Recenze: Golden Force (Nintendo Switch)

Zachycení kouzla 16bitové éry je ošemetná, často nemožná alchymie, ale to nebrání bezpočtu vývojářů v pokusu. Ve většině případů hry, které se prohlašují za dekádu Crystal Pepsi a Seinfeld, padají. Občas se podaří nemožné zkreslení času. Golden Force je jedním z těchto úspěchů.

přehled síly zlata

Od chvíle, kdy jsem viděl herní záběry této 2D akční plošinovky, mi hlavou procházelo několik titulů. Gunstar Heroes, Wonder Boy, Rocket Knight Adventures a Shantae bylo jen pár titulů, které mě napadly, a moje jasnozřivost opravdu nebyla na místě. Ale není hezké posuzovat hru jen podle rychlého úryvku kódu na YouTube.

Golden Force hraje čtyři bláznivé dobrodruhy, kteří chtějí zbohatnout. Nejjednodušší způsob, jak kořist, je zabít zlého krále démonů a přitom cestou drancovat padouchy. Na výběr jsou čtyři postavy. Gutz je typický dlouhovlasý blonďatý šermíř. Kdyby jeho tunika byla zelená místo červené, vypadal by jako vy-víte-kdo. Spina ovládá šavle a vypadá tak podobně jako Shantae, až je to skoro zločin. Draco třímající sekeru je příliš rozkošný na to, aby byl divoký. Elder má dvě mechanické pěsti a mohawk. Vzhled je různorodý, ale každá postava hraje identicky.

Tím se dostáváme k soubojovému systému. Všechny boje jsou založeny na boji zblízka, s kombinovaným měřičem a možností zaútočit na vaše údery. Kombinace lze provádět postupným zasahováním nepřátel, střídavě mezi útoky na blízko a úprky. Dash funguje v podstatě stejným způsobem jako v Rocket Knight Adventures a nejsou užitečné pouze v boji. Lze je také použít k vyhnutí se důlkům a hrotům ak dosažení nových výšek.

Země Wario. Napadla mě ještě jedna hra. Důvodem všeho dobrodružství je koneckonců mrchožrout. Každá úroveň nabízí tři tajné místnosti a lasturu. Ty lze vydělat za zdraví a kombinované buffy mezi úrovněmi. A věřte, že to budete potřebovat.

Tato hra je obtížná. O Nintendu mluvím drsně. Trvalo mi čtyři pokusy, abych porazil tutoriálovou fázi sám. I když to mohlo být nudné, byl to vítaný křest ohněm, který mě připravil na zbytek hry, který byl ještě obtížnější. Každý krok má kontrolní bod a životy neexistují, takže to není tak nemilosrdné. Ale pokud nejste zvyklí bojovat ve svých zařízeních, může vám hraní Golden Force poskytnout trochu šok.

A to nepočítá souboje s bossy. Jistě, můžete se pokusit zapamatovat si vzorce, ale útoky se obvykle během každého střetnutí s bossem změní více než dvakrát a vy si budete muset naplánovat strategii útoku, místo abyste se pustili do gung-ho. Jako někdo, kdo se potýká s těžšími zápasy, bylo několik bitev tak frustrujících, že jsem musel hru na několik hodin pozastavit, než jsem pokračoval. To znamená, že to jen učinilo Evil Conquerors mnohem uspokojivější.

zlatý silový spínač

I když nesnáším povrchnost, brilantní vzhled založený na skřítcích Genesis mě přitáhl ke Golden Force. A upřímně řečeno, to je jeden z důvodů, proč jsem se i přes astronomickou obtížnost stále vracel. Ten výstřední dědek ve mně si přeje, aby alespoň polovina dnes vyrobených her vypadala stejně barevně a příjemně retro jako Golden Force. Soundtrack je stejně okouzlující a podmanivý jako vizuální režie.