Recenze Hitman 3: stejná, ale odlišná

Nemělo by to být překvapení, ale Hitman 3 je docela dobrý. Je sebevědomější než jeho předchůdci, a přestože se tato sebedůvěra většinou projevuje záludnými novými metodami vraždy a vylepšeným vyprávěním příběhů, Hitman 3 občas postrádá značku.

Pokud jste obeznámeni s Hitman 2, Hitman 3 je velmi podobný balíček: pět rozlehlých sandboxových misí v pěti úžasných exotických lokalitách a navíc mnohem menší mise. To je na první část hodně - klidně sedm hodin od začátku do konce - ale restartovaná série Hitman je především o průzkumu, a to jak na úrovni pískoviště, tak v ní obsažené mechanice vražd. Získání kýženého odznaku Silent Assassin, Suit Only na všech šesti misích trvalo více než 25 hodin a dokážu si představit, že odškrtnutí všech výzev pro každé místo zabere dalších 25.

Rozložení těchto hodin je tentokrát trochu nerovnoměrnější. Dvě úvodní úrovně, Dubaj a Dartmoor, jsou do písmene novým Hitmanem. Jsou masivní, otevřené a plné rozmanitosti. Skutečné pochopení toho, jak každý funguje, vyžaduje hodiny zálohování, aby bylo možné určit časy hlídek, cílové rutiny, pozice CCTV a umístění klíčových nástrojů. Abychom vám pomohli rychle se vypořádat s každou úrovní, nabízí vývojář IO Interactive 'Mission Stories' - vysoce stylizované, vedené způsoby, jak splnit svůj cíl, které vás seznámí s klíčovými oblastmi a pomohou vám porozumět toku úrovně.

Dubajský mrakodrap pronikající do mraků obsahuje tři široce oddělené oblasti propojené chodbami pro zaměstnance, vnějšími trasami údržby a zákulisními oblastmi. Jeho struktura a rozložení jsou při prvním převzetí kontroly nad Agentem 47 nesrozumitelné, ale pomocí Mission Stories můžete skládat puzzle a odhalit cestu k vašim cílům - ta, která je v nich zauzlená. Labyrintové chodby zaměstnanců, druhé pohřben v přístřešku. Na rozdíl od Hitman 2 má IO Interactive zájem vrhnout hráče do Dubaje.

Recenze Hitman 3 - PCGamesN

Hned vedle je Dartmoor, opulentní anglické sídlo s rodovými hřbitovy a svárlivá rodina plnící sály svárem a hořkostí. V jednom z příběhů misí je evidentní kývnutí na Knives Out, díky kterému se vžijete do role soukromého detektiva a budete po jednom vést rozhovor s celou bídnou rodinou. Lákavé, ale rozhodl jsem se obléknout jako fotograf a shromáždit všechny venku na portrét, někde malebné, jako před fontánou ... s mým cílem sedět na kovové židli poblíž netěsnosti a kabelů odhalených z mého svítidla.

Související: Zde jsou nejlepší sandboxové hry pro PC

Aniž bych chtěl dávat příliš mnoho, rodina se znovu sejde na pohřeb, a tak kvůli útěku zamířím na hřbitovy, položím hrábě poblíž neobsazeného hrobu a čekám, až se pohřebák Sideshow Bob dostane do dalšího života. . Vezmu její oblečení a klíče od jejího pohřebního vozu, pohřbím ji a pak klidně uteču.

Zkratky, které trvale odemykají efektivnější cesty na úrovni, když jsou otevřené, jsou klíčovým doplňkem, ale zapadají tak snadno mezi odemykatelná výchozí místa a skrytá skrýš, že nikdy necítí všechno - velmi nové nebo důležité. Stejně tak nyní agent 47 může s sebou přenést kameru do úrovní, což je především hackerský nástroj, ale kromě toho, že je vzdálený, nic ho neliší od háčku: stiskněte a podržte tlačítko a jste tam.

Test Hitman 3 - Dartmoor

Třetí mise, která se odehrává v nočním klubu podobném Berghainu kousek za Berlínem, je zajímavá, ale ne nutně lepší. Nemáte manažera mise, což znamená, že neexistuje žádný příběh mise, který by vás provedl tímto místem. Navíc nevíte, kdo jsou vaše známky, a než se vydáte k východu, budete muset vytáhnout alespoň pět cílů.

Potřebuji vědět, proč existuje dělo, které mohu nabít a vystřelit

Když vás všechny tyto nástroje zbaví a nevíte, proti komu stojíte, snadno vytvoří nejatmosférickější a klaustrofobičtější misi v restartované sérii Hitman. Nevýhodou je, že je snadné se ztratit nebo se zamknout v části mapy. Existuje několik extravagantních způsobů, jak provést některé z cílů, ale nemít průvodce znamená, že musíte investovat množství čas naučit se všechny aspekty místa, než doufat, že uspějete v jednom z těchto atentátů. V berlínské misi jsem pravděpodobně strávil nejvíce času, ale stále je to mise, kterou znám nejméně.

Test Hitman 3 - Berlín

Čtvrtá mise, která se odehrává ve městě Čchung -čching, je návratem s hustě obydlenými bytovými domy, okouzlujícím neonovým estetickým a dvojitým aktem kresleného padoucha. Příběhy misí jsou jedny z nejskriptovějších v sérii, ale také nejhonosnější. Zaregistrovat se do lidského experimentu a poté smažit mozkové skenery svého cíle? OH ano prosím. Prohlídnout si přísně tajnou organizaci pod rouškou vysoce postaveného člena a pak použít novou lesklou technologii, kterou vám ukážou, k doslova vyhlazení vašeho cíle? Lahodné.

Vinice mimo argentinské město Mendoza je posledním pískovištěm, které navštívíte v Hitmanu 3. Je tu vinice, do které se můžete vplížit, můžete se vydat směrem k hlavnímu večírku a pak se proplížit. V oblastech zaměstnanců, nebo pokud všimněte si správného NPC poblíž startu, můžete kouzlo obejít a udělat si mnohem přímější cestu ke svým dvěma cílům.

Chongqing je comeback se svými hustými budovami a fascinující neonovou estetikou

Mendoza je tak rozlehlá a spletitá, jak to děláte - strávil jsem téměř dvě hodiny úklidem pro Silent Assassin, Suit Only, a pak jsem ji dobil za pouhých 20 minut. A je toho tolik, co se lze naučit, například: proč existuje dělo, které mohu nabít a vystřelit? Jak se dostanu do trezoru Dona Yatese? A je možné někoho zabít pomocí Ginormous Grape Press? Nebo ještě lépe jak beaucoup lidé, mohu oba zabít pomocí lisu?

Celý tento potenciál je přesně tím, proč je závěrečný akt tak zklamáním. Pět krásných a robustních vražedných sandboxů končí lineárním sloganem z jednoho konce vlaku na druhý. Existují certains nuance ve způsobu, jakým se v něm pohybujete, ale téměř vše, co dělá restartovanou sérii Hitman vynikajícím, v jeho závěrečné misi chybí. Ke cti společnosti IO Interactive je, že příběh Hitman 3 je podán soudržněji a promyšleněji než v předchozích hrách, takže když dojdete k závěrečné misi, k cíli vás dovede alespoň něco jiného než vražedná zvědavost.

Test Hitman 3 - Mendoza

Vyprávění příběhů je pro IO Interactive možná největší oblastí vylepšení. Spíše než dávat každé pískoviště dohromady s cutscénami, IO začne pohrávat si se samotnými pískovny. Berlínská mise je dokonalým příkladem: celá úroveň je charakterizována absencí psovoda, a to jak narativně, tak svým dopadem na dnes již známé rytmy nové série.

Jako agent 47 jste tak zvyklí, že vás někdo upozorní na padouchy a řekne si, jak je pečlivě sundat, že je osvobozující i matoucí vykročit do mise bez kormidla. Další mise obsahují dialog, který vede přímo ke scénám, které vám připomínají celkový příběh přímo v polovině hry. Později se k vám dokonce připojí přátelská tvář, která dokáže sundat cíl.

Je tedy škoda, že je to pravděpodobně naposledy, co uvidíme Agenta 47 na poměrně dlouhou dobu, stejně jako IO dosahuje své tvůrčí dynamiky. I když se ne vždy vyplácejí, tyto úpravy vzorce mě nakonec přiměly investovat do Hitmanova příběhu a nesrovnalosti, které zavádějí, činí z některých úrovní, jako je Berlín, jedny z nejpamátnějších v celé sérii. Vedou také k neuspokojivému finále, ale dobré obvykle převažuje nad špatným. Doufejme, že toto experimentování najde úrodnou půdu v ​​nadcházející Bondově hře IO, protože nechci čekat na další trilogii o Hitmanovi, která bude hrát další stealth hru, která je stejně dobrá.