je dobře! To by měla být stále výzva. Ale také to znamená, že můžete získat něco trochu ideálnějšího pro účely zveřejňování.

Jak dlouho jsme všichni čekali na nový Pokémon Snap hra dlouho působila jako vzdálená střela. Ale ještě nepravděpodobnější? Splňme to, co jsme chtěli, aby hra byla. Nový Pokemon Snap není dokonalý, ale je chytře zkonstruovaný a stojí za váš čas.

Nový Pokemon Snap je nyní k dispozici na Nintendo Switch.