Recenze: Faeria (Nintendo Switch) - Pure Nintendo

Je tedy trochu moc říkat „tady je řešení“, když mluvíme o tahové karetní hře? Pravděpodobně? Dobře, tak to neřeknu. Místo toho zde jsou mé myšlenky na Faeria for the Switch.

Faeria je tak trochu mixem tahových karetních a deskových her, všechny s nádhernými kresbami a celkovým dojmem tak trochu připomínající Magic: The Gathering a Heroscape. Když zahájíte tah, jste to vy proti soupeři - buď AI nebo online kamarádovi. Než budete moci použít některou z karet ve hře, budete si muset vytvořit typ terénu: pláně, lesy, hory atd.

Vybírejte pečlivě, protože různé typy karet vyžadují různé druhy půdy. Například mapa Beastmaster bude vyžadovat použití lesů. Beastmasters mohou cestovat po jiných typech pozemků, jakmile jsou umístěni na hrací ploše, ale potřebují ke hře správný typ země. Strategické prvky této hry jsou rozděleny mezi hraní toho správného. Typ terénu a nejlepší místo a hrajte své karty na správném místě ve správný čas.

Hrací plocha je velký šestiúhelník se čtyřmi malými šestiúhelníky na každé straně. Na každém „rohu“ je stále něco; vy a váš soupeř jste v opačných rozích, zatímco ostatní čtyři mají studny Faeria (jsou to jakési studny many). Každý ze studní poskytne každému Faerovi jednu Faerii na začátku nového kola. Čím více Faeria máte, tím více karet můžete do tahu vložit během tahu.

Tato hra obsahuje rozšířené tréninkové cykly, které vám pomohou zvládnout typy terénu, typy karet, mechaniku hry a herní strategii. Hra vám dokonce pomůže postavit první dva startovací balíčky, abyste si byli jisti, že získáte něco s konzistentními a doplňujícími se dovednostmi. Jakmile dokončíte několik kol, můžete se posunout o úroveň výš a vylepšovat svůj balíček, přizpůsobit některé vizuální prvky a čelit větším a přínosnějším výzvám.

K dispozici je 300 karet, které můžete odemknout a upgradovat na maximální potenciál, a díky tomu je hráč v této oblasti opravdu solidní - všechny karty lze získat v průběhu hry, a to vám neposkytne žádnou další speciální kartu. jakmile to maximalizujete. Místo toho, aby Faeria dávala maximální počet duplikátů, přejde k tomu, aby hráč dostal nové skiny karet a podobně. Existují další hry, které bych rád viděl používat něco podobného k omezení duplicitního dumpingu. (Zeptejte se mého iPhone. Neustále říkám určité hře gotcha, aby mi dala někoho, koho nemám, ale bohužel získám další kopii Virionu. Je život.)

Díky široké škále dostupných karet a několika vlastním balíčkům, které můžete stavět a ukládat, existuje fantastická řada herních příležitostí, které zabaví tvrdého hráče na nějakou dobu. Na frontě dlouhověkosti je také online možnost. Můžete se připojit k bitevnímu režimu a být spárován s jiným lidským hráčem. K dispozici máte také Adventure Mode, který vás provede sadou fází, a zlověstně pojmenovaný Pandora Mode. Tam nenecháte katastrofu přijít, ale můžete použít nové, někdy i vysoké karty, abyste si je mohli vyzkoušet, než je vyděláte, a přidat je do svého trvalého balíčku.

Konečně je tu režim Puzzle a ten začíná být zajímavý. Zobrazí se vám tabulka a musíte zjistit, jak vyhrát v jednom kole. Nebojte se, nezačínáte od nuly, tak nějak se dostanete k bodu akce, kde by měla existovat cesta ven, pokud ji správně položíte. Potěšení je pokusit se to pochopit. Některé z těchto hádanek jsou snadné, ale některé jsou skutečné škrabky.

Zatím bylo vše skvělé. Existuje však několik věcí, které mohly být lepší. Většina textu zobrazeného ve hře je příliš malá, zejména v přenosném režimu. Zní to obtížně, ale jsem pitomec. Znamená to (podle staré definice), že nosím silné brýle a ten malý text je trochu únavný.

Dalším bodem bolesti je trénink. Přestože existuje mnoho úrovní školení, hra by mohla lépe určit, jaké položky jsou a co znamenají. Například existuje nejméně pět různých typů pozemků. Pomohlo by, kdyby hráč, byť jen na tréninkových úrovních, dostal název typů terénu a toho, co podporují. Došlo by to dobře s vysvětlením, proč nemůžete hrát kartu, když se pokoušíte neúspěšně (špatný typ země, nedostatek Faeria, něco ...). Tyto prvky lze chápat při pohybu, ale správná orientace je méně frustrující než zakopnutí, když je ve hře tolik aspektů.

Jakmile překonáte tyto malé problémy, nastane spousta rozmanitosti a času na hraní, zvláště když se připojíte ke komunitě online her. A i když ne, je k dispozici spousta placených DLC, aby se věci hýbaly. Tato hra vypadá dobře a snadno se hraje, protože jsou v ní zabudovány dobré mechaniky pro výběr akcí / položek (JoyCon lze použít k pohybu a inteligentnímu výběru toho, co chcete použít). Při hodu mincí je štěstí, když při strategickém hraní s výběrem a umístěním na zem získáte konkrétní kartu. Faeria je zábavná, mnohostranná hra, která vypadá jako jedna z těch her, které můžete hrát několik příštích let, aniž by vás to nudilo.