Recenze: Infinite - Beyond the Mind (Nintendo Switch)

Infinite - Beyond the Mind je akční plošinovka od Blowfish Studios. Tohle je náhodou jeden z mých oblíbených žánrů. Na uhýbání nepřátel při provádění tohoto složitého skoku je něco, co mě dělá šťastným. Nebo je to možná jen ten shon toho všeho. Ať tak či onak, Infinite poskytuje solidní platformový zážitek, který má ke skutečně skvělému stavu daleko.

Vžijete se do role jedné ze dvou sester se speciálními schopnostmi, Olgy nebo Tanyi, které se musí probojovat, aby porazily zlou královnu Evangelyn. Je to asi tak hluboké jako příběh. Během své výpravy se utkáte s doslova armádou, přičemž na vás útočí vojáci všech typů. Vaší zbraní je vaše pěst, která drtí nepřátele, když spěcháte, dvojitým skokem a skokem přes zeď přes 16 úrovní.

Infinite – Beyond the Spirit – obrazovka 02

Jako vojáci mohou být nepřátelé trochu stejní, s určitými variacemi v pohybu a zbraních, ale nic moc jiného. Souboje s bossy to vynahrazují zajímavými bitvami a divokou konkurencí, včetně vrtulníku a supervojáka se speciálními schopnostmi.

Z estetického hlediska je to fantastická hra. Miluji živé prostředí a rozmanitá prostředí, jako je obří měsíc v lesních nočních úrovních nebo odpolední slunce v průmyslových oblastech. Každé prostředí je krásné v ostrém retro stylu, díky kterému se nadšenci SNES, jako jsem já, cítí uvnitř hřejivě a rozmazaně.

Infinite - Beyond the Mind - obrazovka 01

Zvuk je stejně dobrý, s rychlými skladbami, které vás i váš adrenalin udrží v rychlém tempu. Jsou dostatečně chytlavé a skákací, že vám uvíznou v hlavě, aniž byste si to uvědomovali.

Skvělé je také uživatelské rozhraní – něco, co mě na herním designu opravdu baví – se snadno použitelným menu, které nabízí spoustu jazykových možností a ukládá umístění pro více hráčů. Součástí je kooperativní režim pro dva hráče, ale nejsem si jistý, proč je oddělený od hry pro jednoho hráče; to znamená, že nedochází k žádnému vypadnutí nebo vypadnutí hry.

Infinite - Beyond the Mind - obrazovka 04

Hlavní nevýhodou Infinity je, že jakkoli je hra krásná na sledování, poslech a hraní, není v ní příliš velká hloubka. Cesty lze sbírat nebo střídat jen málo, pohyb většinou zleva doprava. Některé úrovně to mění, například ta, která vám umožňuje létat s letadlem a střílet. Přesto se nemohu ubránit srovnání s něčím, jako je Shantae, která má rozlehlé platformy – není to vůbec tak komplexní jako tato série.

Přesto je samotná hratelnost opravdu dobrá, se snadno použitelným ovládáním a dobře fungující precizní platformou. Skoky dopadnou tam, kam mají; postavy se pohybují podle plánu. Nepřátelé na vás míří, i když skáčete, jen aby to bylo trochu složitější. Zkrátka je to zábava hrát. Ale až hru dohraju, nevím, kolik času na ní strávím.

Na konci každé úrovně dostanete skóre, ale nevíte, jak jste se tam dostali – byli jste tak rychlí nebo kolik nepřátel jste zabili? Lepší systém hodnocení by mohl zlepšit zážitek tím, že poskytne důvod ke kontrole úrovní. Překonat své (poněkud) bezvýznamné skóre nestačí. Sběratelské předměty nebo upgrady by také pomohly zvýšit faktor opakování.

Celkově je Infinite - Beyond the Mind dobrá plošinovka; s pár doplňky, které by byly opravdu skvělé. Vizuálně je perfektní, s odpovídajícím zvukem při startu. Samotná platforma je rychlá a zábavná, s několika nezapomenutelnými souboji s bossy. Fanoušci platformy si zde najdou něco, co se jim bude líbit, a měli by zvážit nákup; chce to jen trochu více rozmanitosti a hloubky, aby to byl hlavní titul.