Kritika hněvu spravedlivých

Celkově - 85%

85%

Pathfinder: Wrath of the Righteous je skvělým příkladem toho, jak se vývojáři z první hry učí vylepšovat tu druhou. I když stále existují určité technické problémy, je to skvělá hra pro fanoušky Dungeons & Dragons a Pathfinder.

Uživatelské hodnocení: 5 ( 1 hlas)

Tři roky poté, co se na scénu dostal Pathfinder: Kingmaker, Owlcat Games vydali Pathfinder: Wrath of the Righteous. Vyplatí se tento doplněk vyzkoušet, nebo byste měli počkat, až bude Baldur's Gate 3 vydán z Early Access?

Pathfinder: Wrath of the Righteous Review

Pathfinder: Wrath of the Righteous je GPRC, který následuje po stolním režimu Pathfinder: Wrath of the Righteous, kde se změníte z osobního stavu na velitele křížové výpravy. Je jen na vás, zda démony odrazíte, nebo jim budete vládnout - vaše volba.

Hra začíná vyčerpávajícím tvůrcem postav s více než 50 třídami a podtřídami, pomocí kterých můžete vytvořit svoji postavu. Každý, kdo zná Dungeons & Dragons nebo Pathfinder, zde nebude mít velký problém, ale noví hráči to mohou považovat za zdrcující. Pokud bojujete, vyberte si bojovníka s velkou zbraní a jděte odtud. Jakmile je vaše postava vytvořena, probudíte se v Kenabres, srdci křížové výpravy. Ve městě se rozveselí festival a vy jste uzdraveni a můžete se zúčastnit. Po několika událostech se však objeví obrovský démon a všechno odtud jde z kopce.

pathmaker-hněv-spravedlivých-čestná-recenze

Město je obklíčeno ze všech úhlů a obránci musí odvetu. Rychle nasbíráte spojence a projdete tunely do města. V těchto starodávných tunelech najdete tajnou sílu: oslepující světlo, které představuje nebe. Sílu samotnou můžete později převést na démonickou energii, nebeské světlo, lichovou energii, dračí energii a další možnosti. Síla však prozatím dokazuje, že můžete přimět obránce, aby dobyli město. Poté, co ovládnete město, máte na starosti křížovou výpravu a musíte řídit svou armádu a skupinu, abyste bránili království před démony.

Samotný boj lze vést na tahové bázi nebo v reálném čase. Na normální obtížnost je reálný čas vhodný pro většinu bojů, minus šéfy a větší démony. Turn-based vám dává plnou kontrolu, ale také dělá každou bitvu asi desetkrát delší. V takové hře se během boje vždy něco děje. Tanky musí být upřímné a chránit zadní linii. Vaši kouzelníci musí sesílat správná kouzla a nesmí zasáhnout spojence. Nakonec se váš léčitel musí uzdravit, než váš tank zemře. Všechno je na svém místě, aby vás zaměstnávaly téměř všechny důležité boje. Zajímavé je, že vyhledávač cest ve hře s názvem Pathfinder není příliš dobrý, takže k pohybu je potřeba ruční ovládání.

pathfinder-wotr-review

Po vyjmutí Kenabres jste umístěni na mapu světa s armádou, kterou můžete ovládat. Boj pro armádu je velmi jednoduchý: jste umístěni na rošt s nepřítelem a navzájem se napadáte. Každý je na řadě a pak další chlap odejde. Vaším úkolem je vybrat správné velitele, kteří povedou tyto armády. Chcete generála, který upgraduje vojáky, stavitele pastí, nebo chlapa, který vám umožní přivést další jednotku? Protože každá armáda může zpočátku obsahovat pouze tři typy vojáků, je výběr zásadní. Kromě toho, že se mlátíte, zvládáte i nábor. Seznam se s postupem zlepšuje, ale zpočátku je to většinou krmivo. Nakonec získáte skutečnou palebnou sílu, ale chvíli to trvá. Pokud ztratíte armády a poté i město, hra končí.

Zatímco vojenské volby jsou důležité, výběr historie je stejně důležitý. Vezměte si například možnost vzít s sebou královnu na křížové výpravy. Bylo mi řečeno, že jsem zodpovědný a že moje rozhodnutí budou konečná. Rozhodl jsem se zkusit použít Demonic Bug Juice k útoku na nepřátelské démony ve městě, které jsem převzal. Byla to špatná volba a zabilo by to některé mé muže, ale oběti by byly ve srovnání se spěchem města minimální. Ole queeny se najednou rozhodl, že nejsem zodpovědný a nemůžu to udělat. Asi šest hodin před tím jsem se rozhodl vzít ho s sebou, což mě vyloučilo z bájné cesty. Varování: volby v této hře mají důsledky.

Nový přírůstek do této hry je volba Mythic Path. S touto silou, kterou jste získali dříve ve hře, si nakonec budete muset vybrat, jaký druh božské síly získáte. Jak právě čtete, některé z nich mohou být vynechány a možná ani nevíte, že existují. Myslím, že jsem měl šest možností, z nichž asi tři byly stále zamčené, když jsem si mohl poprvé vybrat. Celou hru nejste uzavřeni do jednoho, ale nakonec si musíte vybrat. Vyzkoušení dalších mýtických cest a tříd bude jedním z hlavních faktorů opakování.

pathfinder-wotr-hoest-review

Jedna z nejslabších částí hry podle mě přichází se svými spojenci. Jejich příběhy, linie a dovednosti jsou velmi dobré. Mým problémem byly kurzy, které přinesli ke stolu. Můžete respektovat každého, ale nakonec jsem vytvořil žoldáky pro třídy, které jsem chtěl. Problém je v tom, že v kempech a interakcích mezi postavami v rozhovorech nedostanete tolik drbů. Jistě, je to moje chyba; Věděl jsem, které třídy chci, respektive které chci vyzkoušet. Abychom byli spravedliví, hra vám dává tank, léčitele, DPS a mágy; ne ty, které jsem chtěl.

Ve hře jsou ale nějaké technické problémy.Měl jsem nějaké spadlé rámy a nějaké pády. Naštěstí se to automaticky poměrně často ukládá, takže jsem nikdy neztratil tunu pokroku. Část textu stále chybí nebo říká -null- nebo cokoli. Někdy efekty zůstávají příliš dlouho, takže můžete dlouho slyšet exploze ohnivých koulí. To jsou všechno věci, které lze opravit, ale buďte na ně připraveni.

Tato recenze Pathfinder: Wrath of the Righteous byla vytvořena na PC. Vydavatel poskytl digitální kód.