Recenze: Foodtruck Arena (Nintendo Switch)

Ahoj Foodies, máme pro vás novou hru: Foodtruck Arena. Bohužel nemůžete jíst jídlo, protože kamiony jsou příliš zaneprázdněné hraním automobilového fotbalu. Říkal jsem si, že bych tomu mohl říkat ragby, protože je tu dost legálních střetů a žádné drama, ale zatím zůstaneme u fotbalu. Existuje jeden míč, dva góly a omezená pravidla: stačí dát míč do soupeřovy branky a vstřelit. Lidé hrající v autech nejsou žádnou novinkou, ale hrát fotbal v kamionech je zajímavý pohled na hru.

Grafika ve hře je jen slušná, ale ke zlepšení zážitku opravdu nepotřebuje mít skvělou grafiku - jsou to koneckonců potravinářské kamiony, které hrají fotbal, a vizuální prezentace je poněkud roztomilá. Zvuk je smíšený sáček; zvukové efekty jsou minimální a celkem dobré, ale hudba, aniž by byla šokující, je o něco méně než příjemná. Kvalita zvuku je v pořádku, jen mi po nějaké době přišla melodie trochu nudná.

Ovládání ve hře je poměrně jednoduché. Tlačítka L a R jsou v daném pořadí zpět a vpřed. Tlačítko B je ve skutečnosti skok (kdo věděl, že kamiony mohou skákat bez rampy?), A tlačítko A spouští vaši speciální schopnost / útok. Levá páčka řídí váš kamion, takže se zde musíte starat pouze o odbočení doleva nebo doprava. Zábavná část je zůstat orientovaný a podle toho vést.

Vzhledem k tomu, že vozidlo je v podstatě chaotický panelový nákladní vůz, nedostanete přesně rychlé reakce na plyn a přinejmenším svižné řízení. Může být dobrý nápad pohrát si se svými schopnostmi zpětného rázu; hra je trochu jako demoliční derby a možná budete moci snadněji navést míč dozadu. S omezeními ovládání a skutečností, že je míč naprogramován tak, aby byl docela skákací, může ve skutečnosti dát palec nahoru schopnostem dostat věc do cíle.

Výchozí herní režim je Turnaj, ve kterém soutěžíte s ostatními postavami v souboji o to, kdo jako první dosáhne tří gólů. Abyste postoupili, musíte svého protivníka jednou porazit. Jak budete postupovat, hra odemkne další postavy. Můžete hrát kteroukoli z nich, která se vám líbí.

Ve volném režimu můžete dokonce hrát postavu A proti postavě A, abyste zjistili, zda se příliš spoléháte na speciální dovednosti, abyste dosáhli vítězství. Hra má také nastavení pro hráče 2v2, ale její použití je trochu náročné na nastavení ovladače.

Zde bohužel končí dobré časy. Foodtruck Arena trpí určitými zřetelnými nedostatky, kterým by se dalo a mělo zabránit. Neexistuje žádný návod. Pokud jde o vědět, jak se hýbat, jste na to sami. Tato hra vám nejen neřekne, jak používat vaše speciální schopnosti, ale ani se neobtěžuje vám říci, že existují. Ačkoli hra může být obtížná, je to spíše kvůli její pomalosti a výstřednosti než cokoli jiného. Všiml jsem si, že se ovládací páčka snaží hře říct, aby roztočila kola, ale hra se rozhodla, že to nechce, takže žádné štěstí, hráči.

Je tu znovuhratelnost, protože hra je dynamická, ale to nezabrání tomu, aby nebyla trochu monotónní. Existuje několik variací na hracích polích, ale to nestačí k vyrovnání všech „meh“ pocitů ze hry.

Nesnáším být depresivní, ale Foodtruck Arena mě opravdu nebavila ani neangažovala. Je těžké přimět skákající míč, aby spolupracoval natolik, aby ho dal do cíle, zatímco se proti vám soupeř snaží skórovat, ale to je asi to nejlepší.