Recenze: Fledgling Heroes (Nintendo Switch)

Fledgling Heroes není port staré mobilní hry, ale vypadá to tak. I když jsou některé věci, které hrají v jeho prospěch, celkový zážitek mi nepřišel nijak zvlášť zábavný. A to říkám jako někdo, kdo umí ocenit běžce.

Opravdu pochybuji, že je tato hra vhodná pro publikum konzole Nintendo Switch. Zdá se, že se zaměřuje na mladší hráče, ale je připraven na vyváženou výzvu. E-shop má již mnoho úspěšných her. V kombinaci s (obvykle) krátkými úrovněmi, které postrádají uspokojení, a stádem dalších problémů, Fledgling Heroes bohužel dělá čest svému jménu. Bylo potřeba více vývoje.

„Flappy“ srovnání, a tedy i mobily, je těžké setřást. Ať už ovládáte papouška vznášejícího se ve vzduchu nebo tučňáka plavajícího ve vodách, stále je to běžec. A tato struktura tíží Fledgling Heroes, protože už to není žánr navržený pro úspěch na levné konzole.

Nedostatek skutečné hloubky z ní udělal hru, která mě docela rychle omrzela. Aby bylo jasno, ne vždy dbám na povrchní hry, ale tady jsou úrovně tak krátké. To oslabuje kooperaci, která by jinak byla legitimně skvělá funkce. Za pochodu to také dá málo k prozkoumání. Představte si, že by tato hra zahrnovala klasické platformové designy?

Přiznávám, nebylo aussi špatné úrovně přehrávání, abyste nasbírali více předmětů, alespoň brzy. Ale jedním z hlavních důvodů, proč jsem to udělal, bylo zjištění špatných výsledků. Všiml jsem si toho často, ale zvláště během dračích závodů, které zamykají přístup do dalšího světa svou gumičkou! Takže po frustraci ze slabého designu bych se vrátil na úrovně, které jsem již prolomil.

Co začínající hrdiny do jisté míry zachraňuje, je jeho přitažlivost. Umění, barva, animace, to je to, co mě i přes počáteční pauzu na hře přitahovalo. Přesto může být někdy obtížné přesně určit pozadí oproti tomu, čeho se lze dotknout; jeden zásah rovná se selhání. Připouštím, že objekty jsou útržkovité, ale je snadné promeškat žhavost okamžiku a přitom trochu ubrat na stylu. Ptáky si můžete přizpůsobit, což neovlivňuje hru, ale je to estetický dotek. Je to něco, co vidím, jak si děti určitě užívají.

Pokud jsou hlavní úrovně z větší části nevýrazné, můžete vytvořit jedinečné návrhy. Ale kupodivu budete muset hrát (a znovu hrát) spoustu úrovní po celém světě, abyste získali Editor Songs. Samotný editor se odemkne brzy, ale spousta částí ne. Podporuje to opakované přehrávání? Úrovňové výzvy mi ne vždy připadají organické, často spíše jako náhodné vycpávky, takže ne dlouhodobé. Zkontroloval jsem úrovně vytvořené uživateli (momentálně jich není mnoho) a spousta z nich je obtížných, s tagy jako „Brutal“ a „Tricky“.

Při hraní Fledgling Heroes je těžké setřást pocit, že jsem necestoval časem. Zní to jako druh hry, na kterou bych se možná před sedmi lety rád podíval jako na mobilní port pro internetový obchod 3DS nebo Wii U. Až na to, že je rok 2020 a je to originální hra na Switch. Závodníci ušli dlouhou cestu a hráči od konzolových protějšků tohoto žánru očekávají více.

Přál bych si, aby Fledgling Heroes představili vytříbenější hratelnost, která by lákala ke čtení, postavenou na působivějším žánru. Nechává mě ale příliš mnoho, abych našel zklamání. Myslím, že je to docela nevýrazný produkt, kromě skvělého umění. Vzhledem k tomu, že mě hraní moc nebavilo, nemohu dát své doporučení, kromě budoucího patche pro kolize. Ale nevadilo by mi vidět umělce přivést své dovednosti do dobré plošinovky nebo vizuálního románu.