Recenze 'Fairy Tail', 'Moon' Coming West Příští měsíc, Dnešní vydání, Nejnovější prodeje a další

Dobrý den, milí čtenáři, vítejte u kolapsu SwitchArcade na 31. července 2020. V dnešním článku máme úplnou recenzi Pohádka s laskavým svolením Michaila, souhrny všech nových verzí, které dnes dorazily do eShopu, trochu novinek a spousta nových prodejů, které si můžete prohlédnout. Dnes je to skvělý chlap, není pochyb. Pojďme!

Nouvelles

The Incredible Anti-RPG 'Moon' Comes West 27. srpna

Normálně v pátek nedělám žádné novinky, ale tentokrát udělám výjimku. Pravidelní čtenáři vědí, že miluji díla Onion Games a Yoshiro Kimura. Mají prostě směšná srdce, protože nemají vědečtější výraz. Cibulova poslední hra se datuje do minulosti, kdy pan Kimura pracoval s řadou dalších lidí na dnes již zaniklé hře Love-de-Lic. Měsíc byla velmi jedinečná hra pro PlayStation, která zpochybnila spoustu věcí, které v RPG prostě přijímáme, a přitom posloužila jako inspirace pro tituly neméně slavné než podtitul. Ale hra nikdy nebyla oficiálně vydána v angličtině. To se brzy změní, protože se hra prosadí. nesmírně Dlouho očekávaný debut příští měsíc 27. srpna.

Komentáře

Fairy Tail (59,99 $)

Vzhledem k tomu, že Koei Tecmo získal Gusta před několika lety, je zajímavé sledovat, jak se produkce studia rozrostla a změnila. Gust přešel z vydání jedné hry zhruba za rok na jednom nebo dvou systémech na více her za jeden rok na konzolách a počítačích s operačním systémem Koei Tecmo. Zatímco dílna hry měly v té době problémy s kvalitou Firis Workshop zasáhl PlayStation a PC systémy, Gust ho vzal z parku s Atelier Ryza. První hra studia po Atelier Ryza je licencovaná hra založená na Hiro Mashima Pohádka.

Zatímco většina anime her je nekvalitní arena rváčů (s hrami jako Kill la Kill IF být výjimkou a být dobrý), vždy mě baví, když vývojáři zkouší zajímavé věci se zdrojovým materiálem. Dragon Ball FighterZ je po boku Segy snadno jednou z nejlepších anime her Pěst severní hvězdy: Ztracený ráj. Gust vzal svou vlastní sílu s dílna série a přinesl svět a postavy Pohádka společně přes toto. Pohádka v mnoha ohledech se cítí jako dílna hra s doplňky a změnami. Jedná se o dvojsečný meč, který je dodáván se spoustou úklidových úkolů, ale rozhodně je to ořez nad obecným bojovníkem v aréně.

Pohádka hádejte, že jste obeznámeni se zdrojovým materiálem, protože začíná skvělým návodem k bitvě, který obsahuje oblouk „Tenrou Island“ z Pohádka. Zbytek hry pokrývá oblouky „Grand Magic Games“ a „Tartaros“ s originálním vyprávěním. Ve hře je encyklopedie lore a postav, ale pokud vám záleží na postavách, není to moc náhrada za znalosti věcí.

Všechny postavy mají své původní anime hlasové herce, což je pro fanoušky anime vždy vítané, ale je zklamáním, že není k dispozici možnost anglického dabingu. Hry Gust už bohužel nikdy nebudou mít anglický dabing.

To jsem zmínil Pohádka cítí se jako a dílna hra, ale s a Pohádka příchuť. Důvodem je, že boj je inspirován Pohádka ale shromažďování, tvorba (stavební bloky) a postup jsou velmi podobné a dílna Hra: Natsu Dragneel ovládáte na začátku a vaším cílem je, aby se vaše gilda rozrostla poté, co ji po historii „Tenrou Island“ vrátíte na poslední místo v žebříčku. Zahrnuje provádění všech druhů základních úkolů, jako je čelit nepřátelům, pomáhat lidem atd. Většina z toho se během několika desítek hodin, které strávíte, opakuje Pohádka mějte to tedy na paměti při práci na vylepšení určitých částí cechu a zlepšení hodnosti.

Můžete ovládat více postav a hra se točí hlavně kolem postav z cechu Fairy Tail. Všechny tyto postavy jsou veselé a dokonale odrážejí, jak se věci v anime dělají, včetně fanouškovských služeb, kterých je ve hře hodně prostřednictvím kostýmů a animací.

Boj je tahový s různými možnostmi boje namapovanými na obličejová tlačítka. Každá dovednost má také oblast účinku založenou na mřížce. Tím se do boje přidává další vrstva strategie, která se v průběhu hry liší křivkou obtížnosti. Dovednosti vypadají skvěle na cestách. Následné bitvy ve větším měřítku rozhodně umocní vystavenou podívanou se spoustou nepřátel, se kterými se dá bojovat.

Jakmile je váš rozchod víl plný, můžete také vrhnout kouzelný řetěz. To se zaplní poté, co vy a vaši členové strany zaútočíte. V magickém řetězci stisknete konkrétní tlačítka a provedete více akcí, abyste pokračovali v řetězci, než dokončíte věci finální dovedností zvanou Finisher. Počet útoků, které můžete spojit dohromady, závisí na hodnosti postav. Některé dovednosti, které zahrnují jiné postavy, se zdají být levné, protože 2D portréty používané místo 3D animací postav z velké části.

S Atelier Ryza, Gust konečně dodal novou verzi, která opravdu vypadala a fungovala skvěle na Nintendo Switch. Pohádka na Nintendo Switch bohužel není skvělý. Hrál jsem to na PS4 a Nintendo Switch v dokovaných a přenosných režimech. Výkon je v obou režimech na Nintendo Switch špičkový, zatímco na PS4 je obecně plynulý. Vizuálně hra není v žádném případě divák s texturami s nízkým rozlišením, ale je hezké sledovat, jak se hra vyvíjí na Nintendo Switch bez příliš mnoho vizuálních problémů. Zatímco nedávné verze Gusta byly na Switch dobré, Pohádka technicky je to pár kroků zpět.

Globální, Pohádka je zdatné JRPG a jedna z nejlépe licencovaných anime her posledních let. I když nedrží svíčku za Gustovy nejlepší hry jako Ateliér Ryza, Ateliér Sophie, a dokonce Modrý odraz, rozhodně stojí za to, pokud jste fanouškem anime her nebo Gusta. Původní soundtrack se také zdá být vhodný ve srovnání s anime hudbou, která zde bohužel chybí. Opravy naštěstí mohou zlepšit výkon Nintendo Switch, protože v současném stavu není skvělý. -Michail Madnani

Skóre SwitchArcade: 3,5 / 5

Nouvelles verze

Fairy Tail (59,99 $)

Switch Arcade Highlight!

Pravděpodobně jste četli Michailovy myšlenky na tuto hru, protože jsou, víte, přímo nad tímto odstavcem. Ale pro ty, kteří sem možná z nějakého důvodu skočili, je to JRPG vyvinuté Gustem z Atelier Ryza sláva založená na populární sérii anime a manga Pohádka. Je to dobrá hra s některými problémy s výkonem na Switchi, které mohou některým vadit. Pokud mi dovolíte přidat můj úhel pohledu, jako někdo velmi neznámý Pohádka ale velký zájem o JRPG: příběh je trochu obtížné sledovat a zdá se, že předpokládá, že hráč už bude obeznámen se spoustou detailů série. Mechanika je však solidní a myslím, že pokud jste ochotni odpustit technické závady a nevadí vám zkoumání internetu, kde by příběhy zaplnily mezery, je to dostatečně solidní RPG, které vás trochu zadrží. .

Peak Dodo (9,99 $)

Nejnovější hra, která se dostala z Apple Arcade na Switch, je Dodo peak. Trochu mi to připomíná klasickou SEGA Rychle v tom, že cílem je posbírat všechna vaše miminka a odvést je k východu. Ten se však hraje z izometrické perspektivy místo z bočního pohledu. Ve srovnání s některými hrami, které přecházejí z Apple Arcade, Dodo peak účtuje velmi rozumnou cenu a fyzické ovládání je podstatným rozdílem ve hře. Po ulicích toho moc není, ale pokud máte rádi arkádové hry typu pick-up and play, je to solidní volba za rozumnou cenu.

Malovat svého mazlíčka (4,99 $)

Je to omalovánka. Se zvířaty. Ne všichni by z nich byli dobří mazlíčci, to si pamatujte. Nemyslím si, že bys měl lva chovat jako domácího mazlíčka. Jen si nejsem jistý. Ale můžete jeden vybarvit a předstírat, že je to váš mazlíček. Dokonce ani nemusíte barvit normálními barvami lva. Můžete jej obarvit na zeleno a nazvat ho marťanským lvem. Nebe je zde limitem, pokud považujete oblohu jen za hromadu předkresleného umění a malou sadu barev, které je vyplní. Možná dost zábavy pro mladé, ale nechtěli byste jim dát normální omalovánky? Cena pravděpodobně není tak daleko a mohou řádit způsoby, které tento titul nemá.

Nic (19,99 $)

Limbo, jsi to ty? Dlouholetí čtenáři se specifickými vzpomínkami si mohou pamatovat Žádný, který debutoval na iOS a Android před několika lety a dokonce dostal re-release na iOS před pěti lety jako Žádný budíček. No, to je víceméně ta hra, kromě toho, že stojí pětkrát tolik a v dohledné době nezmizí z vaší historie nákupů. Je to plošinovka postavená na myšlence manipulace s prostředím kolem vaší postavy a je slušná. Fanouškům platformy to rozhodně stálo pár babek denně. V roce 2020 za dvacet dolarů na platformě plné výjimečných platforem za stejnou cenu nebo méně? Ehm.

Nicole (18,99 $)

Spousta her, které si říkají seznamovací simíci, jsou ve skutečnosti jen jednoduché narativní hry založené na volbách s několika vidlemi po silnici, ale Nicole se zdá být skutečná dohoda. To znamená, že se musíte rozhodnout, jak využijete svůj čas, abyste mohli efektivně zlepšit své statistiky, získat si přízeň chlapce, kterého si vyberete, a vydělat dost peněz na to, abyste to všechno zvládli. Pokud vám to ale všechny ty simulační věci nedělají, můžete se kdykoli přepnout do režimu vizuálního románu, kde právě čtete. Je tu spousta známých prvků, včetně čtyř různých chlapců, kteří odpovídají obvyklým archetypům, jedné hlavní dějové linie, která ve skutečnosti končí spíše jako subplot a několika zakončení. Je to v pořádku, ale ne o moc víc. Přesto je dost románový na to, mít něco takového na anglických konzolách, do kterých byste se stejně mohli chtít zakousnout.

Popravčí (9,90 $)

Devět devadesát, hunh? V budoucnu vás bude bavit zařazovat do prodejních seznamů. Tato hra nemá nic společného s Mackem Bolanem a je spíše simulačním / narativním druhem dobrodružné hry, která vás postaví do kůže oběšence. Živíte lidi a zabíjíte je a nějak se snažíte zůstat při tom rozumní. Zajímavý nápad, ale těžké psaní to zkrátilo. Hra je také docela krátká, a i když to samo o sobě není hřích, téměř nespokojenost příběhu celou věc určitě zmírňuje. Mám pocit, že tato hra je jen pár kroků od toho, aby byla něčím výjimečná, a že zde určitě najdete nějaký poklad pro shovívavé, ale je těžké ji v jejím současném stavu z celého srdce doporučit. Pravděpodobně je samozřejmé, ale téma je zde opravdu temné, takže co když se vám takové věci nelíbí? Byl jsi varován.

FootGoal! Tiki Taka (4,99 $)

Název této hry zní tak, jak by někdo, kdo si chtěl dělat legraci z fotbalu, říkal sport. Využít FOOTGOAL hra, všichni? Ať tak či onak, můžete si myslet, že je to další fotbalový zápas, nebo možná ne. Snímek obrazovky je koneckonců právě tam. Takže ano, je to stolní fotbal. K dispozici je lokální podpora pro více hráčů pro dva hráče a několik různých režimů. Když se však řekne „různé režimy“, znamená to Quick Play, režim Světového poháru a výše zmíněný režim pro více hráčů. Takže ne cette hodně, opravdu. Ale za pět dolarů jsem to mohl vidět docela vtipně ve správném kontextu. A na rozdíl od skutečného stolního fotbalu nepotřebujete vědět, kam ho uložit, když se s ním nudíte.

Malý běžec (9,99 $)

Na Switch je spousta závodních her a tohle je rozhodně jedna z nich. Atraktivní koncept závodění s malými auty a jinými vozidly ve velkém měřítku je promarněný díky špatné fyzice, špatné detekci kolizí a dráždivému postupu. K dispozici je 15 různých tratí, 8 různých vozidel, 3 úrovně obtížnosti, 3 herní režimy a podpora 2 hráčů prostřednictvím místního režimu pro více hráčů. Co zde ale nenajdete, je hra, která stojí za to utratit desítky bodů. Alespoň podle mého názoru. Můžete svobodně dělat své vlastní volby; Chu-Chu nakonec zemřel za vaše hříchy.

Lost Wing (7,99 $)

Tato bleskově rychlá akční hra je zjevně inspirována hrami jako Zaxxon, ale v praxi to díky pohledu kamery a vyšší rychlosti dělá něco docela jiného. Probojujte se třemi různými světy, vyhýbejte se překážkám, bojujte s nepřáteli a sundávejte šéfy. K dispozici je několik herních režimů a také řada lodí a zbraní. Je to velmi jednoduchá hra v mnoha ohledech, ale je také docela obtížná. Ví, co chce dělat, a dělá to stylově. Za tu cenu si myslím, že je to férové ​​řešení.

Family Mysteries: Otrávené sliby (14,99 $)

V poslední době jsme na Switchi viděli docela dost adventur se skrytým objektem, ale od posledního Artifex Mundi je toho už docela dost. Tak jsme tam Rodinná tajemství: otrávené sliby, dobrodružná hra, která přebírá dramatické prostředí. Jste detektiv, který musí pomoci svému partnerovi, vévodovi, vyřešit obzvlášť ožehavý případ vraždy. Tip: zahrnuje jed. Když si myslíte, že jste dohodu dokončili, uvědomíte si, že teprve začíná. Jako většina her Artifex Mundi, Rodinná tajemství: otrávené sliby mísí poněkud poutavý líbezný příběh s řešením lehkých hádanek a vytváří tak odvar, který mnohým připadá zábavný.

Dininho Adventures (1,99 $)

Na rozdíl od dobře navržených a velmi cenově dostupných logických a střílečkových her si platformy QUByte nevedly příliš dobře. Dobrodružství Dininha je nejnovější a řeknu, že alespoň má lepší smysl pro styl, než poslední úsilí tohoto redaktora. Budete cestovat čtyřmi různými světy a doručovat vajíčka do jejich hnízda. Zjevně existuje další svět, který můžete odemknout, pokud prozkoumáte dobře. Stopky zaznamenávají čas, který potřebujete, což je užitečná volba pro ty, kteří rádi běhají rychlostí. Vaše nejlepší momenty pro každou fázi lze srovnat s těmi vašimi přáteli, i když si nejsem jistý, co k tomu hra používá. No, je to jen pár dolarů.

Tenshi Time (14,99 $)

Toto je vizuální román o týmu dam cestujících časem, které budete doprovázet na jejich dobrodružstvích. Hlavní postavou je mladý muž jménem Kenji, který při požáru domu přišel o všechno. Věci na první pohled vypadají dobře, ale padouši dostanou do rukou zařízení na cestování časem a začnou se zlepšovat časové osy! Pomozte zachránit současnost a budoucnost a možná si během cesty vytvoříte nějakou romantiku. Jedná se o znovuzrození originálu Čas TenshiPříběh s rozšířeným dějem, vylepšenými ilustracemi a dalšími. Série má své fanoušky na PC a já si představuji, že najde pokračování i na Switchi.

Odbyt

(Severoamerický internetový obchod, americké ceny)

No, není to Páteční potopa, kterou občas vidíme. Ale stále je třeba objevit spoustu nových prodejů, od titulů jako Slime San které se jen zřídka prodávají běžným tvářím jako Propast. Víkendové odeslání je možná naléhavější. Prodej Square Enix končí v neděli, takže je načase udělat si těžká rozhodnutí o tom, kam až můžete natáhnout peněženku. Poslední prodej Activisionu také končí, ale pravděpodobně se za chvíli vrátí.

Vyberte nové hry při propagaci

Propast (7,99 $ od 19,99 $ do 8/6)
Slime San (4,79 $ od 11,99 $ do 8/19)
NeuroVoider (5,59 $ od 13,99 $ do 8/17)
Pankapu (2,99 $ od 11,99 $ do 8/16)
Inversus Deluxe (1,49 $ od 14,99 $ do 8/13)
Yono a nebeských slonů (7,99 $ od 19,99 $ do 8/17)
Splasher (4,49 $ od 14,99 $ do 8/17)
Přepsáno (1,59 $ od 7,99 $ do 8/16)
Mecho příběhy (0,49 $ od 0,99 $ do 8/19)
Další Penelope (2,59 $ od 12,99 $ do 8/16)
Darkest Dungeon (14,99 $ od 24,99 $ do 8/6)
Island Flight Simulator (15,99 $ od 19,99 $ do 8/14)
Cesta starého muže (7,99 $ od 9,99 $ do 8/18)
Normální ztracený telefon (2,99 $ od 5,99 $ do 8/16)

Steredenn: binární hvězdy (5,19 $ od 12,99 $ do 8/17)
Dobrodružní kamarádi (3,74 $ od 14,99 $ do 8/6)
Super Rocket Shootout (1,99 $ od 9,99 $ do 8/16)
Bombslinger (4,79 $ od 11,99 $ do 8/17)
Ulice červené (6,49 $ od 9,99 $ do 8/6)
Brzdy jsou pro poražené (1,49 $ od 4,99 $ do 8/17)
Další ztracený telefon: Laurin příběh (2,99 $ od 5,99 $ do 8/16)
Příběhy ztracených telefonů (4,99 $ od 9,99 $ do 8/16)
bezesná noc (2,99 $ od 14,99 $ do 8/16)
Dungeon Rushers (2,99 $ od 14,99 $ do 8/16)
Rytíři pera a papíru +1 (5,99 $ od 14,99 $ do 8/17)
Rytíři pera a papíru 2 (6,49 $ od 12,99 $ do 8/16)
Spousta rytířských per a papírů (11,24 $ od 22,49 $ do 8/16)
Chroma Squad (9,99 $ od 14,99 $ do 8/17)
Staromódní balíček RPG (17,99 $ od 29,99 $ do 8/17)

Pero a papír Galaxy +1 (9,99 $ od 12,49 $ do 8/17)
Sada sad pera a papíru (22,49 $ od 29,99 $ do 8/16)
Cross Blazblue Cross Tag Battle (4,80 $ od 19,99 $ do 8/20)
Speciální Blazblue Centralfiction (19,50 $ od 49,99 $ do 8/20)
Vinná výbava (6,90 $ od 9,99 $ do 8/20)
Guilty Gear XX Accent Core Plus R (9,80 $ od 14,99 $ do 8/20)
Tvar světa (4,49 $ od 14,99 $ do 8/17)
Paralelní (2,99 $ od 9,99 $ do 8/18)
Otto (2,49 $ od 4,99 $ do 8/18)
Ztracen v harmonii (2,09 $ od 6,99 $ do 8/17)
Zabijte toho zlého (2,79 $ od 6,99 $ do 8/17)
Operace Starship Avenger: TBE (2,49 $ od 4,99 $ do 8/19)
Moje farma (4,99 $ od 9,99 $ do 8/16)
Čarodějův syn (6,99 $ od 14,99 $ do 8/17)
Super neefektivní golf (3,99 $ od 7,99 $ do 8/18)

plovák (9,99 $ od 24,99 $ do 8/17)
Šest světových stran (1,00 $ od 10,00 $ do 8/13)
Momonga pinball dobrodružství (2,99 $ od 5,99 $ do 8/16)
Drákulovo dědictví (15,99 $ od 19,99 $ do 8/14)
Drift a tipy na čtyřkolky (4,99 $ od 34,99 $ do 8/12)
Krach drahokamu (1,99 $ od 5,99 $ do 8/18)
Dynamite Fishing - Světové hry (1,99 $ od 4,99 $ do 8/6)
Mecho Wars: Desert Ashes (4,99 $ od 9,99 $ do 8/19)
Pohřbi mě, má lásko (0,99 $ od 4,99 $ do 8/16)
Hvězdné rozhraní (2,59 $ od 12,99 $ do 8/9)
Moje arktická farma 2018 (4,99 $ od 9,99 $ do 8/16)
Moje exotická farma 2018 (4,99 $ od 9,99 $ do 8/16)
Březen nebo zemři! (9,99 $ od 19,99 $ do 8/18)
Zombie noční teror (7,49 $ od 14,99 $ do 8/16)
Pryč: Cesta do neočekávaných (5,09 $ od 16,99 $ do 8/17)

Monster Energy Supercross 2 (11,99 $ od 39,99 $ do 8/13)
Automechanický simulátor (2,99 $ od 14,99 $ do 8/19)
Vallée (4,49 $ od 14,99 $ do 8/9)
vítr Cape (6,79 $ od 19,99 $ do 8/19)
Nemrtvá budova (1,99 $ od 5,99 $ do 8/18)
Přerušte bitvu (8,99 $ od 9,99 $ do 8/19)
Poslední dveře - dokončeno (9,99 $ od 14,99 $ do 8/17)
Anarchie (9,99 $ od 14,99 $ do 8/17)
Festival melounu (0,07 $ od 4,99 $ do 8/17)
Dueling Hand Disaster: Trackher (0,09 $ od 9,99 $ do 8/3)
Štíhlý: konec (1,99 $ od 9,99 $ do 8/9)
Vévoda obrany (2,99 $ od 14,99 $ do 8/13)
Strážce Ankhu (4,79 $ od 7,99 $ do 8/19)
Smrt ve Vinlandu - skutečný Viking (18,66 $ od 27,99 $ do 8/17)
Kill la Kill -IF (10,00 $ od 19,99 $ do 8/20)

Restart logického secího stroje (0,02 $ od 9,99 $ do 8/17)
Shinobi Spirits S (6,29 $ od 8,99 $ do 8/19)
pictoquest (5,99 $ od 9,99 $ do 8/17)
Piczle Cross Adventure (8,99 $ od 9,99 $ do 8/16)
Jedinečnost zlodějů (1,49 $ od 14,99 $ do 8/13)
Alien X invaze - Země v krizi (1,99 $ od 9,99 $ do 8/18)
Vambrace: chladná duše (12,49 $ od 24,99 $ do 8/19)
Hypermasivní masakr (3,99 $ od 7,99 $ do 8/18)
Lethis - cesta pokroku (14,99 $ od 19,99 $ do 8/16)
EX Vortex Attack (4,99 $ od 9,99 $ do 8/13)
Větrný mlýn Kings (0,20 $ od 9,99 $ do 8/17)
Střelci hlavy (5,09 $ od 14,99 $ do 8/16)
Zatlačte přepravku (6,79 $ od 7,99 $ do 8/6)
Zatlačte přepravku 2 (4,24 $ od 4,99 $ do 8/6)
Garfield Kart Furious Racing (11,99 $ od 29,99 $ do 8/12)

Stále tam (8,99 $ od 14,99 $ do 8/16)
Nezávislý balíček drahokamů - výbuchy (8,99 $ od 29,99 $ do 8/17)
Skelittle: obří párty! (6,66 $ od 9,99 $ do 8/17)
Melbits World (7,99 $ od 9,99 $ do 8/17)
Války o klenoty (4,99 $ od 9,99 $ do 8/19)
Nezávislá sada drahokamů - JRPG (5,99 $ od 19,99 $ do 8/17)
Mistr jógy (19,99 $ od 24,99 $ do 8/19)
Nerdook Bundle sv. 1 (4,49 $ od 29,99 $ do 8/12)
Indie Puzzle Bundle Vol (5,99 $ od 39,99 $ do 8/12)
Panzer Dragoon: Remake (16,74 $ od 24,99 $ do 8/19)
Indie Darling Bundle Vol (5,24 $ od 34,99 $ do 8/12)
Balíček karetních her sv. 1 (3,59 $ od 23,99 $ do 8/12)
Děti zvěrokruhu (13,49 $ od 17,99 $ do 8/16)
Sada nezávislých drahokamů - Nonogramy (13,59 $ od 16,99 $ do 8/17)
Balíček zabitých / Valfaris (13,99 $ od 39,99 $ do 8/12)
Flipper House (18,74 $ od 24,99 $ do 8/13)
Zapomenutá země (9,99 $ od 14,99 $ do 8/13)
Mrtvých (1,24 $ od 4,99 $ do 8/3)
Malý běžec (2,99 $ od 9,99 $ do 8/3)

Prodej končí tento víkend

Čas dobrodružství: Piráti (15,99 $ od 39,99 $ do 8/1)
Mraveniště (3,99 $ od 9,99 $ do 8/1)
Ben 10 (7,99 $ od 19,99 $ do 8/1)
Den mistrů Conga! (1,99 $ od 9,99 $ do 8/1)
Crash Bandicoot N.Sane Trilogie (19,99 $ od 39,99 $ do 8/1)
Crash Team Racing Nitro-fueled (23,99 $ od 59,99 $ do 8/1)
crayola scoot (4,49 $ od 29,99 $ do 8/1)
Tužka Shinchan Kasukabe Runner !! (6,99 $ od 9,99 $ do 8/1)
Rozklad loga (15,99 $ od 19,99 $ do 8/1)
Despotismus 3k (7,69 $ od 10,99 $ do 8/1)
Diablo III: Eternal Collection (29,99 $ od 59,99 $ do 8/1)
DreamWorks Dragons: DoNR (15,99 $ od 39,99 $ do 8/1)
Obrátit smrt (3,99 $ od 19,99 $ do 8/1)
Giga Wrecker Alt. (12,49 $ od 24,99 $ do 1/8)
Gigantosaurus hra (26,79 $ od 39,99 $ do 1/8)

Gurgamoth (0,49 $ od 9,99 $ do 8/1)
Ahoj Kitty Kruisers (20,96 $ od 29,95 $ do 8/1)
Posvátné brambory! Obchod se zbraněmi ?! (7,49 $ od 14,99 $ do 8/1)
Posvátné brambory! Jsme ve vesmíru ?! (7,49 $ od 14,99 $ do 8/1)
Hotel Transylvania 3: MO (11,99 $ od 29,99 $ do 8/1)
The Adventure of Ice Age Scrat (26,79 $ od 39,99 $ do 1/8)
Jumanji: Videohra (26,79 $ od 39,99 $ do 1/8)
Pohyb (9,89 $ od 10,99 $ do 1/8)
Předělat Moorhuhna (5,59 $ od 6,99 $ do 8/1)
Ninja Shodown (4,48 $ od 14,95 $ do 8/1)
Overwatch: legendární (19,99 $ od 39,99 $ do 8/1)
PAW Patrol: v roli! (19,99 $ od 39,99 $ do 8/1)
Závod s Ryanem (26,79 $ od 39,99 $ do 1/8)
Království rudé (2,99 $ od 9,99 $ do 8/1)
Rise: Race the Future (11,54 $ od 16,49 $ do 8/1)
kulatý strážce (11,99 $ od 19,99 $ do 8/1)

Trilogie Spyro Reignited (19,99 $ od 39,99 $ do 8/1)
SteamWorld Dig (2,49 $ od 9,99 $ do 8/1)
SteamWorld Dig 2 (7,99 $ od 19,99 $ do 8/1)
SteamWorld Heist: Ultimate (4,99 $ od 19,99 $ do 8/1)
SteamWorld Quest (12,49 $ od 24,99 $ do 1/8)
Přilepte to k muži (2,39 $ od 11,99 $ do 8/1)
Bouře v šálku čaje (0,89 $ od 2,99 $ do 8/1)
Most (1,29 $ od 9,99 $ do 8/1)
Trail Blazers (8,99 $ od 29,99 $ do 8/1)
Tumblestone (1,94 $ od 14,99 $ do 8/1)
UglyDolls: Imperfect Adventure (5,99 $ od 39,99 $ do 8/1)
88 hrdinů - 98 hrdinů (5,99 $ od 29,99 $ do 8/1)
Taktická skupina 2 (0,99 $ od 9,99 $ do 8/2)
Tajemný Chocobo Dungeon (19,99 $ od 39,99 $ do 8/2)
Sbírka many (19,99 $ od 39,99 $ do 8/2)
Rozvinutí (0,99 $ od 9,99 $ do 8/2)

Nehladovět (4,99 $ od 19,99 $ do 8/2)
Dragon Quest (3,99 $ od 4,99 $ do 8/2)
Dragon Quest II (5,19 $ od 6,49 $ do 8/2)
Dragon Quest III (9,99 $ od 12,49 $ do 8/2)
Final Fantasy IX (10,49 $ od 20,99 $ do 8/2)
Final Fantasy VII (7,99 $ od 15,99 $ do 8/2)
Final Fantasy VIII Remastered (9,99 $ od 19,99 $ do 8/2)
Final Fantasy X / X-2 HD (24,99 $ od 49,99 $ do 8/2)
Final Fantasy XII Zodiac Age (24,99 $ od 49,99 $ do 8/2)
Pocket HD Final Fantasy XV (14,99 $ od 29,99 $ do 8/2)
Jsem Setsuna (19,99 $ od 39,99 $ do 8/2)
Král Lucas (2,49 $ od 4,99 $ do 8/2)
Ztracený slíp (19,99 $ od 49,99 $ do 8/2)
Mark of the Ninja: Remastered (4,99 $ od 19,99 $ do 8/2)

Oninaki (24,99 $ od 49,99 $ do 8/2)
Cesta do Mnemosyne (4,99 $ od 9,99 $ do 8/2)
Riot - občanské nepokoje (4,99 $ od 19,99 $ do 8/2)
Romantika SaGa 2 (12,49 $ od 24,99 $ do 8/2)
Romantika SaGa 3 (19,42 $ od 28,99 $ do 8/2)
SaGa Scarlet Grace: Ambice (20,09 $ od 29,99 $ do 8/2)
Solo: Heart Islands (4,99 $ od 19,99 $ do 8/2)
Spelunker Party! (14,99 $ od 29,99 $ do 8/2)
Star Ocean First Departure R. (14,06 $ od 20,99 $ do 8/2)
Hrabě Lucanor (2,99 $ od 14,99 $ do 8/2)
Zkoušky many (39,99 $ od 49,99 $ do 8/2)
Vybalení: dobrodružství pro začátečníky (5,99 $ od 29,99 $ do 8/2)
Vaporum (8,74 $ od 24,99 $ do 8/2)
World of Final Fantasy Maxima (19,99 $ od 39,99 $ do 8/2)

To je pro dnešek a tento týden vše, přátelé. Míříme do psích letních dnů, což znamená trochu méně nové hry, než jakou běžně vídáme. Příští týden slibuje, že bude suchý pro velká jména, ale kdo ví, které nezávislé tituly nás mohou překvapit? Pokud jde o mě, mám nějaké peníze z eShopu na spálení, které jsem měl včera k narozeninám. Čekají vás těžké volby! Doufám, že máte všichni krásný víkend a jako vždy děkuji za přečtení!